Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-20, 20:37
  #10645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Det ryktas att en ny massagesalong i Malmö ska öppna inom en snar framtid med icke thaipersonal.
Det är inte ovanligt att personalen inte kommer från thailand. De flesta kanske inte märker att massösen kommer från korea t ex. En salong som jag frekventerade ett tag var alla tjejerna koreaner.
Fanns ett ställe i Sthlm där endast en eller två ur personalen var thai resten lite blandat bla en trevlig svart tjej.
Citera
2018-09-20, 20:57
  #10646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Det är inte ovanligt att personalen inte kommer från thailand. De flesta kanske inte märker att massösen kommer från korea t ex. En salong som jag frekventerade ett tag var alla tjejerna koreaner.
Fanns ett ställe i Sthlm där endast en eller två ur personalen var thai resten lite blandat bla en trevlig svart tjej.

Om jag tänker på samma salong som du så finns salongen kvar men den svarta tjejen jobbar inte kvar tyvärr.
Citera
2018-09-20, 22:21
  #10647
Medlem
Jag känner till en massös i Stockholm som är mixad hon är snygg och massagen är också bra.
Citera
2018-09-22, 03:52
  #10648
Medlem
Jag har blivit masserad av en tjej från Mongoliet.Finns en salong på TMG som kallar sig fillipinsk.
Citera
2018-09-22, 21:20
  #10649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Jag har blivit masserad av en tjej från Mongoliet.Finns en salong på TMG som kallar sig fillipinsk.

Det finns en mängd olika nationaliteter i salongerna. Från Kina, Mongoliet, Kambodja, Laos, Filippinerna, Malaysia och fler.
Ett flertal salonger på TMG har som U.S.P att de kommer från andra länder än Thailand.
De filippinska salongerna har ju stor framgång. Med all rätt, deras serviceanda spöar random thaisalong med hästlängder. Riktigt bra engelska på det.
Citera
2018-09-23, 13:42
  #10650
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Det finns en mängd olika nationaliteter i salongerna. Från Kina, Mongoliet, Kambodja, Laos, Filippinerna, Malaysia och fler.
Ett flertal salonger på TMG har som U.S.P att de kommer från andra länder än Thailand.
De filippinska salongerna har ju stor framgång. Med all rätt, deras serviceanda spöar random thaisalong med hästlängder. Riktigt bra engelska på det.
Spännande. Har du några exempel? Jag har bara hittat en filippinsk salong i Stockholm. Samt en del som talar om japansk massage, men tror knappast att det är japanskor som utför den.
Citera
2018-09-23, 16:14
  #10651
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Spännande. Har du några exempel? Jag har bara hittat en filippinsk salong i Stockholm. Samt en del som talar om japansk massage, men tror knappast att det är japanskor som utför den.
Finns inget som heter " japansk massage" självpåhittat, dom river lite med naglarna på ryggen och insidan låren, och detta begär man 500 för????
Citera
2018-09-23, 16:25
  #10652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Spännande. Har du några exempel? Jag har bara hittat en filippinsk salong i Stockholm. Samt en del som talar om japansk massage, men tror knappast att det är japanskor som utför den.

Exempel? Jag namnger såklart inga salonger. I väldigt många salonger finns massöser från grannländerna. Några salonger drivs i kinesisk regi. Det finns minst tre som drivs av filippinskor.
Från Mongoliet har jag stött på ett par gånger.
Citera
2018-09-25, 22:31
  #10653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Om jag tänker på samma salong som du så finns salongen kvar men den svarta tjejen jobbar inte kvar tyvärr.

Nej precis, hon jobbar på annat nu
Citera
2018-09-26, 02:04
  #10654
Medlem
Har varit på 3 olika salonger i Malmö nu på 2 v.
Inga problem alls att få precis vad man vill ha extra.

På det ena stället blev jag visad 2 olika foto på tjejer . Vilken vill du ha av dom frågades det.
Pekade på 1 av dom. Ja det tar ca 10 min för henne att komma hit sas det.
Dit kom en skitsnygg tjej som visade sig vara 28. Hade en mysig stund sen.....lol
Citera
2018-09-27, 13:59
  #10655
Medlem
ballobass avatar
Någon som vet om det finns i Östersunds trakten?
Citera
2018-09-28, 16:55
  #10656
Medlem
Någon som vet någon salong på söder eller söder om söder där någon kvinna har riktigt långa och styva bröstvårtor?
Skicka gärna svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback