Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Där gled vi in på nästa fråga som passar i tråden

Hur länge kommer City ha kvar moralen i truppen ? Adebuhu är ju som alla vet ingen direkt glädjespridare, Kolo kan vara tjurig (även om det verkar mest vara Gallas som saboterade), AJ har som sagt redan klagat på att han inte får regelbunden speltid fastän han producerar mer än Silva/Milner, Tevez - ja han skall ju alltifrån lägga av till gud vet vad, addera Balotelli i detta och.... när exploderar skiten ?
Ja det kan man verkligen fråga sig. Adebayor är som du nämner ingen solstråle direkt, fan vad glad jag är att vi slipper fanskapet. Kombinera det med Gallas klubbyte och lyckonivåerna i Arsenal måste ha ökat ordentligt.
Jag menar det är något som är skevt när man har Tevez som någon slags samlande karaktärsgestalt/lagkatpen att luta sig mot i uppförsbacke. En Tevez som redan gjort det populära bytet från United till City och som var och varannan dag antingen tycks vilja sluta eller åka hem.
Det enda positiva för citys del är väl att Robinho försvann. Det hade bara fattats att utöver Balotelli, Adebayor och hela dröset andra besvärliga bråkmakare ha ytterligare en bråkig diva som inte får speltid.
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Moralen har väl aldrig riktigt funnits i City.
Tror att detta korthus kommer rasa inom några säsonger och några större titlar blir det icke.
Nej det finns en uppenbar skillnad mot Chelsea tycker jag och det har kanske mycket att göra med Mourinho som måste lagt en bra grund. Den mannen vet ju vad han gör när det gäller att bygga lag iaf, det är det svårt att argumentera emot.