2011-02-27, 15:33
Medlem
acillatems avatar
Ställde mig och pissa i en buske, när jag va klar och vände mej om stod snuten där.
800 spänn i böter
Citera
2011-02-27, 16:02
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Då är man ju bra blåst om man inte ser skillnad på salt och kokain. Duuh?

Jag tror snarare att poängen var att han trodde att han hade köpt 2-3 KILO kokain för 500 spänn.
Citera
2011-02-27, 16:50
Medlem
bo-kos avatar
Tappade 300kr och åt upp 500kr när jag var full, kommer dock inte ihåg det. Allt på samma natt, woho..
Citera
2011-02-27, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bo-ko
Tappade 300kr och åt upp 500kr när jag var full, kommer dock inte ihåg det. Allt på samma natt, woho..

Skyll dig själv, är du berusad och inte kan ta konsekvenserna av ditt handlande så drick inte. Pundhuvud.
Citera
2011-02-27, 17:57
Medlem
Spännande! Antar att utekvällar räknas?

Minns att jag förra vintern skulle ut på 2-3 öl sen gå hem, hade 200:- kontant med mig. Visste att om jag hade med mig mitt kreditkort så hade det säkert blivit några extra öl. Fick för mig att "gömma" kortet i plånboken ifall jag skulle behöva en taxi hem (svinkallt och snöade så in i..). Jag beslutade mig för att ta ut kortet ur gömman i nyktert tillstånd och drack mer och mer öl, besökte 5-6 ställen den kvällen och notan dagen efter gick upp i 1500:- ungefär, mindre roligt.. speciellt med tanke på att jag inte kommer ihåg kvällen..

Nåja, smällar man får ta.
Citera
2011-02-27, 20:03
Medlem
AfterEight-s avatar
Backade på en brevlåda

Smet först men insåg sedan att det var bäst att gå dit och säga till. Brevlådan var mos, likaså bilen.

Nu i efterhand ångrar jag att jag var en hygglig gosse då brevlådan jag körde på var en helt vanlig (inget fancy pancy direkt) brevlåda. Dock tyckte familjen den var VÄLDIGT fin, så självklart skulle de ha en precis likadan. Denna hade utgått och de fick specielbeställa. 2352:- Det är även summan hon ber mig sätta in.

Nu kanske jag verkar girig, men skulle det vart jag och en ung kille råkat köra på brevlådan, kommer in och meddelar detta och säger att man kan ersätta den så skulle jag iallfall rundat av till 2000:- om jag promt skulle ha den svina dyra lådan. Men som gräddet på moset så skulle den slynan ringa mig till våren när det blev lite varmare så jag kunde kommer över med lite cement & montera brevlådan.

Det mina vänner, är sura pengar. Bilen slapp jag dock betala självrisk på efter lite meck
Citera
2011-02-27, 20:05
Medlem
Kristallpojkens avatar
När jag var som fattigast, och då var jag riktigt fattig. Vi snackar om 74kr på kontot första veckan i månaden, och det såg inte ut att komma in mer på kontot på ett bra tag.

Jag ska vara ärlig och påpeka att jag inte riktigt minns vad det var för ärenden, men det kan ha varit något med hyresrätten. Men jag minns att jag hade planerat att åka, tur, retur, tur och retur, dvs 4 turer på samma biljett som kostade 20kr. På detta sättet kunde jag ha ungefär 55kr kvar att handla mat för senare samma dag. Matlistan var redan planerad med öresavrundningar.

Givetvis missar jag sista bussen med min giltighetstid på biljetten från stan med någon minut och busschauffören tvingar mig att betala för en ny biljett för 20kr. Tar upp lite skrynkliga sedlar & mynt och räknar dem på busschaufförens lilla myntbord, samtidigt som jag funderade på hur mycket mindre makaroner det skulle resultera i.

Magen kurrade och solen stekte genom bussfönstret. Kan ha fällt någon tår också, det är ganska suddigt.
Citera
2011-02-27, 20:13
Medlem
Ferraridatorns avatar
Varenda skattepeng som jag tvingats lägga på främlingar och mångkultur, politikers löner, etc.
Citera
2011-02-27, 22:24
Medlem
Groggkungens avatar
Härom veckan var jag till tandhygienisten och inte nog med att den sadistiska skökan tog en timme på sig att rispa tandkött för den nätta summan 1050:-, så visade det sig att jag i min enfaldiga snålhet lagt i för lite pengar i parkeringsautomaten (på grund av 20 minuters extra lidande i tandläkarsolen) och således åkt på en bot på 350:-.
Dubbla syndapengar således
Citera
2011-02-27, 22:25
Medlem
deprecations avatar
Köpte ett dator spel dagen som det släpptes, men kunde inte ens spela det på min dator.
Och några dagar efter jag köpt spelet, så besöker man mediamarkt och ser att spelet kostar 299;- (kostade 600 när jag köpte det)
Citera
2011-02-28, 01:30
Medlem
allt jag betalt extra för att köpa någon sak som var liiiite bättre som jag endå inte skulle ha användning för bara epeen. allt för mycket pengar.
Citera
2011-02-28, 02:54
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick76
Jag skaffade Canal+ Total genom Canal Digital inför förra säsongen i Premier League, var trött på att kolla streams hela tiden, var kul när sedan rättigheterna såldes till Viasat och man satt men 1 år kvar på kontraktet och bara skitfotboll från Spanien/Italien att titta på

Been there done that. Iofs är det mamma som betalar sånt när jag fortfarande bor hemma men det kunde lika gärna gått på annat kul till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in