Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ända som hört på Ol' Trafford är alla kineser som tar kort..
11.1% av Manchesters befolkning är asiater. I en rätt stor stad så blir det en hel del.
Känner jag din typ rätt så har du aldrig varit på Old Trafford. Och varför skulle du? Du är ett Arsenal fan. Nej ljudnivån är inte alltid den bästa på Old Trafford, men det är den inte nånstans i Premier League heller. Det komiska är väl att ett Arsenal fan ska prata, då du håller på laget med en plastarena där man hör nålar falla.