Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-14, 23:54
  #1
Medlem
cyberdolls avatar
Mitt livs kärlek har gjort slut helt från ingenstans. Innan jag tar mitt liv tänkte jag fråga om det finns nån drog man kan gå på ett tag istället? Ta sig igenom det värsta, nån som stänger av alla känslor av kärlek och saknad. Har lite benso att tillgå (temesta, xanor, stesolid) men det hjälper bara lite, i form av att man blir trött o inte orkar tänka så mkt. Snälla hjälp.
Citera
2010-03-14, 23:58
  #2
Medlem
modo24s avatar
Benzo är fortfarande drogen du ska ta i sånt fall. Är den drogtypen som gör precis det du efterfrågar. Däremot tycker jag att du ska söka hjälp snarast !
Citera
2010-03-15, 00:03
  #3
Medlem
brajzillas avatar
några stess sen är du clintan
Citera
2010-03-15, 00:05
  #4
Medlem
Cosmouses avatar
Bitches aint nothin but hoes. Inte behöver du göra självmord för de. Du kommer att komma över de.
Citera
2010-03-15, 00:13
  #5
Medlem
mrbyrness avatar
Haldol....
Stänger av glädje, sorg, rädsla, ilska osv osv...
Eller så reser du till nån varm strand och skiter i livet hemma för ett halvår och kommer tillbaka på fötter den vägen.
Citera
2010-03-15, 00:20
  #6
Medlem
cyberdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Bitches aint nothin but hoes. Inte behöver du göra självmord för de. Du kommer att komma över de.

Men det var min pojkvän som gjorde slut, jag är tjej.
Citera
2010-03-15, 00:22
  #7
Medlem
cyberdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modo24
Benzo är fortfarande drogen du ska ta i sånt fall. Är den drogtypen som gör precis det du efterfrågar. Däremot tycker jag att du ska söka hjälp snarast !

Problemet är att jag bara får typ 20-pack när jag väl får utskrivet. Får kanske hitta nåt nätapotek eller nåt. Stess blir man ju rejält off på. Hur mycket ska man ta? Jag har inte så stor kropp, har ingen tolerans och är lättpåverkad.


Kan förresten tillägga att jag ätit Citalopram i ett par veckor men inte fan hjälper det ett piss.
__________________
Senast redigerad av cyberdoll 2010-03-15 kl. 00:29.
Citera
2010-03-15, 00:23
  #8
Medlem
Cosmouses avatar
Vissa killar är slynglar. Fick reda på idag att en tjej jag hade känslor för som jag träffat några veckor som jag har varit mycket med den senaste tiden helt plötsligt blivit riktigt frånvarande. Verkar som om inte vill något, vet inte. Både vi två har helt enkelt träffat fel sorts personer.
Citera
2010-03-15, 00:35
  #9
Medlem
KollaPolskis avatar
Bara lid lite så går det över fort, kommer snabbt nya bekymmer om du är igång
Citera
2010-03-15, 00:44
  #10
Medlem
skjutsnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
Mitt livs kärlek har gjort slut helt från ingenstans. Innan jag tar mitt liv tänkte jag fråga om det finns nån drog man kan gå på ett tag istället? Ta sig igenom det värsta, nån som stänger av alla känslor av kärlek och saknad. Har lite benso att tillgå (temesta, xanor, stesolid) men det hjälper bara lite, i form av att man blir trött o inte orkar tänka så mkt. Snälla hjälp.

Heroin såklart. Tveklöst. Finns ingen drog som dödar känslorna bättre.

Det hittar du ju iofs inte på nåt nätapotek men borde du i malmö trakten så kan jag väl alltid peka dej åt rätt håll.
Citera
2010-03-15, 01:07
  #11
Medlem
Toebzs avatar
Börja lira WoW

Nej men som sagt, lid lite så går det snart över.
Livet kan fan inte vara på topp konstant så gör inget dumt, att ta ditt liv är bara en passiv lösning för ditt temporära problem
Citera
2010-03-15, 01:59
  #12
Medlem
jUimis avatar
Du tänker ta självmord men du vill gärna gå på benzo och tycka synd om dig själv innan? Du kan till och med sitta och vänta på att få hem tabs från nätet, Men du kan inte vänta på att din hjärna kommer ikapp dig?
(moste) bitches aint nothing but supid.


edit: Försök ta livet av dig med atarax, det värkar ganska populärt i den här delen av forumet
__________________
Senast redigerad av jUimi 2010-03-15 kl. 02:02.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback