2010-09-25, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyz
Wenger med ett desperat arrogant uttalande

Djävulen själv den där Wenger.
Citera
2010-09-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Djävulen själv den där Wenger.

Wenger är ett as.

Förresten, ingen har nämnt detta. Andy Wilkinson i Stoke dödade nästan Dembele i Fulham i onsdags.
Så nu får Fulham klara sej utan Dembele och Zamora ett tag.

http://www.youtube.com/watch?v=OKicxR8JwVs
Citera
2010-09-25, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Wenger är ett as.

Förresten, ingen har nämnt detta. Andy Wilkinson i Stoke dödade nästan Dembele i Fulham i onsdags.
Så nu får Fulham klara sej utan Dembele och Zamora ett tag.

http://www.youtube.com/watch?v=OKicxR8JwVs

Föga oväntat att det är Wilkinson, hoppas Stoke trycks ner långt bak i seriedivisionen snart.
Citera
2010-09-25, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Föga oväntat att det är Wilkinson, hoppas Stoke trycks ner långt bak i seriedivisionen snart.

Wilko är en riktigt slipad spelare.
Stoke behövs i PL, om du ogillar tacklingar såpass mycket kan du kolla på någon annan liga, t.ex den italienska.
Citera
2010-09-25, 13:40
Medlem
McPhails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Wenger tänker lite mer brett och även längre fram i tiden än vad du gör. Förmodligen hade Wenger satt ett pris på hur mycket han tyckte att Schwarzer var värd och tänkte inte betala mer än så. Det är sådana ideal han har. Tack vare detta så har han skickat signalen till andra lag att det inte går att kohandla med Wenger. Han kommer aldrig vara så desperat så att han släpper på sina ideal.

Alla som försöker mjölka Wenger på pengar får bita i gräset.

Jag kan till viss del hålla med. Men när man håller på och daltar över småsummor så blir laget lidande. Arsenal behövde/behöver en ny målvakt desperat, men det faller på Wengers snålhet.

Det ÄR en desperat säsong för Arsenal, man måste vinna för att slippa en transfer request av Cesc i sommar. Som jag ser det är det att äventyra klubbens framtid för att man inte vill punga ut 4 eller 20 miljoner pund på en ny målvakt. Kosta vad det kosta vill. Att tänka brett och längre fram i tiden var precis det Wenger INTE gjorde.
Citera
2010-09-25, 13:41
Medlem
dires avatar
Hoppas på denna elva mot WBA idag.

Szczeshny (Prob not gna happen)

Sagna-Squila-Kosc-Clichy
Song
Wilshere-Nasri
Arsha-Chamakh-Vela
Citera
2010-09-25, 13:44
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPhail
Jag kan till viss del hålla med. Men när man håller på och daltar över småsummor så blir laget lidande. Arsenal behövde/behöver en ny målvakt desperat, men det faller på Wengers snålhet.

Det ÄR en desperat säsong för Arsenal, man måste vinna för att slippa en transfer request av Cesc i sommar. Som jag ser det är det att äventyra klubbens framtid för att man inte vill punga ut 4 eller 20 miljoner pund på en ny målvakt. Kosta vad det kosta vill. Att tänka brett och längre fram i tiden var precis det Wenger INTE gjorde.

Det vet vi ju inte än.
Citera
2010-09-25, 13:44
Medlem
_Jago_s avatar
Kanske lite OT, men var finns kanalplatserna för de PL-matcher som inte går på Viasat Fotboll eller Viasat Sport?

Viasat X-tra eller vad det nu kallas.
Citera
2010-09-25, 13:45
Medlem
McPhails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Hoppas på denna elva mot WBA idag.

Szczeshny (Prob not gna happen)

Sagna-Squila-Kosc-Clichy
Song
Wilshere-Nasri
Arsha-Chamakh-Vela

Skulle skriva under på den men jag tror Denilson startar idag.
Citera
2010-09-25, 13:46
Medlem
McPhails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Det vet vi ju inte än.

Hur menar du? Det är en stor chansning att satsa på Avarage Al som förste keeper och det vet du med. En chansning som är helt onödig när kassakistan uppenbarligen svämmar över.
Citera
2010-09-25, 14:18
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPhail
Skulle skriva under på den men jag tror Denilson startar idag.

Det är sant. Denilson lär spela på Songs plats eftersom Song är avstängd. Så tillvida inte Diaby är hel och kan kliva in?
Citera
2010-09-25, 14:37
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Det är sant. Denilson lär spela på Songs plats eftersom Song är avstängd. Så tillvida inte Diaby är hel och kan kliva in?

Song är ej avstängd. Avstängningen gällde i tisdagens CC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in