Citat:
Ursprungligen postat av Klowe
Det är för lite diskussioner om mästarna 2010/11! Vi vet alla vilka det blir! För övrigt ska vi bara dänga till Young Boys ett par gånger, innan det är dags att avancera i Champions League...
COME ON YOU SPURS!!!
Kaxiga redan, väldigt svag trupp för att klara både cl och pl, men men vi får väl se hur det kommer gå för er..