• 1
  • 2
2010-03-17, 13:58
Medlem
Min kompis/barndomskompis drogade ner sig på nån typ av nätdrog som som tog hans liv :/ den har ännu ej klassats som narkotika tror jag. har inte fått höra nåt efter obduktion osv. dom hittar ingenting. så de måste ju ha varit nån typ av nätdrog som ännu ej klassats.

han hade en annan kompis som tog samma typ av drog skulle ja tro och dog en vecka före. sen tog min kompis/barndomskompis samma tåg.

jag tar väl själv nätdroger då och då när omständigheterna kräver det.
men ja har börjat bli mer skeptisk.

Ta de lungt me skiten iaf.
men han dog på ett jävligt skönt sätt iaf. men om ni vet om mera drogrelaterade nätdrogs-dödsfall som är aktuella kan ni väl tipsa.
Senast redigerad av snevriden 2010-03-17 kl. 14:00. Anledning: Tips/information
Citera
2010-03-17, 14:04
Medlem
ManWithD_s avatar
Förstår inte vad det är du vill diskutera, att försöks-kemikalier kan vara farliga?
Citera
2010-03-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
Förstår inte vad det är du vill diskutera, att försöks-kemikalier kan vara farliga?

Citat:
Ursprungligen postat av snevriden
Min kompis/barndomskompis drogade ner sig på nån typ av nätdrog som som tog hans liv :/ den har ännu ej klassats som narkotika tror jag. har inte fått höra nåt efter obduktion osv. dom hittar ingenting. så de måste ju ha varit nån typ av nätdrog som ännu ej klassats.

han hade en annan kompis som tog samma typ av drog skulle ja tro och dog en vecka före. sen tog min kompis/barndomskompis samma tåg.

men han dog på ett jävligt skönt sätt iaf. men om ni vet om mera drogrelaterade nätdrogs-dödsfall som är aktuella kan ni väl tipsa.

Citera
2010-03-17, 14:20
Medlem
bilarns avatar
edit: rip
Citera
2010-03-17, 14:20
Medlem
klotys avatar
Vad är det för "nätdroger" det talas om?

Vad tar du för nätdroger?

Att folk dör samtidigt som de har droger i blodet brukar kvällspressen vara ganska bra på att rapportera om, så några "tips" behövs väl knappast...

Vad ska vi diskutera förresten?
Citera
2010-03-17, 14:27
Medlem
Citat:

Det är ju så uppenbart att du bara vill skrämma folk ifrån dessa "nätdroger". Annars hade du nog varit liiiite mer specifik och aningen mer upprörd. Nej mig skrämmer du inte iaf, jag vet redan att det inte är några vitaminer jag stoppar i mig.
Citera
2010-03-17, 14:29
Medlem
MEOW.s avatar
Citat:

vad är det för omständigheter som kräver att du tar droger?
Citera
2010-03-17, 14:44
Medlem
Pinkskins avatar
För stunden finns det väl inga oklassade, men livsfarliga, RC´s?!?
Citera
2010-03-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin

Du kan ju garanterat dö om du slänger i dig helt vansinniga mängder utav någon CS RC och sådana finns det väl alltid även om jag inte känner till namnen. Man kan trots allt dö av allt, men att TS inte är seriös kan nog dagisbarnen tyda fram mellan raderna.
Citera
2010-03-17, 15:29
Medlem
tefatspupillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Tror inte du hade mått speciellt bra av 1 gram dexoxypipradrol eller mdpv iaf...
Citera
2010-03-17, 15:42
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Tror inte du hade mått speciellt bra av 1 gram dexoxypipradrol eller mdpv iaf...

Trycker man i sig sådana doser så är det ens egen dumhet man ska skylla på, men tror inte heller att TS talar helt sanning utan är ute efter att skrämma folk.
Citera
2010-03-17, 15:57
Medlem
Finns ju vissa som är riktigt svåra att dosera rätt och rätt farliga. Men är man skapligt påläst och doserar i det mindre spannet när man testar en ny sort (alla påverkas vi ju olika) så är man hyfsat safe. Alla jävla idioter som kör fullt ut med något som man aldrig testat förr och är dålig pålästa förtjänar fan det dom får; dom sabbar ju för alla andra också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in