Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Aa, Ferdinand och Vidic var enorma. Tycker kanske också att han kunde flyttat ner Fletcher på högerback tidigare för att sätta in Neville mot Bale är självmord och jag antar att Brown inte var i truppen (?). Dean var som sagt riktigt usel.
Tycker nog inte att matchen var så underhållande som många vill få det till, gillade i så fall Liverpool-Everton bättre. Förvånades över att Everton kunde hota Liverpool så pass mycket trots rätt mediokra spelare offensivt sett, har lite svårt att förstå varför Yakubu gick till Leicester?
Neville va inte på bänken ens, det va Evans och Smalling i försvarsväg och ingen av dem känns riktigt stabila att sätta mot Bale. Jag hade - precis som du säger - hellre flyttat ner Fletch som högerback. Nackdelen va dock att han redan var varnad och är på så sätt lite hindrad från att spela det spel han brukar.
Underhållningsvärdet va lite sådär, som jag nämnde innan va tempot ganska högt och det är alltid kul, men ingen garanti för en bra match. Sista stunden satt jag mest och va nervös för att bli utan poäng, så då hade jag svårt att se underhållningen, ville helst att matchen skulle ta slut så fort som möjligt
Gällande Everton-Pool såg jag bara delar av den matchen så kan inte göra några större uttalanden om den, mer än att Meireles ska va nöjd med sitt mål