2011-04-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Allting hänger på Drogba. Väljer han att stanna lär nog Chelsea släppa honom (dock ej billigt), sticker Drogba vilket det har ryktats om så tror jag Chelsea tar tillbaka honom då han har en ljus framtid.

Håller tummar och tår för att Drogba stannar.
Citera
2011-04-09, 20:32
Medlem
didierdrogbas avatar
Drogba var kung

Benayoun va dålig .

Torres gör mål snart.
Citera
2011-04-09, 20:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Allting hänger på Drogba. Väljer han att stanna lär nog Chelsea släppa honom (dock ej billigt), sticker Drogba vilket det har ryktats om så tror jag Chelsea tar tillbaka honom då han har en ljus framtid.

Hittades direkt ; http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/03/26/2412889/daniel-sturridge-cannot-wait-to-return-to-chelsea-and-prove

Jag skulle nog säga att mycket hänger på hur Drogba reagerar när en ny tränare berättar för honom att han får ta en roll att sitta på bänken och bli en impact-player... För en ny tränare blir det, det är jag ganska övertygad om. Jag har väldigt svårt att se att vi ger bort en spelare i Sturridges klass faktiskt... Men större suprises har ju hänt...
Citera
2011-04-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag skulle nog säga att mycket hänger på hur Drogba reagerar när en ny tränare berättar för honom att han får ta en roll att sitta på bänken och bli en impact-player... För en ny tränare blir det, det är jag ganska övertygad om. Jag har väldigt svårt att se att vi ger bort en spelare i Sturridges klass faktiskt... Men större suprises har ju hänt...

Annars kan vi tänka oss ett rakt byte, Elmander mot Sturridge
Citera
2011-04-09, 20:40
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Annars kan vi tänka oss ett rakt byte, Elmander mot Sturridge

Abramovich tror inte på tomten så det kan ni nog glömma rätt snabbt
Citera
2011-04-09, 20:41
Medlem
Citat:
Abramovich tror inte på tomten så det kan ni nog glömma rätt snabbt

Vill Juve ha honom borde vi kunna trycka in honom på Chelseas bänk
Citera
2011-04-09, 22:06
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Intressant hur Benayoun och Torres hittade varandra under matchen idag, gör det ännu svårare för Carlo att ta ut sin elva inför varje match.

Målet Malouda gjorde där var SJUKT viktigt, 0-0 i denna match hade inte bara startat en massa äckligt snack i media utan också dragit ned spelarnas självförtroende brutalt inför tisdagen där vi behöver allt positivt för att ha någon sorts chans.

Torres är verkligen inte dålig, han är helt klart bäst av anfallarna efter Drogba som verkligen visar vem som bestämmer just nu, trots att han inte öser in mål som förra säsongen. Tippar på att om inte Torres nätar på tisdag så gör han det nästa ligamatch!

Nu håller vi tummarna för att Blackpool och Liverpool tar poäng mot skitlagen City och Arsenal!
Senast redigerad av FotbollsAnalen 2011-04-09 kl. 22:09.
Citera
2011-04-09, 22:41
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Intressant hur Benayoun och Torres hittade varandra under matchen idag, gör det ännu svårare för Carlo att ta ut sin elva inför varje match.

Målet Malouda gjorde där var SJUKT viktigt, 0-0 i denna match hade inte bara startat en massa äckligt snack i media utan också dragit ned spelarnas självförtroende brutalt inför tisdagen där vi behöver allt positivt för att ha någon sorts chans.

Torres är verkligen inte dålig, han är helt klart bäst av anfallarna efter Drogba som verkligen visar vem som bestämmer just nu, trots att han inte öser in mål som förra säsongen. Tippar på att om inte Torres nätar på tisdag så gör han det nästa ligamatch!

Nu håller vi tummarna för att Blackpool och Liverpool tar poäng mot skitlagen City och Arsenal!

Torres gjorde en riktigt bra insats idag. Förlorade knappt några bollar och vågade utmana, ser bra ut.

Hade blivit lite skraj ifall Chelsea hade kryssat. Tottenham ligger inte alltför långt efter, nu ligger Chelsea väl trea?
Citera
2011-04-09, 22:45
Medlem
Jole25s avatar
Torres bra? Helt otroligt att en kille som inte kan ta sig förbi en motståndare kan ses som bra... Killen har inte gjort mål på 10 matcher och för att vara ännu mer brutal så har han aldrig gjort ett mål i Chelseas tröja.. Ändå sitter folk här och säger att han är bra. Helt sjukt.. Killen är värdelös.. Jag önskar att Chelsea aldrig köpt han helt ärligt...Han har bara skapat ännu mer problem...
Citera
2011-04-09, 22:55
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Torres gjorde en riktigt bra insats idag. Förlorade knappt några bollar och vågade utmana, ser bra ut.

Hade blivit lite skraj ifall Chelsea hade kryssat. Tottenham ligger inte alltför långt efter, nu ligger Chelsea väl trea?

Ja, dock kan City gå om på måndag men då har dem fortfarande en match mer spelad.

Citat:
Torres bra? Helt otroligt att en kille som inte kan ta sig förbi en motståndare kan ses som bra... Killen har inte gjort mål på 10 matcher och för att vara ännu mer brutal så har han aldrig gjort ett mål i Chelseas tröja.. Ändå sitter folk här och säger att han är bra. Helt sjukt.. Killen är värdelös.. Jag önskar att Chelsea aldrig köpt han helt ärligt...Han har bara skapat ännu mer problem...

Hela Chelsea har varit och är möjligtvis fortfarande i problem, han har absolut inte förvärrat situationen. Sanningen är att sedan Torres kom till Chelsea har Chelsea börjat vinna mer, statistik ljuger inte. Konkurrensen i laget har höjt lagets prestationer och vi kan nu även se att Torres faktiskt blir bättre och bättre, jag tror även du kommer vara nöjd med honom till slut.
Citera
2011-04-09, 22:58
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:

Du inser väl själv att både Drogba-Malouda-Anelka börjar bli gamla, Drogba är nog inte alltför långt ifrån att sticka. Tycker Torres var en bra värvning, han blir bättre och bättre för varje match.
Citera
2011-04-09, 23:00
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Ja, dock kan City gå om på måndag men då har dem fortfarande en match mer spelad.

Hela Chelsea har varit och är möjligtvis fortfarande i problem, han har absolut inte förvärrat situationen. Sanningen är att sedan Torres kom till Chelsea har Chelsea börjat vinna mer, statistik ljuger inte. Konkurrensen i laget har höjt lagets prestationer och vi kan nu även se att Torres faktiskt blir bättre och bättre, jag tror även du kommer vara nöjd med honom till slut.

Nöjd kanske men det blir aldrig mer.. För mig kommer han alltid vara en transexuell filmare... Om han gör mål för Chelsea kommer det naturligtvis glädja mig men mer än så blir det aldrig... Han blir bättre och bättre.. Visst, det kanske stämmer men han är fortfarande en katastrof. Chelsea vunnit mer pga Torres? Jag inbillade mig det oxå i början men faktum är att han väldigt sällan tillför ngt mer än att han kanske springer lite och öpnnar ngn yta någpnstans.. 500 millar för att en kille ska öppna ytor.. Låter som en fruktansvärt dålig affär..Låter som Sheva. Drogba började måla som fan efter att Sheva kom just för att alla markerade Sheva hela tiden. Ungefär samma syndrom med Torres...

Citat:
Du inser väl själv att både Drogba-Malouda-Anelka börjar bli gamla, Drogba är nog inte alltför långt ifrån att sticka. Tycker Torres var en bra värvning, han blir bättre och bättre för varje match.

Drogba gammal? Han ser ju purung ut mot en kille som är 27.. Han äter upp Torres varje dag i veckan...Dessutom så är jag lagom irriterad på det här snacket om att han blir bättre och bättre. Vi ska ha tålamod och bla bla bla.. Vet ni vad? Man har inte tålamod vid den här tidpunkten av året. Nu är det enbart resultat som räknas. Tålamod kan man ha i början av säsongen. Medan ni alla har tålamod så pissar vi på dom sista chanserna till en framgångsrik avslutning på säsongen...
Senast redigerad av Jole25 2011-04-09 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in