Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-08, 01:42
Medlem
warlockkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Är hon kvar?

Ja, det tror jag, hörde henne senast förra veckan..
Citera
2012-12-11, 20:45
Medlem
Hörde Annika "Flams"Lantz iradion i morses, trodde fanskapet va borta för gott i radio och tv
Citera
2012-12-11, 20:47
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warlockkk
Titti Schultz i RixFM är hemsk! tål verkligen inte hennes pladdrande om absolut ingenting.

Håller med till 100% där. Bästföre datumet har gått ut och hon är ju tråkigare än en vandrande pinne om man ska hitta någon jämförelse.
Citera
2012-12-21, 06:37
Medlem
MusseMunskydds avatar
För ett par år sedan lyssnade jag på Karlavagnen på internet ibland. Det var intressant att se hur svenskarna har det. Några radioprofiler var bättre än andra men ingen var bra. Jag har inte lyssnat på det sedan det gjordes om, till stort förtret bland lyssnarna, läste jag på någon nyhetssida. Jag orkar inte lyssna på något annat heller. Sverige är väldigt enkelriktat i radio och TV. Sossepacket har monopol på åsikter och är väldigt självgoda och dryga. Det är som en massa tele-tubbies med stålbatong. Jag mår illa helt enkelt.
Citera
2012-12-21, 12:29
Medlem
RolleWests avatar
Henrik Torehammar , vilken vidrig person. Tittar på 'vem vet mest' där han medverkar fan vilken idiot ! Han tror han är rolig men ej bara sliskigt äcklig , fy fan .
Citera
2012-12-21, 12:34
Medlem
RolleWests avatar
Christer på p3 . Han han ensamt dragit ner en tidigare bra kanal i träsket ! Jag hatar han och skulle vilja se honom 'no more' .
Citera
2012-12-21, 18:30
Medlem
Bagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Christer på p3 . Han han ensamt dragit ner en tidigare bra kanal i träsket ! Jag hatar han och skulle vilja se honom 'no more' .

Menar du Christer som i programmet Christer? Har inte han varit programledare för det programmet i 9 år eller något?
Citera
2012-12-21, 18:40
Medlem
RockyTs avatar
Ragnar Dahlberg var hemsk i karlavagnen.
Nu är det Bögen Peter, som alltid pratar om sig själv i tredje person, i vaken.
Citera
2012-12-21, 20:23
Medlem
ronken82s avatar
Henrik Torehammar, dock inte för hans läggning utan för hans överdrivet supergayiga röst, samt noll verklighetsuppfattning, och PK-vurmande inom politiska nyheter. Nä fy fan vilket kräk!
Citera
2012-12-22, 16:33
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronken82
Henrik Torehammar, dock inte för hans läggning utan för hans överdrivet supergayiga röst, samt noll verklighetsuppfattning, och PK-vurmande inom politiska nyheter. Nä fy fan vilket kräk!

Han brukar ju hålla till på "ungdomskanalen" P3 men under 1 vecka fick han tyvärr leda Nordegren/Epstein i P1 15.00 där dessa två istället fick vara bisittare.

Gissa om fanskapet totalt förstörde ett annars bra program.
Citera
2012-12-22, 16:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest

har varit pappaledig det senaste halvåret så du har nog bara hört röster i huvudet.
Citera
2012-12-27, 12:07
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Hur fan kan några sådana puckon som Johan Hilton, och Henrik Torehammar fått sina jobb? Sitter det någon superbög i radioledningen som anställer sådana där? Jag skiter fullständigt i vad folk gör i sin egen sängkammare, men när de sitter i radion så vill jag fan att de ska uppräda normalt. De där två uppvisar ju samma självdistans som bögen i Little Britain. Nyss ersatte de Thomas Nordegren med den där jävla Henrik. Det var ju för fan en plåga att lyssna på den tillgjorda fjanten när han spelade över och skulle tjata om sin egen sexuella läggning. Nä fy fan, bort med sådana idioter !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in