Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Haha 90% procent av allt som skrivs här är jidder om vilken klubb som är bäst.
Ser det hela som ett mingelparty i ett rum. I det ena hörnet sitter Herr Man united i en fin fåtölj. Han är i 50 års åldern dvs en man i sina bästa år som har mycket kvar att ge i livet. Han har levt ett händelserikt liv med många upplevelser. Borta vid ett av smörgåsborden står Fru Liverpool och petar på maten. Hon är 80 år och anser att allt var bättre för. Hon är vresig och inte allt för sällan hör man "Hörru unge man, på min tid så...." komma ut från hennes mun. Hon var i sina unga år elitgymnast och har massvis av vinstpokaler hemma i ett kassaskåp. Varje dag tar hon ut dem och puttsar på dem, trots att de är över 50 år gamla och för oss "dödliga" betyder de inte något alls. Gamalt skrot skulle någon säkert tycka!
Vid vatten-kolsyremaskinen står unge Herr Arsenal och försöker kolsyra sitt vatten. Han är en kristen, proper man som inte konsumerar alkohol. Varken röker eller dricker. En man utan några fel enligt många. Men skenet bedrar och vi har alla våra skelett i garderoben. Arsenal skulle gärna vilja bli lite mer vild av sig. Han är annars ett riktigt ljushuvud. Han har pluggat i snart 10 år och är fortfarande inte färdig med sin utbildning, gud vet när han blir det! Ett rykte som florerar är att Herr Arsenal är intresserad av yngre män. Han är även snuskigt snål och lever efter mottot "lagom är bäst".
I mitten av rummet står Fröken Chelsea och tittar med förvirrade ögon på resten av sällskapet. Hur har jag hamnat här?!. Chelsea fick ärva en stor summa pengar av sin bortgångne fader. Och har de senaste åren beblandat sig med dessa societeter. Alla de andra i sällskapet är avundsjuka på Fröken Chelsea. Hon får alltid de snygga männen och har jämt fina bilar och kläder. Hon är tät som som en "ja visst-Värnamo gummilist!". Egentligen skulle alla de andra vilja vara som hon eller att just de hade en bortgången rik fader så även de kunde bli snuskigt rika. Hon har börjat fatta tycke för unge Herr Man City som även han är en ung och förmögen. Fast Man City är oehört falsk och sticker gärna en kniv i ryggen på Fröken Chelsea när hon inte är i närheten.
Ser det hela som ett mingelparty i ett rum. I det ena hörnet sitter Herr Man united i en fin fåtölj. Han är i 50 års åldern dvs en man i sina bästa år som har mycket kvar att ge i livet. Han har levt ett händelserikt liv med många upplevelser. Borta vid ett av smörgåsborden står Fru Liverpool och petar på maten. Hon är 80 år och anser att allt var bättre för. Hon är vresig och inte allt för sällan hör man "Hörru unge man, på min tid så...." komma ut från hennes mun. Hon var i sina unga år elitgymnast och har massvis av vinstpokaler hemma i ett kassaskåp. Varje dag tar hon ut dem och puttsar på dem, trots att de är över 50 år gamla och för oss "dödliga" betyder de inte något alls. Gamalt skrot skulle någon säkert tycka!
Vid vatten-kolsyremaskinen står unge Herr Arsenal och försöker kolsyra sitt vatten. Han är en kristen, proper man som inte konsumerar alkohol. Varken röker eller dricker. En man utan några fel enligt många. Men skenet bedrar och vi har alla våra skelett i garderoben. Arsenal skulle gärna vilja bli lite mer vild av sig. Han är annars ett riktigt ljushuvud. Han har pluggat i snart 10 år och är fortfarande inte färdig med sin utbildning, gud vet när han blir det! Ett rykte som florerar är att Herr Arsenal är intresserad av yngre män. Han är även snuskigt snål och lever efter mottot "lagom är bäst".
I mitten av rummet står Fröken Chelsea och tittar med förvirrade ögon på resten av sällskapet. Hur har jag hamnat här?!. Chelsea fick ärva en stor summa pengar av sin bortgångne fader. Och har de senaste åren beblandat sig med dessa societeter. Alla de andra i sällskapet är avundsjuka på Fröken Chelsea. Hon får alltid de snygga männen och har jämt fina bilar och kläder. Hon är tät som som en "ja visst-Värnamo gummilist!". Egentligen skulle alla de andra vilja vara som hon eller att just de hade en bortgången rik fader så även de kunde bli snuskigt rika. Hon har börjat fatta tycke för unge Herr Man City som även han är en ung och förmögen. Fast Man City är oehört falsk och sticker gärna en kniv i ryggen på Fröken Chelsea när hon inte är i närheten.
riktigt jävla bra!

) har inte ens upplevt det mesta