Ska vi hänga ut alla som är otrogna också kanske?
Va fan varför inte gå direkt till att stena folk i stadiums också?
Nää den här kärringen har nog fått en skruv lös skulle jag tro. Legalisera hellre prostitutionen och sluta slösa resurser på att stoppa någonting som inte är mer än att folk betalar för att knulla. Det är ju så jävla bisarrt när man tänker på det. Att vissa måste betala och att de åker dit för att de måste betala för att få sig ett nyp.
Det är inte så att alla har ett snyggt nylle och får knulla. Jag har dock fötts med ett alldeles fint ansikte men jag kan helt klart förstå de män (och kvinnor) som går till prostituerade.
1. Det är billigare än att gå på krogen.
2. Det är betydligt billigare än att gå på krogen - om man är ful och kvinnan i fråga betydligt finare än vad en ful person skulle hitta på krogen.