Det är väl helt ointressant att diskutera hur hemskt prostitution är eller inte är. Detta handlar ju om att den dumma subban vill införa skamstraff som om vi levde på jävla medeltiden. Snatteri, sexköp, folkmord... skitsamma. Kärringen är helt rökt i huvet och seriöst farlig att ha som minister i ett civiliserat land. Jag hatar att jag gång på gång ska behöva skämmas över hur jag röstade...