Jag ville bara ge dig medhåll i ditt resonemang angående förstärkningar i dagens Arsenal.
Man sitter idag med en av ligans mest kompetenta bänkar.
Jag vet att detta är en återkommande diskussion, men allt handlar egentligen bara om tid för Arsenal. Wenger har valt en tydlig strategi i sin värvningstaktik, mönstret går väldigt tydligt att finna och han har hela styrelsen bakom sig. Man har aldrig hört någon från Gunners styrelse gå ut och kritisera managern och det tyder på ett förtroende ingen tränare i världen har(förutom Sir Alex såklart).
Det är minutöst kartlagt och jag imponeras över det tålamodet denna klubb i mitt hjärta har med respektive spelare och stab. Det är verkligen unikt.
För att summera de olika lagdelarna precis som du nämner så finns det så mycket att hämta i vårt anfall och mittfält. Skulle vi värva någon dit så har vi per automatik tappat minst en spelare, då tänker jag på Bendtner och möjligtvis Diaby eller Denilsson.
Det är dem spelarna som är "längst" ifrån en startplats.
Försvarssidan är väl där jag kan finna förbättringspotential.
Jag vill ha tillbaka Gibbs, så fort som möjligt. Han har verkligen blommat och idag ser de flesta experterna och Wenger honom som förstaval framför Clichy. Sistnämnda är en person som på de två sista säsongerna faktiskt stagnerat och det är jättetråkigt.
Sen har vi Vermaelen(denna fantastiska stålman), Squillaci, Koscielny, Djourou, Sagna och utlånade Traore (som jag tror inte kommer tillbaka, tur det).
Det är en gedigen backuppsättning, sen givetvis är vi sårbara när det uppstår skador, men vi kan inte värva in spelare för en tillfällig lösning. Det har aldrig varit målet med något nyförvärv som kommit till Arsenal.
Om man ska vrida på det lite ytterligare, jag har inte tagit upp spelare som Ramsey, Eboue, Vela (som dock är på väg bort) och vi har en ung kille som kommer första januari, Santos.
En supertalang som ska stå på tillväxt på forwardsidan.
Målvaktsidan med våra lovande polacker ser bra ut. Jag håller helt med dig. Say no more.
Jag tycker att Fabianski har tagit för sig ordentligt, sen finns det alltid en mänsklig faktor i allt man gör
Szczesny, vad säger man? Han kommer bli topp 3 i världen. Jag sätter min flickvän på spel på det.
(Hon är fin som få så jag sätter mycket på spel

).
OfT: Eboue är för övrigt lagets joker, han sprider så mycket glädje i omklädningsrummet och det var en stor enkät bland Arsenalspelarna om vem som spred mest glädje i omklädningsrummet.
Eboue fick 87%.
Ännu roligare är att han får begränsat med speltid men det tyder på en otrolig harmoni i truppen.
OnT: Imorgon är det ny match och nytt fokus. Jag blir alltid lite orolig och jag vet att vår starka sida inte är effektiviteten alltid. Därför är denna match nästan mer intressant än Chelski-matchen.
Skönt att få skriva av sig lite med folk som har tankar i sitt resonemang och ett engagemang för sina lag.