2010-08-19, 19:11
  #925
Medlem
G.E.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Nu byter jag gärna ämne och sticker fram hakan och säger att Arsenal blir nedflyttade denna säsong. Vad tror ni?

Citera
2010-08-19, 19:16
  #926
Medlem
De kommer få kämpa hårt för att undvika nedflyttning men annars tror jag de tre W:na åker ut. West Ham, West Bromwich och Wigan.
__________________
Senast redigerad av riffraffer 2010-08-19 kl. 19:19.
Citera
2010-08-19, 19:32
  #927
Medlem
G.E.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
De kommer få kämpa hårt för att undvika nedflyttning men annars tror jag de tre W:na åker ut. West Ham, West Bromwich och Wigan.

Motivera gärna varför du tror Arsenal kommer kämpa för att överleva.
Citera
2010-08-19, 19:40
  #928
Medlem
Va är det för lirare som har hittat till tråden egentligen?
Citera
2010-08-19, 19:47
  #929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.E.G
Motivera gärna varför du tror Arsenal kommer kämpa för att överleva.
Det har ju börjat illa med skador och de var otroligt bleka helt utan fart mot Liverpool.
Citera
2010-08-19, 19:47
  #930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador
Va är det för lirare som har hittat till tråden egentligen?
En som inte dunkar rygg på andra i denna klubb för inbördes beundran. Jag är här för att ge en nykter syn på fotbollen som saknats här hittills.
Citera
2010-08-19, 19:51
  #931
Medlem
Blackpool kommer till Emirapes med stort självförtroende och de kommer vara otroligt avspända och frustrera Arsenal hela matchen.
Citera
2010-08-19, 19:52
  #932
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
En som inte dunkar rygg på andra i denna klubb för inbördes beundran. Jag är här för att ge en nykter syn på fotbollen som saknats här hittills.

nykter syn är väl kanske det sista du ger.. varför folk i tråden verkar ha samma åsikter kanske kan vara för att det är de självklara sakerna som vi har uppe på tapeten just nu.
Citera
2010-08-19, 21:22
  #933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
nykter syn är väl kanske det sista du ger.. varför folk i tråden verkar ha samma åsikter kanske kan vara för att det är de självklara sakerna som vi har uppe på tapeten just nu.
Jag har lovat mig själv att sitta uppe hela natten och följa riffraffers kommande utlägg

Låt han hållas, det kan bli mycket intressant
Citera
2010-08-19, 21:39
  #934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Det har ju börjat illa med skador och de var otroligt bleka helt utan fart mot Liverpool.
Så du tror helt ärligt att Arsenal kommer att få det SÅ svårt i år?
Citera
2010-08-19, 21:43
  #935
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Det har ju börjat illa med skador och de var otroligt bleka helt utan fart mot Liverpool.

Man hade inte skador förra året menar du? När man slutade trea
Citera
2010-08-19, 21:49
  #936
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Blackpool kommer till Emirapes med stort självförtroende och de kommer vara otroligt avspända och frustrera Arsenal hela matchen.

Får lite Hull vibbar här. Klart Blackpool vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in