2010-09-11, 15:33
Medlem
Gareth Bale skulle jag vilja säga skulle vara Player of the month. Det säger jag trots att jag är Arsenalsupporter
Citera
2010-09-11, 15:45
Medlem
natemeds avatar
Fy fan vad man mår illa just nu!! Finns inte att släpper in två mål på övertid
Citera
2010-09-11, 15:51
Medlem
fishattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natemed
Fy fan vad man mår illa just nu!! Finns inte att släpper in två mål på övertid

Du är inte ensam om det. Känns så jävla onödigt, även om Everton är ett bra lag ska det inte hända att United släpper in två mål på övertid.

Säsongen är lång och United brukar vara lite ringrostiga i början, men såna här poäng får man ändå inte tappa...
Citera
2010-09-11, 15:51
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Gallas lagkapten i sin debut för Sp*rs
Säger ju mycket om den lilla klubben..

Hur många spelare har gjort sin debut som lagkapten förresten? Kan nog inte vara så många
Ang Arsenals match mot Bolton så kan det mycket väl bli ett kryss..

Är du helt säker på det? Jag tror att Huddlestone blir kapten. Men vi får se....
Citera
2010-09-11, 15:58
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishattack
Du är inte ensam om det. Känns så jävla onödigt, även om Everton är ett bra lag ska det inte hända att United släpper in två mål på övertid.

Säsongen är lång och United brukar vara lite ringrostiga i början, men såna här poäng får man ändå inte tappa...
Nu jävlar vill jag höra om den värsta hårfönen i världshistorien från SAFs sida...
Citera
2010-09-11, 16:02
Medlem
Barbara Anns avatar
Jag missade varför Lampard inte spelar idag, någon som vet varför? Skadad eller?
Citera
2010-09-11, 16:04
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu jävlar vill jag höra om den värsta hårfönen i världshistorien från SAFs sida...

Jag räknar med att samtliga spelare kommer ut från omklädningsrummet antingen snaggade eller med backslick.
Citera
2010-09-11, 16:05
Medlem
Leighton Baines, Cahill och Arteta, vilka kungar idag. Väldigt oväntad vänding. Även om Everton såg pigga ut i början så trodde jag att det var slut efter 1-3.

Nu ska det njutas vidare till Arsenal mot Bolton.

EDIT: (OT) Fick äntligen mitt Viasat Guld nu, premiär idag! Kunde inte skaffas innan pga pluggande och dålig ekonomi. Skönt med fotbollslördag igen, saknat det som fan faktiskt!
Senast redigerad av daaim 2010-09-11 kl. 16:07.
Citera
2010-09-11, 17:18
Medlem
Duktigt Elmander... Hoppas Arsenal skärper till sig och vinner med mer än 2-1
Citera
2010-09-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Sjukt vad spelare drar på sig skador vid kvalen. Och så får klubblagen betala spelarnas rehabilitering dessutom.
Lika för alla klubbar, sluta böla. Vill du lägga ner landslagsfotboll eller?
Citera
2010-09-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Lika för alla klubbar, sluta böla. Vill du lägga ner landslagsfotboll eller?

Oj, ta det lite lugnt, skrev väl ingenting om landslagsfotbollen förutom att det brukar bli en hel del skador?

Sen handlade det ju om Defoe så varför skulle jag inte anse att det är lika för alla? Klart att klubblagen får ta att spelarna lirar för sina länder men om en spelare blir skadad i tre månader känns det fel att Spurs i det här fallet får ta alla kostnader för rehabiliteringen.
Citera
2010-09-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Oj, ta det lite lugnt, skrev väl ingenting om landslagsfotbollen förutom att det brukar bli en hel del skador?

Sen handlade det ju om Defoe så varför skulle jag inte anse att det är lika för alla? Klart att klubblagen får ta att spelarna lirar för sina länder men om en spelare blir skadad i tre månader känns det fel att Spurs i det här fallet får ta alla kostnader för rehabiliteringen.
Inte om det är samma regler för alla klubblag. Det är den enda förutsättningen för att landslagsfotbollen ska kunna fortsätta att överleva. Om förbunden skulle tvingas stå för kostnaderna för rehabilitering hade de flesta förbund inte vågat ta ut sina bästa spelare, för så mycket pengar har man sannerligen inte. Och då hade landslagsfotbollen efterhand dött ut. Tänk två steg innan du gnäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in