Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
nykter syn är väl kanske det sista du ger.. varför folk i tråden verkar ha samma åsikter kanske kan vara för att det är de självklara sakerna som vi har uppe på tapeten just nu.
Jag har lovat mig själv att sitta uppe hela natten och följa riffraffers kommande utlägg
Låt han hållas, det kan bli mycket intressant