Och Ancelotti vinner månadens manager. Efter spelschemat Chelsea haft i de inledande 3 så är det pinsamt att han får de.
Lika pinsamt som att Scholes vinner för att han är engelsman, eller att Giggs fick pris för "säsongens bästa spelare" förra eller förrförra säsongen när han var borta 1/3 av säsongen.
Mot WBA lär det fungera men mot bättre motstånd håller inte den där uppställningen. Det är för lättläst att spela Crouch ensam på topp, för trots att man har helt gudomliga spelare bakom honom, så lyfts det likt förbannat långa bollar i ett kör. Är även tveksam till Modric spelar bredvid Hudd? Spännande med VdV dock.
Lika pinsamt som att Scholes vinner för att han är engelsman, eller att Giggs fick pris för "säsongens bästa spelare" förra eller förrförra säsongen när han var borta 1/3 av säsongen.
Scholes har varit gudomligt bra. Dock var det hårt för Drogba och Malouda som gjort enorma månader. Att Ancelotti får den är naturligtvis ett skämt. Vilket enormt spelschema mästarna Chelsea haft.
Scholes har varit gudomligt bra. Dock var det hårt för Drogba och Malouda som gjort enorma månader. Att Ancelotti får den är naturligtvis ett skämt. Vilket enormt spelschema mästarna Chelsea haft.
Skämt? Motståndet har väl varit ganska kasst för United oxå men inte fan sitter ni på 9 poäng och 14-0 i målskillnad? Dessutom har han varit klockren med byten och dylikt. Att han får det är så föga överasskande så jag höjde inte ens på ena ögonbrynet(hehe). Du kan dock räkna upp ngn annan som har förtjänat det mer...
Skämt? Motståndet har väl varit ganska kasst för United oxå men inte fan sitter ni på 9 poäng och 14-0 i målskillnad? Dessutom har han varit klockren med byten och dylikt. Att han får det är så föga överasskande så jag höjde inte ens på ena ögonbrynet(hehe). Du kan dock räkna upp ngn annan som har förtjänat det mer...
Fulham borta är alltid en svår match vilket det även visade sig vara. Utöver det har det inte varit några direkta problem nej.
Ser fram emot dagens omgång. Hoppas att Liverpools nyförvärv kan visa upp sig från sin bästa sida och tre poäng i Birmingham är nästan ett måste i dessa kristider. Klubben balanserar på en skör tråd.
Gallas lagkapten i sin debut för Sp*rs
Säger ju mycket om den lilla klubben..
Hur många spelare har gjort sin debut som lagkapten förresten? Kan nog inte vara så många
Ang Arsenals match mot Bolton så kan det mycket väl bli ett kryss..
Gallas lagkapten i sin debut för Sp*rs
Säger ju mycket om den lilla klubben..
Hur många spelare har gjort sin debut som lagkapten förresten? Kan nog inte vara så många
Ang Arsenals match mot Bolton så kan det mycket väl bli ett kryss..
Hahah Gallas som kapten i premiären, det bådar gott för spörrscharna..
Ang vår match mot Bolton så är jag nog lite mer hoppfull än dig. Dom har kryssat två matcher och tog sin 3a mot West Ham som ju inte visat någon jätteform i år (3 förluster och typ 1-9 i målskillnad) så jag tror vi borde kunna vinna utan något större problem. Kommer självklart bli en tuff match men jag tror ändå på vinst.