2019-02-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag gör klart för dom att jag vägrar Swisha för sexuella tjänster och det verkar dom flesta förstå, men det är klart dom försöker. Kåta gubbar är ju tacksamma offer.😋

Vägrar också. Fast det är svårt att förklara det för dom. Speciellt som många verkar gå med på det.
Citera
2019-02-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Det skulle vara intressant att veta vad priset ligger på i Stockholm och Malmö/Helsingborg.
I Göteborg skulle jag säga att priserna är följande.
HJ
Hej är ny inom detta område är sjukt nyfiken så läste här inne att Malmö är det gott om thai massage
Hur liksom går man tillväga
Är ny på detta
Med vänlig hälsning,
Kimzo
Citera
2019-02-08, 16:49
Medlem
Bara gå in på valfri salong med ett öppet sinne så tror jag nog att det mesta löser sig. I alla fall i en stad som Malmö. Lycka till!
Citera
2019-02-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Det vet du väl om du läst lite i tråden att det inte förekommer några öppna tips. Det har väl hänt att mer rutinerade rävar (alltså inte sådana nybörjare som du och jag) delat tips med varandra. Men det kräver sannolikt en väl uppbyggd status/respekt/pålitlighet.
Hej igen
Kan man får bingo på den långa gatan ?
Citera
2019-02-09, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimzo76
Hej igen

Du kan få bingo på vilken gata som helst. Charmen är att du inte vet vad som kommer att hända innan du har gjort ett besök.
Citera
2019-02-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du kan få bingo på vilken gata som helst. Charmen är att du inte vet vad som kommer att hända innan du har gjort ett besök.
Vill helst hitta ngn med silicon bröst
Citera
2019-02-09, 10:10
Medlem
Citat:
Hej igen

Var fräsch dvs nyduschad och trevlig. Och välj någon salong som ser lite halvsunkig så är % väldigt hög att du får erbjudande om mer.
Glöm inte att skriva i recensionstråden hur det var.
Citera
2019-02-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Var fräsch dvs nyduschad och trevlig. Och välj någon salong som ser lite halvsunkig så är % väldigt hög att du får erbjudande om mer.
Glöm inte att skriva i recensionstråden hur det var.
Klart
Många butiker slås igen
De kommer att komna en liten berättelse
Om de
Om jag nu får bingo
Citera
2019-02-09, 10:23
Medlem
Citat:
Klart
Många butiker slås igen
De kommer att komna en liten berättelse
Om de
Om jag nu får bingo

Dagen är lång så du hinner två salongsbesök. Om det inte blir något på den första menar jag.
Citera
2019-02-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Dagen är lång så du hinner två salongsbesök. Om det inte blir något på den första menar jag.
Nu äntligen kom jag in på en salong
Frågade om B2b hon sa 500 no sex
Jag tänkte att de var bara ngt hon sa att inte har sex så jag tog massage
Kom ner la mig på madrassen och och massage börja efter en stund märke jag att hon inte var helt naken string på sig
Så jag frågade om inte hon skulle var helt naken hon svarade att enligt lag fick hon inte ta av dom . Massagen fortsatte hon gned sin bröst mot mr så jag fick ett rejält fjong tog inte lång tid att får en salut
Detta var min första ställe
Massage var så där hon sprang ut och in så mina 30nin fick man knappt
Så här görs inga fler besök
Trevlig lördag
Citera
2019-02-09, 20:46
Medlem
Citat:
Kom ner la mig på madrassen och och massage börja efter en stund märke jag att hon inte var helt naken string på sig
Så jag frågade om inte hon skulle var helt naken hon svarade att enligt lag fick hon inte ta av dom . Massagen fortsatte hon gned sin bröst mot mr så jag fick ett rejält fjong tog inte lång tid att får en salut
Trevlig lördag

Om du var nöjd så var det lyckat. Om du upplevde ett BTB är jag lite tveksam till. Har aldrig varit med om att trosorna har varit kvar vid ett BTB. Att hon samtidigt säger att de måste var kvar enligt lag var något nytt.
Citera
2019-02-09, 21:01
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Trevlig lördag
Du hade utan tvekan otur, begär du b2b så ska det inte vara "no sex". Men 500:- brukar man inte få riktig b2b med he för, 700 :- är mer rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in