Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Väldigt bra, Sagna missar alltså bara matchen mot West Ham!
Eboue behöver ändå lite speltid så.
På tal om Eboue, var det någon som noterade hans bling-bling-outfit när han kramade om Fabregas efter matchen? Såg ut som en random 50cent-wannabe. Pengar kan inte köpa stil eller vett!
Som kommentatorerna sade under matchen, hur fan Jô kan spela från start med den trupp City har är förbluffande. Adam Johnson borde givetvis startat.
...och på tal om märkliga uppställningar, vad farao gjorde Bendtner för nytta på kanten? Ett OK byte om det inte vart för formationen.