2011-02-05, 20:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonMiguel
Han spelade för att Ferdinand av någon anledning inte spalde, han gick av efter uppvärmningen.

Att United kan ligga i topp med Evans är för att Evans inte är ordinarie. Han har dessutom en kass säsongen, förra året va han outstanding. Jag har fortfarande hopp om Evans.

United förlorar matchen idag pga. Ferdinands frånvaro. Oroväckande hönsgårdigt det blir när han är borta, har svårt att se United släppa in de målen som de gör om han spelat idag.
Varför köpte inte United Luiz? SNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
Citera
2011-02-05, 20:55
Medlem
Nahibos avatar
Fan, förlusten hade väl känts okej (för förlora måste man) om spelarna iallafall försökte.. folk som står på hälarna, felpassningar på 2 meter, ingen krigarmentalitet på de fasta situationerna..

förfärligt.
Citera
2011-02-05, 20:56
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför köpte inte United Luiz? SNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Eller så har united två superlöften på just mittbacken i Evans och Smalling.
Citera
2011-02-05, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo

EHEHEEHEHAHAHAAHLOLOL
Citera
2011-02-05, 21:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Evans håller ju uppenbarligen inte och Smalling är bara 20 bast... är det värdigt en klubb som Manchester United?
Citera
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ännu ett resultat som bevisar att PL är en jämn liga Måste svida extra mycket nu för Arsenal när man missade chansen att ta in 3 poäng..
Citera
Medlem
Det står skrivet i stjärnorna att matchen imorgon mellan Chelsea-L'pool kommer(kan) sluta på 2 sätt.

1. Liverpool spelar ut Chelsea samtidigt som Torres är kass (blir utbytt/skadad) samtidigt som Suarez är MOM och avgör
2. Chelsea vinner med udda målet och Torres är målskytten och han firar målet (likt Inter-Milan när Zlatan gör ändå målet på straff)
Citera
2011-02-05, 21:08
Medlem
MrOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ännu ett resultat som bevisar att PL är en jämn liga Måste svida extra mycket nu för Arsenal när man missade chansen att ta in 3 poäng..
Varför vara negativ när vi tog igen en pinne?
Citera
2011-02-05, 21:21
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Evans håller ju uppenbarligen inte och Smalling är bara 20 bast... är det värdigt en klubb som Manchester United?

Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
EHEHEEHEHAHAHAAHLOLOL

Jojo jag vet att han har varit rätt så rutten den här säsongen, dock så var det många som satt och våldsrunkade åt honom förra säsongen så potentialen finns helt klart inom honom.
Smalling är 20, exakt det jag menar när jag skriver löfte.
Citera
2011-02-05, 21:25
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
EHEHEEHEHAHAHAAHLOLOL

Nu skall vi inte glömma bort att Evens, fram till denna säsongen knappt tagit ett felbeslut i Unitedtröjan. Visst, han har inte varit bra i år, det håller jag med om, men att det fortfarande finns talang och potential i honom är jag övertygad om.
Citera
2011-02-05, 22:07
Medlem
zizacons avatar
Det här var verkligen en speciell omgång. Först kollapsen för Arsenal naturligtvis med stor hjälp av domaren och sedan med samma gamla värdelösa sätt där de inte kan hålla en ledning. Därefter mitt i det svarta hålet av tomhet så går United och förlorar mot Wolves, förstör sitt obesegrade facit och tappar poäng i tabellen.

Angående Fabregas kan jag hålla med övriga om att han är en fantastisk spelare, men knappas någon kapten. Något måste bevisligen göras åt de här förbannade tappen. Oavsett hur dopad domaren må vara och att man spelar med 10 man så ska man fan inte tappa 4 mål på en halvlek.
Citera
2011-02-05, 22:17
Medlem
Kan väl räkna med att Djourou blir borta länge (Barca definitivt), då står vi där med Squillaci-Kos, kan bli parodi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in