2010-10-27, 15:57
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Den spelare som är bäst för stunden skall såklart spela. Dessutom är Roo och Hernadez helt olika i sin spelstil (samma med Berba). Hur mna är vrider och vänder på det är Hernadez en betydligt bättre och mer naturlig striker än vad Rooney någonsin kommer att bli. Detta ändras inte av att Rooney besitter andra kvalitéer som gör honom unik.

Annas så verkar du, som vanligt, vilja ha stora namn framför stora spelare.

Tycker för övrigt att Berbatov och Hernandes, enda sedan inhoppet i Charity Shieldfinalen, spelat riktigt bra tillsammans.
Citera
2010-10-27, 15:58
Medlem
NirvanAs avatar
Men Rooney är ju skadad och uppenbarligen ur form så det verkar ju inte vara omöjligt att dom kommer köra med Hernandez nu ett bra tag ända tills han gör en riktig plattmatch iaf... jag ställer mig tveksam till om det är det bästa, time will tell då, hoppas verkligen han klarar av att prestera varenda match som startman i veckor/månader framöver...
Citera
2010-10-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men Rooney är ju skadad och uppenbarligen ur form så det verkar ju inte vara omöjligt att dom kommer köra med Hernandez nu ett bra tag ända tills han gör en riktig plattmatch iaf... jag ställer mig tveksam till om det är det bästa, time will tell då, hoppas verkligen han klarar av att prestera varenda match som startman i veckor/månader framöver...

Dom har ju inte mycket till val om dom vill köra 4-4-2 i och med att rooney och även(?) Owen är skadade. Men visst när Roo är i form och är frisk så ska han givetvis spela.
Citera
2010-10-27, 22:46
Medlem
kaffelattes avatar
Nån som såg ligacup matchen Newcastle - Arsenal?
Barton påvisar ju verkligen vilket IQ befriat pucko han är.!
Citera
2010-10-27, 22:48
Medlem
kaffelattes avatar
hittade visst CC tråden nu! My bad!
Citera
2010-10-28, 08:37
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffelatte
Nån som såg ligacup matchen Newcastle - Arsenal?
Barton påvisar ju verkligen vilket IQ befriat pucko han är.!
Yes det gjorde jag. Vilken överkörning både från Arsenals och Bartons sida

Edit: jaha, fanns det en egen tråd för kuppen, my bad.
Citera
2010-10-28, 09:53
Medlem
zizacons avatar
Det intressanta för Arsenals del som sågs i cupmatchen tycker jag är Walcott och Szczesny. I synnerhet Walcott som verkar behålla sitt grymma spel. Kan bli väldigt värdefull om han håller sig frisk.

Szczesny kan bli en väldigt intressant joker om han fortsätter spela bra.

Någon som vet vad Gibbs åkte på förresten, blir han borta?
Citera
2010-10-28, 10:48
Medlem
putte.ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador
Dom har ju inte mycket till val om dom vill köra 4-4-2 i och med att rooney och även(?) Owen är skadade. Men visst när Roo är i form och är frisk så ska han givetvis spela.
Självklart ska Wayne spela om han återfår sin form och är frisk, men det känns långt borta efter prestationerna i inledningen av säsongen.
Citera
2010-10-28, 10:54
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte.k
Självklart ska Wayne spela om han återfår sin form och är frisk, men det känns långt borta efter prestationerna i inledningen av säsongen.

Men det är lite symptomatiskt för Rooney. Kan gå ifrån helt under isen till hur helt som helst på en match. Tyvärr även samma sak åt andra hållet.
Citera
2010-10-28, 11:06
Medlem
aq10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador

Rooney är väl skadad samt på semester i Dubai just nu? Så det dröjer väl innan han spelar från start kan jag tänka mig. Men hernandez har gjort det riktigt bra.
Citera
2010-10-28, 11:49
Medlem
Bigmassys avatar
Rooney ska väl spela mot City 10/11! Vad jag har förstått åtminstone.
Citera
2010-10-28, 14:06
Medlem
largemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon

Någon som vet vad Gibbs åkte på förresten, blir han borta?

We don’t know we have to wait until tomorrow morning to assess it much better. We do not know now if it is a knock of if it is a twist. If it is only a knock it is only a matter of days but if it is a knee ligament then that looks to be a bit longer. But we don’t know yet. /AW.

hoppas verkligen att det inte är allvarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in