Citat:
Ursprungligen postat av Whippzz
Det måste ju vara den där tröjan som spökar för Defoe för någon som sumpat så många chanser i en match har jag aldrig sett, hur fan kunde han missa det öppna målet? det var ju nästan snyggt att han lyckades slå "toucha" den utanför. Carlton Cole var ju nästa målsumpare idag med två sumpade chanser. Det var en rolig match iallafall och vi hade ett ruskigt bra försvar och Englands bästa målvakt "Robert Green" och lite hjälp av ramvirket

. Tack för poängen! Vi har slagit er på hemmaplan och spelat oavgjort borta så jag är supernöjd!
COYI!
Första matchen han hade tröjan på sig. Han har sumpat målchanser hela säsongen. Förra matchen mot Wolves gjorde han 2 kassar. Innan dess hade han gått mållös sen april förra säsongen"!". Han är på TOK för ojämn för att behålla en startplats i Tottenham.
Förstår att du är nöjd med poängen, med en normal utdelning borde vi ha vunnit med 3-1 minst.
Det jag är mest ledsen över är dock att om vi missar 4:e platsen försvinner med största sannolikhet spelare som Bale, Modric. Då får vi börja om från "början" igen. Fan, vi har något riktigt bra på gång annars. Förstärka upp anfallet och en skadefri mittback så kan vi utmana top3 på riktigt.
COYS!