En gång för bra längesen skulle jag prompt vara dumsnål och spara en slant när jag inhandlade en multieffekt till gitarren så jag sket i att köpa en AC adapter (som inte medföljde). Tänkte att så mycket ska jag väl inte använda den ändå. Tyvärr slukade grunkan batterier och jag la säkerligen ut 500-1000 på batterier med tiden, hade jag köpt adaptern hade det varit en engångskostnad på 150 kr eller så. Men är man dum så är man. Tänkt börja lira igen så ska kolla nu om jag kan få tag i en adapter så det inte fortgår.
Sen är det väl snusandet som jag slösat idiotiska mängder med pengar på. Visst, jag anser iofs att ska man snusa kan man likaväl köra all in och köpa ett bra snus istället för att snusa någon äcklig budgetprodukt. Men nu efter ett antal år börjar det ju svida att det går så mycket pengar och då man är torsk på det funkar det inte att sluta heller bara sådär. Var först för några veckor sen som jag insåg att man kan köpa snussatser på nätet och skära ner på kostnaderna till typ 10 kr dosan
Iofs inga pengar jag varit tvingad att lägga ut men surt som attsingen ändå.