2010-03-23, 19:11
  #241
Medlem
cp-apas avatar
Ska vi hänga ut alla som är otrogna också kanske?

Va fan varför inte gå direkt till att stena folk i stadiums också?

Nää den här kärringen har nog fått en skruv lös skulle jag tro. Legalisera hellre prostitutionen och sluta slösa resurser på att stoppa någonting som inte är mer än att folk betalar för att knulla. Det är ju så jävla bisarrt när man tänker på det. Att vissa måste betala och att de åker dit för att de måste betala för att få sig ett nyp.

Det är inte så att alla har ett snyggt nylle och får knulla. Jag har dock fötts med ett alldeles fint ansikte men jag kan helt klart förstå de män (och kvinnor) som går till prostituerade.

1. Det är billigare än att gå på krogen.

2. Det är betydligt billigare än att gå på krogen - om man är ful och kvinnan i fråga betydligt finare än vad en ful person skulle hitta på krogen.
__________________
Senast redigerad av cp-apa 2010-03-23 kl. 19:13.
Citera
2010-03-23, 19:39
  #242
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Ska vi hänga ut alla som är otrogna också kanske?

Va fan varför inte gå direkt till att stena folk i stadiums också?

Nää den här kärringen har nog fått en skruv lös skulle jag tro. Legalisera hellre prostitutionen och sluta slösa resurser på att stoppa någonting som inte är mer än att folk betalar för att knulla. Det är ju så jävla bisarrt när man tänker på det. Att vissa måste betala och att de åker dit för att de måste betala för att få sig ett nyp.

Det är inte så att alla har ett snyggt nylle och får knulla. Jag har dock fötts med ett alldeles fint ansikte men jag kan helt klart förstå de män (och kvinnor) som går till prostituerade.

1. Det är billigare än att gå på krogen.

2. Det är betydligt billigare än att gå på krogen - om man är ful och kvinnan i fråga betydligt finare än vad en ful person skulle hitta på krogen.

Ja det är nåt vrickat över att vuxna inte får ha sex och ge pengar till vem de vill om detta sker i kombination. Det är ju annars två helt tillåtna saker.

Varför Ask pratade om det var ju för att hon var på en konferens om det ämnet. Om det handlat om något annat så hade hon väl kanske inte kommit på detta ljusa förslag för hon har antagligen någon psykisk låsning för just det här. Och det är ju skrämmande att hon låter den få fritt spelrum. Vad kan inte denna galning ta sig för? Klart hon måste avgå. Hon är ju inte klok.
Citera
2010-03-24, 00:00
  #243
Medlem
Intressant artikel om Beatrice "ingen högskoleexamen" Ask och hennes gredelina syn på misstänkta sexköpare.

Se http://www.politikerbloggen.se/2010/03/23/28981/
Citera
2010-03-24, 08:14
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Hon kommer att tvingas avgå om hon inte gör en riktig pudel, möjligtvis en hel kennel.

Minns ni vad jag sa i fredags den 19:e?

Se http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6830280.ab
Citera
2010-03-24, 11:23
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Hon kommer att tvingas avgå om hon inte gör en riktig pudel, möjligtvis en hel kennel.

Å där kom pudeln ja. Hade jag rätt eller fel?

Se http://www.expressen.se/Nyheter/1.1929308/beatrice-ask-gor-en-pudel-om-sexkop
Citera
2010-03-24, 11:35
  #246
Medlem
Å här har ni "pudelns" pressmeddelande.

"En viktig utgångspunkt för ett rättssamhälle är att alla ska betraktas som oskyldiga till dess motsatsen bevisats".

Justitieminister Beatrice Ask
2010-03-24

Se http://www.sweden.gov.se/sb/d/12866/a/142535
Citera
2010-03-24, 11:58
  #247
Medlem
Helt sjukt man kan ha en justitieminister som ej har högskoleutbildning inom juridik .... har hört hon jobbade som frisör innan hon fick jobbet som minister?

Stämmer det?
Citera
2010-03-24, 12:17
  #248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censur
Helt sjukt man kan ha en justitieminister som ej har högskoleutbildning inom juridik .... har hört hon jobbade som frisör innan hon fick jobbet som minister?

Stämmer det?

Ja, det stämmer till 100 %. Det är helt ofattbart.
Citera
2010-03-24, 13:20
  #249
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censur
Helt sjukt man kan ha en justitieminister som ej har högskoleutbildning inom juridik .... har hört hon jobbade som frisör innan hon fick jobbet som minister?

Stämmer det?
Nej.
Ordförande i Ungdomsförbundet 84-88
Skolborgarråd 88-91
Minister 91-94
Riksdagen 94-06

Det är mycket lågt odds på att hon sitter kvar till september och att det är ett landshövdingsjobb som väntar oavsett valutgång.
Citera
2010-03-24, 13:34
  #250
Moderator
TheLuckys avatar
Det är väl så att Beatrice Ask har fått bra stöd av Leif GW Persson som talat mycket väl om henne i intervjuer. Ask var ju den som ville att Leif skulle komma tillbaka när han var på väg att sluta. Vad jag förstår så har Ask även långt innan stöttat Leif.
Citera
2010-03-24, 13:34
  #251
Medlem
FrasseFloyds avatar
Ask har gjort bort sig. I sak är det en skitsak, men det är en mycket viktig principiell och ideologisk fråga. Genom sitt uttalande visade hon tydligt att hon antingen inte förstår grundläggande, moderna och demokratiska rättsprinciper eller att inte inte bryr sig om dem. Oavsett vilket det är bör Ask avgå, för det här uttalandet ska fan inte komma från en jusitieminister. Ska ministrar avgå för att de anlitat barnflickor svart, eller underlåtit sig att betala TV-avgift - ja då ska man avgå för det Ask gjort.

Nu håller givetvis regeringen sina skyddande armar runt henne, men mitt förtroende för Reinfeldt hade faktiskt ökat en smula om han öppet visade att han tog aktivt avstånd från detta.
Citera
2010-03-24, 13:45
  #252
Medlem
Bronco68s avatar
Det här är ju för jävligt. För min del far hon gärna göra 100 pudlar, det ändrar ända inte pa vad hon har sagt. Men sa gar det väl om man anställer en arbetslös harfrisörska till justitieminister. Nej, Tant Gredelin, det är dags att plocka fram sax och harfön igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in