2019-02-09, 21:31
Medlem
BokenTPs avatar
e nyfiken, många här skriver att de kommer in i salongen och så möts de av två-tre tjejer och väljer exempelvis den unga smala tjejen.
har aldrig stött på möjligheten att välja, har försökt le mot den man vill ha o sånt men jag upplever ändå att det blir dens tur som det är i princip.
nån som kan utveckla?
Citera
2019-02-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BokenTP
e nyfiken, många här skriver att de kommer in i salongen och så möts de av två-tre tjejer och väljer exempelvis den unga smala tjejen.
har aldrig stött på möjligheten att välja, har försökt le mot den man vill ha o sånt men jag upplever ändå att det blir dens tur som det är i princip.
nån som kan utveckla?

Antingen tar du massage av den tjej som står på tur och frågar efter namnet på den unga, smala tjejen och bokar henne till nästa gång eller om du är lite tuffare så gör du bara det senare och säger att du kommer tillbaka.
Citera
2019-02-09, 21:54
Medlem
Kan man inte lyfta Rutavdrag för lite hembeställd massage ?
Citera
2019-02-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten45
Kan man inte lyfta Rutavdrag för lite hembeställd massage ?

Friskvård.
Citera
2019-02-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Antingen tar du massage av den tjej som står på tur och frågar efter namnet på den unga, smala tjejen och bokar henne till nästa gång eller om du är lite tuffare så gör du bara det senare och säger att du kommer tillbaka.

Och ännu lite tuffare så säger du att du vill ha massage av just den tjejen. Mycket som krånglas till bland massagebesökare i den här tråden.
Om du är ute efter extratjänster och vill ha en specifik tjej ber du om det. Inga konstigheter alls(bortsett att de andra damerna blir avundsjuka och klöser ögonen ur henne. Men det sker ju efter att du tömt och lämnat lokalen).
Citera
2019-02-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Du hade utan tvekan otur, begär du b2b så ska det inte vara "no sex". Men 500:- brukar man inte få riktig b2b med he för, 700 :- är mer rimligt.
Detta var min första gång jag gjorde ett besök
Kan ju bara bli bättre
Citera
2019-02-10, 09:46
Medlem
Så många rädda att åka fast för vad de gör vid sina massage besök, men ändå väljer ni att diskutera och skriva recensioner om div upplevelser. Får det inte riktigt att gå ihop, visserligen outar man ingen specifik salong, men städer o områden gör det relativt enkelt att ringa in en hel del ställen. Många överdriver förstås vad som inträffar vid deras besök, men en hel del är säkert sant. Tur man håller sig till Skåne där massage är massage och prostitutionen har en egen gata.
Citera
2019-02-11, 15:21
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Om de hittar spår efter ens småbojs så går det ju alltid att hävda att om fittmassage är lagligt i Sverige så borde även en kukmassage vara det.

https://www.expressen.se/premium/halsa/anne-jag-borjar-grata-under-yonimassagen/

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/848772-patrik-45-ger-svenska-kvinnor-vaginamassage-ligger-i-grazonen
Citera
2019-02-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
Om de hittar spår efter ens småbojs så går det ju alltid att hävda att om fittmassage är lagligt i Sverige så borde även en kukmassage vara det.

https://www.expressen.se/premium/halsa/anne-jag-borjar-grata-under-yonimassagen/

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/848772-patrik-45-ger-svenska-kvinnor-vaginamassage-ligger-i-grazonen

Tänker mer på att man blev kåt av massagen och drog en skinnbanjo innan man hoppade in i duschen eller så. Trovärd story som är omöjlig att motbevisa?
Det är ju bra för torskar om kukmassage skulle hamna i någon laglig gråzon men ingen sak att driva om man är misstänkt för sexköp?
Citera
2019-02-13, 06:08
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Ta diskussionen om skattefusk, hur säkert det är med swish etc. i andra trådar.

/Mod
Citera
2019-02-13, 09:09
Medlem
Någon erfaren i Örebro som kan tipsa om vart det finns någon ung och snygg massös? Har letat på salongernas hemsidor och fb-sidor men det är inte många som har bilder tyvärr. Är ute efter en bra massage men är lite kräsen på vem som ska ta på mig. Allt tips är väl uppskattat!
Citera
2019-02-13, 18:34
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisbil112
Någon erfaren i Örebro som kan tipsa om vart det finns någon ung och snygg massös? Har letat på salongernas hemsidor och fb-sidor men det är inte många som har bilder tyvärr. Är ute efter en bra massage men är lite kräsen på vem som ska ta på mig. Allt tips är väl uppskattat!

Du kunde börja din bana här på FB lite bättre.

Kanske kan ha med åldern att göra

Därav kräsen vem som ska ta på dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in