Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Va fan! Är du så korkad som du låter?
En person kan säga vad som helst när han kommenterar en match, alla möjliga grodor hörs och kommer fram där. Det är ingenting man kan ta som fakta och i och med att The Guardian är en tidning så trodde jag verkligen att du förstod att det var de jag syftade på.
Nu syftade jag väl iofs på expertkommentatorerna i studion men du kanske inte heller kan läsa tankar

Nej usch, har verkligen försökt höja min nivå härinne, det går bra när det är jole, spruttis, riquelme och de andra jag pratar med men med dig, nja. Håller mig nog ifrån sandlådan en stund igen tror jag.
Ditt språkbrud och dina härliga åsikter påminner om någon som var här förr i tiden på forumet, kan bara inte komma på vad han heter
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Du menar att Walcott saknar kyla i avsluten? Precis det som alla är överens om att Walcott lyckats förbättra väldigt mycket gentemot tidigare.
Eller har du lyckats missa att en hel del av målen Walcott gjort den här säsongen varit i det närmaste kliniskt välplacerade, som det mot Liverpool exempelvis.
Jag tror inte det är någon idé att du fortsätter.

Walcott växer lite smått hela tiden i mina ögon, duktig kille, gillar att han har fått chansen från start ett par gånger nu på sistonde. Vid den åldern är det verkligen idiotiskt att döma en spelare. Han kan/kommer bli mycket bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Det enda Walcott har till sin fördel är att han möjligt är snabbare än Lennon. Tror det har gjorts tester på hur snabba de är med boll men inget jag orkar leta efter nu, då Hercules fullständigt kör över At Madrid!
Du påstår saker som du har källor till men du orkar inte leta upp källan? Snyggt där..