Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Faktum är att jag har sett Chelsea bli ännu mer utspelat av Arsenal och ändå vunnit så att det har skett ngn förbättring är bara en illusion.
Samtidigt får vi tänka på att Arsenal hade sina bästa spelare i varje lagdel borta (även Walcott). Ungefär som att Chelsea hade haft Cech, Terry, Lampard, Drogba och Anelka borta.