Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-08, 22:22
Medlem
Torehammar. Det är mest för att han låter så gay. Förmodligen är han det också?
Citera
2011-11-08, 22:50
Medlem
Njuubens avatar
Tara Moshizi, i P3 populär - får huvudvärk bara jag tänker på henne..
Citera
2011-11-10, 14:39
Medlem
Aleopas avatar
Tycker de kommer fler å fler på P3 som börjar bli riktigt jobbiga. Efter att hela Hej Domstol och sen Pang Prego-gängen slutat så har de gått ner rejält. Tycker att Tankesmedjan är sådär, men Simon är riktigt jobbigt lill-gammal, och Kringlan är riktigt "äckliga gubben"-material.
Kodjo Akolor på Morgonpasset är nog värst för tillfället. Han bara skriker och försöker prata Amerikansk engelska, riktigt drygt.
Rebecca Vinterbarn Elg är nog bara störig för namnet, (Vinterbarn svälj!).
Samma med Emma Knyckare (iof. hört att Knyckare är artistnamn)
Citera
2011-11-11, 18:44
Medlem
Måtte jävulen ta Ewa Ohlsson på radio skaraborg, kärringen blir fan bara värre och värre
Citera
2011-11-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mordarschnigeln
Torehammar. Det är mest för att han låter så gay. Förmodligen är han det också?

Ja fyfan. Det är nog den enda radiopratare som får mig att direkt byta kanal. "Dä mä o jag mä dä just dä"

Han är så mycket kabanoss-smugglare som man kan tänka sig, men fan vilken jobbig radioröst han har samtidigt..
Citera
2011-11-11, 22:57
Bannlyst
Henrik Torehammar. Inte för att jag lyssnar på radio, men han syns ju i TV4 två ggr i veckan. Otroligt jobbig att lyssna på, kan inte förstå hur folk skulle orka lyssna på honom i radio.
Citera
2011-11-12, 01:52
Medlem
Hata är ett stark ord... men jag kan inte säga att Anders Timell har en passande radioröst (mixmegapol)
Citera
2011-11-12, 03:56
Medlem
Alla på Rockklassiker, alla asen.
Citera
2011-11-15, 19:17
Medlem
offe_mans avatar
Har skrivit det innan och skriver det igen, denna gången med tillägg!
Henrik Torehammar (P3), det jävla mongot Peter Sundberg (SR Vaken), Nour El-Refai (P3) De två första har inte någon jävla kontakt med verkligheten överhuvudtaget, okej, dt har inte den sista heller nu när man tänker efter!

och detta var bara riksradion, kollar man på reklamradio är ju alla dumma i huvudet!

Förra året förstörde hon Radiohjälpen undrar om Gina förstör den iår, stor möjlighet till det ja!
Citera
2011-11-23, 23:05
Medlem
brianmolkos avatar
Hoppas Clabbe får sin rumpa injicerad med lim och cement
av den där transan som stod om i en annan tråd
Varför spelade han en massa snuskig souldisco

Har f ö inget mot han men det var kass musik
Shake your booty
blä
Citera
2011-11-23, 23:58
Medlem
deaners avatar
Instämmer med de flesta andra, Henrik Torehammar är antagligen det mest extrema lågvattenmärket i svensk radios historia. Fy fan.
Citera
2011-11-24, 08:24
Medlem
Någon jag stör mig på otroligt mycket är Germund Stenhag på P3. Lyckligtvis lyssnar jag väldigt sällan på P3 och han är inte med så ofta, vilket gör att jag slipper höra honom än mer sällan. Han är en av de som bestämmer musiken i kanalen och verkar vara en person med kraftig 40-års kris. Minns jag inte fel är han i den åldern men snackar som han vore 20. Inte helt oväntat bor han i innerstaden i Stockholm Låter dryg, är säkert dryg och beter sig som en gris i sändning (för att travestera en annan journalist).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in