2010-10-26, 23:21
  #3073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ända som hört på Ol' Trafford är alla kineser som tar kort..

Jaså, du har varit där många gånger förstår jag?
Citera
2010-10-26, 23:22
  #3074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Jaså, du har varit där många gånger förstår jag?
Många gånger är väl att ta i, men tillräckligt många gånger för att bilda mig en uppfattning om hur ljudnivån är där.
Citera
2010-10-26, 23:26
  #3075
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ända som hört på Ol' Trafford är alla kineser som tar kort..

11.1% av Manchesters befolkning är asiater. I en rätt stor stad så blir det en hel del.

Känner jag din typ rätt så har du aldrig varit på Old Trafford. Och varför skulle du? Du är ett Arsenal fan. Nej ljudnivån är inte alltid den bästa på Old Trafford, men det är den inte nånstans i Premier League heller. Det komiska är väl att ett Arsenal fan ska prata, då du håller på laget med en plastarena där man hör nålar falla.
__________________
Senast redigerad av Eikrem7 2010-10-26 kl. 23:28.
Citera
2010-10-26, 23:26
  #3076
Medlem
DonDrapers avatar
ArseAndAll är underhållande, jag gillar honom!
Citera
2010-10-26, 23:30
  #3077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eikrem7
11.1% av Manchesters befolkning är asiater. I en rätt stor stad så blir det en hel del.

Känner jag din typ rätt så har du aldrig varit på Old Trafford. Och varför skulle du? Du är ett Arsenal fan. Nej ljudnivån är inte alltid den bästa på Old Trafford, men det är den inte nånstans i Premier League heller.
Nej du känner inte min typ. Ja jag är ett Arsenalfan men vad har det med saken att göra? Jag kollade på United-Charlton för nästan 4 år sen. Men du däremot har inte varit på Emirates och bör inte yttra dig.
Citera
2010-10-26, 23:31
  #3078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Många gånger är väl att ta i, men tillräckligt många gånger för att bilda mig en uppfattning om hur ljudnivån är där.


Okej, jag var på mars förra veckan. Var rätt trevligt där med.
Citera
2010-10-26, 23:32
  #3079
Bannlyst
Ok, du såg United - Charlton för fyra år sedan. Ska backa undan.
Citera
2010-10-26, 23:32
  #3080
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Jag kollade på United-Charlton för nästan 4 år sen.

Case closed, Macche vet hur det ligger till.
Citera
2010-10-26, 23:34
  #3081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eikrem7
Ok, du såg United - Charlton för fyra år sedan. Ska backa undan.
Gör du rätt i! Med tanke på att jag varit på fler matcher (1) än dom flesta Unitedsupportarna här.
Citera
2010-10-26, 23:35
  #3082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Case closed, Macche vet hur det ligger till.
Det hela handlade om hurvida jag varit på Trafford eller inte
Citera
2010-10-26, 23:43
  #3083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Nej du känner inte min typ. Ja jag är ett Arsenalfan men vad har det med saken att göra? Jag kollade på United-Charlton för nästan 4 år sen. Men du däremot har inte varit på Emirates och bör inte yttra dig.

Jag har varit på Emirates och det var en otroligt lam publik. Det var för ca 6 månader sen så I win.
Citera
2010-10-26, 23:50
  #3084
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Det hela handlade om hurvida jag varit på Trafford eller inte

Ja...och du drog upp detta besök som ett bevis på att du varit där tillräckligt många gånger för att bilda dig en uppfattning om hur stämningen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in