2010-06-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Snarare United - Chelsea tre omgångar från slutet

United kommer ha en ganska kass säsong tror jag, kommer bli fyra och möjligtvis ta FA-cupen. I Champions League kommer det dock gå bättre, tippar semifinal.

Tror Liverpool blir överraskningen, de slutar trea. Spurs blir säsongens besvikelse med en nionde plats.
Citera
2010-06-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
United kommer ha en ganska kass säsong tror jag, kommer bli fyra och möjligtvis ta FA-cupen. I Champions League kommer det dock gå bättre, tippar semifinal.

Tror Liverpool blir överraskningen, de slutar trea. Spurs blir säsongens besvikelse med en nionde plats.

Jag tror att det blir Arsenals år för att nu har de vuxit till sig och fått lite erfarenhet... Aja skämt å sido, din tippning låter ungefär som det alla säger inför varje säsong. United floppar, Liverpool överraskar och jag antar att du tippar Arsenal plats 1-2.

Själv tror jag att Anderson kommer tillbaks från sin skada och äter upp Fabregas och Gerrard igen.
Nani gör en monstersäsong och alla blir glada för att han äntligen presterar. Nani svarar med att gå ut i media och berätta att han alltid älskat Barcelona/Real Madrid.

Chelsea vinner ligan och alla spyr upp sina inälvor utom Jole25 som självklart blir överlycklig. Han är dock lite bitter efter att Chelsea än en gång blev bortdömda i CL på grund av att UEFA hatar dem.

Arsenal vinner CL. Alla unga spelare som gjort bra ifrån sig lämnar under sommaren efter och Arsenals startelva nästa år innehåller fyra stycken 16-18 åringar, två av dem bryter benet och de andra två åker på bristningar i baksida lår kontinuerligt under säsongen.
Citera
2010-06-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Jag tror att det blir Arsenals år för att nu har de vuxit till sig och fått lite erfarenhet... Aja skämt å sido, din tippning låter ungefär som det alla säger inför varje säsong. United floppar, Liverpool överraskar och jag antar att du tippar Arsenal plats 1-2.

Själv tror jag att Anderson kommer tillbaks från sin skada och äter upp Fabregas och Gerrard igen.
Nani gör en monstersäsong och alla blir glada för att han äntligen presterar. Nani svarar med att gå ut i media och berätta att han alltid älskat Barcelona/Real Madrid.

Chelsea vinner ligan och alla spyr upp sina inälvor utom Jole25 som självklart blir överlycklig. Han är dock lite bitter efter att Chelsea än en gång blev bortdömda i CL på grund av att UEFA hatar dem.

Arsenal vinner CL. Alla unga spelare som gjort bra ifrån sig lämnar under sommaren efter och Arsenals startelva nästa år innehåller fyra stycken 16-18 åringar, två av dem bryter benet och de andra två åker på bristningar i baksida lår kontinuerligt under säsongen.

Tror ungefär 10% av ditt inlägg kommer stämma.

De senaste 10 säsongerna har nog United varit tippade som vinnare 6-7 gånger så det håller jag inte med om, att United nuförtiden drar upp namn som Anderson och Nani när de vill hävda sig tyder ju på att er kurva lutar nedåt (jag vet att du inte var helt seriös i ditt inlägg ).
Citera
2010-07-12, 14:59
Medlem
Aritzos avatar
Är det 16 juli spelschemat släpps?
Det jag vet iaf är att Man united möter Newcastle på premiären.
Citera
2010-07-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo

Spelschemat har redan släppts. Dock är inte alla datumen spikade.

http://www.premierleague.com/page/FixturesResults
Citera
2010-07-12, 15:56
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Spelschemat har redan släppts. Dock är inte alla datumen spikade.

http://www.premierleague.com/page/FixturesResults

2 första omgångerna va nice.
Citera
2010-07-12, 17:20
Medlem
Helle031s avatar
Tråkigt att dom flyttade Liverpool-Arsenal till söndagen, var i alla fall 14:e sist jag kollade, men men misstänkte att den skulle flyttas.
Citera
2010-07-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo

Vad jag vet släpptes schemat för 3-4 veckor sedan.

Fan nu börjar jag bli nervös inför Liverpool-Arsenal, jävla piss ifall man skulle börja med en förlust. Även om Arsenal brukar göra bra säsonger när man börjar åt helvete medans man avslutar uselt när man gjort succé i början.

En tröst är dock att Liverpool inte vunnit över Arsenal i PL sedan säsongen 2006/07.
Citera
2010-07-12, 18:28
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Vad jag vet släpptes schemat för 3-4 veckor sedan.

Fan nu börjar jag bli nervös inför Liverpool-Arsenal, jävla piss ifall man skulle börja med en förlust. Även om Arsenal brukar göra bra säsonger när man börjar åt helvete medans man avslutar uselt när man gjort succé i början.

En tröst är dock att Liverpool inte vunnit över Arsenal i PL sedan säsongen 2006/07.

Tror Arsenal är för hungriga för att göra bort sig.

Du som Arsenalfan, hur blir det med fabregas.
Citera
2010-07-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Tråkigt att dom flyttade Liverpool-Arsenal till söndagen, var i alla fall 14:e sist jag kollade, men men misstänkte att den skulle flyttas.

Det är väl bra så kan man kolla samtliga topplagsmatcher i första omgången utan att några spelar samtidigt.
Citera
2010-07-12, 20:17
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Det är väl bra så kan man kolla samtliga topplagsmatcher i första omgången utan att några spelar samtidigt.
Finns väl fördelar med söndagsmatcher kanske... men jag älskar lördagsmatcher då man laddar upp med ett gäng bärs innan osv.
Citera
2010-07-12, 21:22
Medlem
Verkar som att Torres missar premiären mot Arsenal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här