2010-03-25, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Vad jag menar är att hur fan ska vi kunna veta att han inte bara googlat upp en artikel och hävdat att det är han. Förstå vad jag säger innan du kritiserar mig.

Ehh va? Kritiserade? Jag skrev precis som du att en tidnnigsartikel inte är en källa. Nu pga olika anledningar men faktum kvarstår, litar man på det som står i våra stora dagstidningar så får man räkna med att svälja lögner dagligen.

Sedan är artikeln inte direkt så talande och TS är lika seriös som valfri 10-åring.
Citera
2010-03-26, 03:07
Medlem
Alla dessa människor, snälla sluta vara inkompetenta.. Ditt resonemang ts till varför din polare dog är skrattretande. Du har alltså vridit din väns död till att styrka din "liberala" syn på droger?
Rc's är inte farligare än någon annan drog, det är bara det att vem som helst kan beställa dem.
Nu ska jag berätta för dig vad/vem som är boven i dramat, det är inte själva drogerna ( i detta fall rc's) utan det är personerna som tar det.
Dom har inte respekten.
Vad menar jag med respekt, jo kunskap.
Både de negativa och positiva, alla borde lära sig vad dom stoppar i sig.
Om fler skulle göra det skulle dödsfallen minska markant, vet jag att en dödlig dos är ett visst antal tex mg så ser jag till att hålla mig borta från det. Enklare än så blir det inte.

Det jag försöker göra är inte att dumförklara ditt tänk eller ngt sådant, jag tog bara fram en hypotes till en simpel lösning på detta problem.
Jag vill inte att du ska ta detta personligt, jag för enbart fram min åsikt.
Citera
2010-03-26, 20:32
Medlem
Man ska ju egentligen inte hålla på med droger. Men om man ska göra det så ska man skaffa bra grejer.
Citera
2010-03-26, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Man ska ju egentligen inte hålla på med droger. Men om man ska göra det så ska man skaffa bra grejer.

Vadå "man". Är väll upp till var och en eller? Beror ju på hur man hanterar det..
Citera
2010-03-27, 13:56
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Ehh va? Kritiserade? Jag skrev precis som du att en tidnnigsartikel inte är en källa. Nu pga olika anledningar men faktum kvarstår, litar man på det som står i våra stora dagstidningar så får man räkna med att svälja lögner dagligen.

Sedan är artikeln inte direkt så talande och TS är lika seriös som valfri 10-åring.

Jag är ledsen, jag missförstod dig helt.
Citera
2010-03-27, 13:58
Medlem
SemperInAngarias avatar
Vet inte vad som kan diskuteras här, vi har inte fått reda på vilken eller ens om personen i fråga dog av en överdos av någon RC.

Vila i frid
Citera
2010-03-28, 17:20
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essech
Alla dessa människor...

Han kanske ville uttrycka sina känslor om att drogpolitiken är fett sne (som den alltid kommer vara och nästan alltid varit) och detta gör folk virriga genom deras propaganda etc.
Det kändes kanske en smutta bättre och skriva nått jävla skit här bara..

Till ts, kör inte ner dig själv nu bara..
Citera
2010-03-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Jag är ledsen, jag missförstod dig helt.

Lätt hänt, förvånas ständigt över att folk förstår vad jag skriver.
Citera
2010-09-08, 18:35
Medlem
MEOW.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
samma omständigheter som gör att folk dricker sprit på nyår.

oj, nu var det här jättelänge sen men:
det är väl sällan någonting som krävs av en?
det har i alla fall aldrig hänt mig att någon eller något krävt att jag tagit droger. snarare något jag gjort av fri vilja.
Citera
2010-09-09, 10:45
Bannlyst
förut gällde survival of the fittest nu är det suvival of the smartest, dina vänner gick ner i det naturliga urvalet, skatta dig lycklig, du kan också dö när som pga dumdristigt beteende, du kan även vara den lilla procent osannolikhet som klarar dig, så ta vara på det och sluta knarka ungdjävel
Citera
2010-09-10, 18:01
Medlem
Ja - förbjud livsfarliga nätdroger och - Alvedon:

"- I England säljs läkemedel i livsmedelsaffärer, och där har man 300 dödsfall om året enbart på grund av tabletter med paracetamol. Och dessa tabletter står för 40 procent av alla inläggningar på sjukhus för tablettförgiftning."
Källa:
http://www.dn.se/nyheter/sverige/lak...vedon-1.685676
Citera
2010-09-10, 19:01
Medlem
Alla jävla dråger är farliga. Sprit. käkar man två kilo snus eller en par limpor cigg blir man oxo knepig i magen. Sköljer du ner alltsammans med 3 liter mollipect så blir det lite bättre. sen kör du en rövpanna heroin ca 1 liter oxo fyller du din näsa snortandes 2 kilo kokain. Men som sagt dödligt är det. Alla som tar droger vet att det är dödligt. Detta är lika självlart som att man får en korv med bröd på kiosken. inte fan får du bara ett bröd heller ? bara om korven är slut. den chansen är nog 0.002% så den lilla risken får man ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in