• 5
  • 6
2010-09-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrejmo
Alla jävla dråger är farliga. Sprit. käkar man två kilo snus eller en par limpor cigg blir man oxo knepig i magen. Sköljer du ner alltsammans med 3 liter mollipect så blir det lite bättre. sen kör du en rövpanna heroin ca 1 liter oxo fyller du din näsa snortandes 2 kilo kokain. Men som sagt dödligt är det. Alla som tar droger vet att det är dödligt. Detta är lika självlart som att man får en korv med bröd på kiosken. inte fan får du bara ett bröd heller ? bara om korven är slut. den chansen är nog 0.002% så den lilla risken får man ta.
Vanliga cigg innehåller runt 0,8 mg nikotin, snus innehåller hela 8 mg/g. ld50 för en vuxen människa är runt 50 mg. Alltså är det betydligt mycket mindre än 2 kilo snus eller flera limpor cigg som krävs för att dö. Får du i dig nikotinet från 6 gram snus (är väl 6 portioner eller? Hittade bara att XL portioner var 1,5-2 gram) direkt in i blodet så riskerar du att dö.
Citera
2010-09-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Vanliga cigg innehåller runt 0,8 mg nikotin, snus innehåller hela 8 mg/g. ld50 för en vuxen människa är runt 50 mg. Alltså är det betydligt mycket mindre än 2 kilo snus eller flera limpor cigg som krävs för att dö. Får du i dig nikotinet från 6 gram snus (är väl 6 portioner eller? Hittade bara att XL portioner var 1,5-2 gram) direkt in i blodet så riskerar du att dö.

Men jag menar man skall göra det ordentligt. Förstå vad gott att käka snus med sked. mums !
Citera
2010-09-10, 19:41
Bannlyst
Låter ytterst osannolikt att de inte genom en obduktion skulle finna dödsorsaken om han nu drogat ihjäl sig.
Citera
2010-09-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Tror inte du hade mått speciellt bra av 1 gram dexoxypipradrol eller mdpv iaf...

ta inte för mycke mpdv kunde inte prata på 3 dagar och fick för mig att allt och alla skulle döda mig
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in