2011-03-19, 18:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Varför håller man egentligen på Newcastle.

Tre poäng till nedflyttningsplats nu, usel form och som vanligt toppar man skadetabellen.
Det är så när man håller på lag som traditionellt slutat utanför de stora, man blir besviken väldigt ofta sen nån säsong när det går skitbra blir man skitglad, förresten du hejar väl på valencia i laliga om jag inte minns fel. Coolt.
Citera
2011-03-19, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Jermain Defoe... Maken till MÅLSUMPARE är det länge sen jag sett.

Spurs skulle ligga 2-3:a med anfallare som producerar. Snålheten bedrog visheten i Januarifönstret.
31 skott mot mål i dagens match inkl. dom blockerade. Stolpskott hit ribbskott dit. Missa öppet mål lyckades vi också med.
Otroligt!

Blackpool, Wolherhampton och West Ham dom 3 senaste. 2pinnar lyckades vi få. Då blir det inge CL spel nästa säsong.

Bitter är bara förnamnet.

Det måste ju vara den där tröjan som spökar för Defoe för någon som sumpat så många chanser i en match har jag aldrig sett, hur fan kunde han missa det öppna målet? det var ju nästan snyggt att han lyckades slå "toucha" den utanför. Carlton Cole var ju nästa målsumpare idag med två sumpade chanser. Det var en rolig match iallafall och vi hade ett ruskigt bra försvar och Englands bästa målvakt "Robert Green" och lite hjälp av ramvirket . Tack för poängen! Vi har slagit er på hemmaplan och spelat oavgjort borta så jag är supernöjd!

COYI!
Senast redigerad av Whippzz 2011-03-19 kl. 18:17.
Citera
2011-03-19, 18:29
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whippzz
Det måste ju vara den där tröjan som spökar för Defoe för någon som sumpat så många chanser i en match har jag aldrig sett, hur fan kunde han missa det öppna målet? det var ju nästan snyggt att han lyckades slå "toucha" den utanför. Carlton Cole var ju nästa målsumpare idag med två sumpade chanser. Det var en rolig match iallafall och vi hade ett ruskigt bra försvar och Englands bästa målvakt "Robert Green" och lite hjälp av ramvirket . Tack för poängen! Vi har slagit er på hemmaplan och spelat oavgjort borta så jag är supernöjd!

COYI!

Var det bara jag som inte tyckte det öppna målet var så överdrivet farligt? Jag menar han fick ju ändå sträcka sig efter bollen och därav missade han. Men visst, hade han varit på tårna kanske han hade satt den.
Citera
2011-03-19, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Var det bara jag som inte tyckte det öppna målet var så överdrivet farligt? Jag menar han fick ju ändå sträcka sig efter bollen och därav missade han. Men visst, hade han varit på tårna kanske han hade satt den.

Tror den hade gått in om han hade stått som ett bollplank istället för att vrida foten. Sträcka sig tyckte jag inte han behövde göra direkt. Men han hade ju press bakifrån med. Hur som haver så är det skönt att den gick utanför
Citera
2011-03-19, 18:39
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Tror den hade stått som ett bollplank istället för att vrida foten. Sträcka sig tyckte jag inte han behövde göra direkt. Men han hade ju press bakifrån med. Hur som haver så är det skönt att den gick utanför

OK såg bara reprisen så kan ha varit lite fel ute.
Skönt att han missade iaf
Citera
2011-03-19, 18:42
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är så när man håller på lag som traditionellt slutat utanför de stora, man blir besviken väldigt ofta sen nån säsong när det går skitbra blir man skitglad, förresten du hejar väl på valencia i laliga om jag inte minns fel. Coolt.
Jag misstror instinktivt supportrar till framgångsrika lag.
Citera
2011-03-19, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jag misstror instinktivt supportrar till framgångsrika lag.

Håller med haha. Men det finns ett lags supportrar man misstror mer en andra och som man tror håller på sitt lag enbart pga hur bra det går och det är Manchester United ush och fy.... Tror halva supporterskaran (inte från England) skulle sluta bry sig om dom slutade på nedre halvan ett år.
Citera
2011-03-19, 18:49
Medlem
virr3lols avatar
Bale har skrivit på ytterliggare 4.5 år med tottenham.
Citera
2011-03-19, 18:51
Medlem
Wiltons avatar
Citat:

COYI!

Första matchen han hade tröjan på sig. Han har sumpat målchanser hela säsongen. Förra matchen mot Wolves gjorde han 2 kassar. Innan dess hade han gått mållös sen april förra säsongen"!". Han är på TOK för ojämn för att behålla en startplats i Tottenham.

Förstår att du är nöjd med poängen, med en normal utdelning borde vi ha vunnit med 3-1 minst.

Det jag är mest ledsen över är dock att om vi missar 4:e platsen försvinner med största sannolikhet spelare som Bale, Modric. Då får vi börja om från "början" igen. Fan, vi har något riktigt bra på gång annars. Förstärka upp anfallet och en skadefri mittback så kan vi utmana top3 på riktigt.

COYS!
Citera
2011-03-19, 18:54
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr3lol
Bale har skrivit på ytterliggare 4.5 år med tottenham.

Väldigt skönt om det stämmer, annars skulle han väl säkert dra till Barcelona
Citera
2011-03-19, 18:55
Bannlyst
Citat:
Första matchen han hade tröjan på sig. Han har sumpat målchanser hela säsongen. Förra matchen mot Wolves gjorde han 2 kassar. Innan dess hade han gått mållös sen april förra säsongen"!". Han är på TOK för ojämn för att behålla en startplats i Tottenham.

Förstår att du är nöjd med poängen, med en normal utdelning borde vi ha vunnit med 3-1 minst.

Det jag är mest ledsen över är dock att om vi missar 4:e platsen försvinner med största sannolikhet spelare som Bale, Modric. Då får vi börja om från "början" igen. Fan, vi har något riktigt bra på gång annars. Förstärka upp anfallet och en skadefri mittback så kan vi utmana top3 på riktigt.

COYS!

Njaee tycker du har fel gällande resultatet Green är alltid så här bra och normalt hade Cole iallafall satt ett av sina lägen plus Demba Ba´s skott gått in

COYI!!! Londons stolthet.
Citera
2011-03-19, 18:58
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:

COYS!

Eller så värvar Tottenham bara en eller två bra forwards och tar högre målsättningar nästa säsong? Dessutom är det många omgångar kvar av årets Premier League.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in