Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
United kommer ha en ganska kass säsong tror jag, kommer bli fyra och möjligtvis ta FA-cupen. I Champions League kommer det dock gå bättre, tippar semifinal.
Tror Liverpool blir överraskningen, de slutar trea. Spurs blir säsongens besvikelse med en nionde plats.
Jag tror att det blir Arsenals år för att nu har de vuxit till sig och fått lite erfarenhet... Aja skämt å sido, din tippning låter ungefär som det alla säger inför varje säsong. United floppar, Liverpool överraskar och jag antar att du tippar Arsenal plats 1-2.
Själv tror jag att Anderson kommer tillbaks från sin skada och äter upp Fabregas och Gerrard igen.
Nani gör en monstersäsong och alla blir glada för att han äntligen presterar. Nani svarar med att gå ut i media och berätta att han alltid älskat Barcelona/Real Madrid.
Chelsea vinner ligan och alla spyr upp sina inälvor utom Jole25 som självklart blir överlycklig. Han är dock lite bitter efter att Chelsea än en gång blev bortdömda i CL på grund av att UEFA hatar dem.
Arsenal vinner CL. Alla unga spelare som gjort bra ifrån sig lämnar under sommaren efter och Arsenals startelva nästa år innehåller fyra stycken 16-18 åringar, två av dem bryter benet och de andra två åker på bristningar i baksida lår kontinuerligt under säsongen.