2011-04-30, 20:26
  #7789
Medlem
Jackandvincents avatar
S:t Totteringhams day snart då
Citera
2011-04-30, 20:39
  #7790
Medlem
Leaf.s avatar
Domaren under all kritik. 1-1 är förståeligt, men bollen behöver som sagt vara inne till 100%, offside verkar inte domaren bry sig om heller. COYS!
Citera
2011-04-30, 20:39
  #7791
Medlem
preben12s avatar
Hoppas båda linjemännen omkommer i en brand. Jävla skämt att han dömer mål på Lampards skott, han (linjedomaren) är i höjd med straffområdeslinjen.

Nåväl. Det var inte här som Tottenham tappade fjärdeplatsen. Men likväl fruktansvärt irriterande.

edit. Har druckit alldeles för mycket. Lär väl ångra den här posten imorgon. men w/e
__________________
Senast redigerad av preben12 2011-04-30 kl. 20:43.
Citera
2011-05-01, 03:27
  #7792
Medlem
thatis7tisshows avatar
http://img.ihack.se/?pt=4130421327216
Citera
2011-05-01, 03:31
  #7793
Medlem
Jag som är ett stort United FAN - stör mig riktigt på Gomes 'tabbe' idag. Fyfan vad jag blev lack när han släppte den. Inget snack om bollen vart över linjen, men ingripandet va mig de värsta på länge. Det är inte första gången han gör de heller.

Kalous mål vart dock offside. En pinne skulle Chelsea fått. Dom kommer åka på pisk nästa helg på Old Trafford. United kommer inte släppa titeln i år, det kan jag lova.
Citera
2011-05-01, 03:31
  #7794
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Efter matchen mot Tyskland ville dom väl ge Lampard ett mål helt enkelt, men den var som sagt aldrig inne och därför är det konstigt att linjemannen signalerar för mål utan att vara säker på sin sak. Ännu en domartabbe som avgör en match i PL, pinsamt.
Citera
2011-05-01, 04:05
  #7795
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Efter matchen mot Tyskland ville dom väl ge Lampard ett mål helt enkelt, men den var som sagt aldrig inne och därför är det konstigt att linjemannen signalerar för mål utan att vara säker på sin sak. Ännu en domartabbe som avgör en match i PL, pinsamt.

Kan bara hålla med


http://www.youtube.com/watch?v=mxhztMuRGr0..........
__________________
Senast redigerad av thatis7tisshow 2011-05-01 kl. 04:07.
Citera
2011-05-01, 07:40
  #7796
Medlem
Jag liveade att Spurs skulle få en straff, som kompensation då. Men det blev ju ingen. Spelade ens Bale under matchen? Totalt osynlig. En som bara blir större och större i mina ögon är Modric.
Citera
2011-05-01, 08:23
  #7797
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Kan bara hålla med


http://www.youtube.com/watch?v=mxhztMuRGr0..........


Fast i det läget var det nästan bättre att det blev mål för Chelseas del. Solklar målchans-utvisning på Cech + straff som nästan garanterat ger ett mål är värre an att bara få ett mål mot sig. Att du dessutom måste dra upp en händelse som skedde för sex år sedan säger också en hel del. Det är nog inte varje år som Chelsea får tveksamma mål mot sig.


OnT angående matchen. Tråkigt för Tottenham som får sina sista drömmar om CL-spel nästa år krossade av 2 felaktiga mål. Resultatet var dock inte helt orättvist. Första målet borde inte ens kommit till en tveksamhet om inte Gomez hade klantat sig. Förstår mig inte på den mannen. En minuten kan han mura igen totalt med dubbel och trippelräddningar som hämtade ur en Marvel-serie och nästa minut kan han släppa in ett inkast. Andra målet är inte mycket offside så det är inte lätt för den assisterade att se det. Det handlar om några futtiga centimeter.

I ärlighetens namn så var det dessutom en straffsituation i Tottenhams område också som luktade kompensation lång väg. Kaboul (tror jag det var) träffar iofs bollen men han träffar Chelseaspelarens knä långt tidigare.
Citera
2011-05-01, 10:35
  #7798
Medlem
Jole25s avatar
[quote=Funke]Fast i det läget var det nästan bättre att det blev mål för Chelseas del. Solklar målchans-utvisning på Cech + straff som nästan garanterat ger ett mål är värre an att bara få ett mål mot sig. Att du dessutom måste dra upp en händelse som skedde för sex år sedan säger också en hel del. Det är nog inte varje år som Chelsea får tveksamma mål mot sig.


/QUOTE]


Du tycker inte att med tanke på hur europeisk fotboll döms och deras mer skyddande av målvakter gör att ngn har en väldigt hög fot mot Cech i den situationen?
Citera
2011-05-01, 10:48
  #7799
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Jag liveade att Spurs skulle få en straff, som kompensation då. Men det blev ju ingen. Spelade ens Bale under matchen? Totalt osynlig. En som bara blir större och större i mina ögon är Modric.

Håller med om Modric. Har emellanåt tyckt att han är lite hypad då han inte är någon poängspelare av rang, men han imponerade verkligen igår. Kan inte finnas många spelare i PL som är lika bra på att hela tiden söka sig till en fri yta och sedan snabbt leverera bollen vidare. Ibland kan han dock slå lite för många bollar bakåt när han faktiskt kan vända upp. Har väl ryktats om Barca för honom, tror verkligen att han skulle passa in där.
Citera
2011-05-01, 10:59
  #7800
Medlem
Zielfelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Håller med om Modric. Har emellanåt tyckt att han är lite hypad då han inte är någon poängspelare av rang, men han imponerade verkligen igår. Kan inte finnas många spelare i PL som är lika bra på att hela tiden söka sig till en fri yta och sedan snabbt leverera bollen vidare. Ibland kan han dock slå lite för många bollar bakåt när han faktiskt kan vända upp. Har väl ryktats om Barca för honom, tror verkligen att han skulle passa in där.

Håller med till 100%. Snart dags för Xavi att pensionera sig... Modric skulle bli grymt läskig i hans position... Hoppas verkligen inte att han går dit !

Edit: Eller snart kanske är att ta i. Dock anser jag att han innehar lagets absolut viktigaste position, så den platsen bör fyllas med stor omsorg
__________________
Senast redigerad av Zielfelt 2011-05-01 kl. 11:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in