Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-14, 21:58
  #10045
Medlem
Kommer tillbringa 5 dagar i Sthlm inom kort pga jobbet.

Vilket område av stan brukar det vara bäst hitrate på extratjänster?

Förut var det söder om söder, är det så fortfarande eller får man erbjudande happy ending typ överallt? (Förutom dom uppenbart jätteseriösa salonger såklart)

Har sjukt dålig koll på utbudet i Sthlm nuförtiden. Vissa andra städer är det lättare att ha koll.
Citera
2018-02-15, 03:30
  #10046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
Kommer tillbringa 5 dagar i Sthlm inom kort pga jobbet.

Vilket område av stan brukar det vara bäst hitrate på extratjänster?

Förut var det söder om söder, är det så fortfarande eller får man erbjudande happy ending typ överallt? (Förutom dom uppenbart jätteseriösa salonger såklart)

Har sjukt dålig koll på utbudet i Sthlm nuförtiden. Vissa andra städer är det lättare att ha koll.

Finns inte och har nog aldrig funnits en stadsdel som erbjuder fler extratjänster än någon annan. Var har du fått det ifrån? För övrigt är inte söder om söder en stadsdel om man ska vara petig.
Gå på närmaste salong från där du bor om du vill ha extratjänster. Jag är lite här och var när jag är i stan och de tjatar om knulla överallt nu för tiden tycker jag. Tror inte att jag besökt en salong på senaste två åren där det inte varit så.
Citera
2018-02-15, 07:10
  #10047
Medlem
Jag besökte en thaisalong i Danmark för en tid sedan och fick en prostatamassage som kallades Jab Krasai med hotstone.
Det var en höjdare och jag undrar om någon vet om det erbjuds något liknande i Sverige?
Citera
2018-02-15, 12:28
  #10048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Finns inte och har nog aldrig funnits en stadsdel som erbjuder fler extratjänster än någon annan. Var har du fått det ifrån? För övrigt är inte söder om söder en stadsdel om man ska vara petig.
Gå på närmaste salong från där du bor om du vill ha extratjänster. Jag är lite här och var när jag är i stan och de tjatar om knulla överallt nu för tiden tycker jag. Tror inte att jag besökt en salong på senaste två åren där det inte varit så.


När jag rände runt i Sthlm som mest för 7-8 år sen pga mitt gamla jobb så var det inte alls lika ofta man fick frågan inne i city som när man tog sig ut mot söder om söder. (Och ja jag vet att söder om söder inte är någon stadsdel)
Så var därför jag undrade lite allmänt nu när jag ska till Sthlm igen ett par dagar.
Citera
2018-02-15, 13:13
  #10049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
Kommer tillbringa 5 dagar i Sthlm inom kort pga jobbet.

Vilket område av stan brukar det vara bäst hitrate på extratjänster?

Förut var det söder om söder, är det så fortfarande eller får man erbjudande happy ending typ överallt? (Förutom dom uppenbart jätteseriösa salonger såklart)

Har sjukt dålig koll på utbudet i Sthlm nuförtiden. Vissa andra städer är det lättare att ha koll.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
När jag rände runt i Sthlm som mest för 7-8 år sen pga mitt gamla jobb så var det inte alls lika ofta man fick frågan inne i city som när man tog sig ut mot söder om söder. (Och ja jag vet att söder om söder inte är någon stadsdel)
Så var därför jag undrade lite allmänt nu när jag ska till Sthlm igen ett par dagar.

Enligt TMG finns det 322 salonger i Stockholm. Finns förmodligen fler som inte är med på listan.
Leta bland de som ligger på söder eller söder om söder som du nämnde.
Har du 5 dagar på dig kan du knappast misslyckas.
Citera
2018-02-15, 19:23
  #10050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
När jag rände runt i Sthlm som mest för 7-8 år sen pga mitt gamla jobb så var det inte alls lika ofta man fick frågan inne i city som när man tog sig ut mot söder om söder. (Och ja jag vet att söder om söder inte är någon stadsdel)
Så var därför jag undrade lite allmänt nu när jag ska till Sthlm igen ett par dagar.

Ok. Det har jag aldrig upplevt. Tvärtom tycker jag att city varit mer inriktade på extratjänster. Har ju länge funnits välkända ställen som är mer eller mindre bordeller. Upplever det som en sanning som spreds i början av den här tråden att det av någon anledning skulle vara mer action söder om söder än någon annanstans.
Citera
2018-02-17, 13:01
  #10051
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat och några inlägg som rörde ett rånförsök mot en thaimassagesalong har brutits ut och flyttats till Aktuella brott och kriminalfall, där den sortens diskussioner mer hör hemma:

(FB) Thaimassagesalong vid Gullmarsplan rånad (utbruten/mod)

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2018-02-19, 17:43
  #10052
Medlem
berra77s avatar
Enligt mina gamla anteckningar så firar jag idag 9 år av gula febern.

Det började 2009 med att jag i vanlig ordning skjutsade sonen till sin träning i en angränsande kommun och var tvungen att slå ihjäl en timme. Jag hade lite ont i ryggen och hade sett en thaimassage-skylt vid vägen. När man dessutom hade hört talas om happy ending så var steget ganska enkelt att ta.

På de första fyra försöken blev det inget extra utan bara bra massage.

Hittade så småningom till denna tråd, tror det var efter sökning på thaimassage + happy ending.
Det fanns ett tips om att kolla annonser i nån gratistidning (Metro ?). Sagt och gjort trots en bit att åka blev det ett besök på en salong i andra änden av stan än den där man bor. När man äntrade denna salong noterade man att det var lite mer ruljans, rätt mycket kunder och rätt många tjejer.
Här fick man sig ett första handjobb.

Därefter provades flera olika salonger under 2009. Det kanske blev 15 stycken salonger besökta under detta år. Så här i efterhand känns det egendomligt att jag inte blev erbjuden mer än handjobb, om det var en slump eller ej vet jag inte. Någon gång första året hittades också Thaimassageguiden, vilket underlättade. Om jag kommer ihåg rätt var det strax under 100 salonger i Stockholmsområdet som fanns noterade i TMG i slutet av 2009.

Jag har många gånger tänkt att det är dyrt och att det inte alltid är värt pengarna, men ibland hittar man något guldkorn.

I början bedömde jag att 70% av tjejerna erbjöd handjobb och 10% erbjöd mer. Siffrorna har gradvis ändrats och numera känns det som att 75% erbjuder FS, ytterligare 23% erbjuder någon form av extratjänst och ytterst få erbjuder inget förutom massage.

Även om man hittar ej tjej/kvinna där allt fungerar perfekt så är överväger spänningen att prova något nytt. I början skrev ned för varje besök vad som erbjöds, vad jag betalade för och vilka tjejerna var, nu har jag dock slutat med detta.

Hur som helst är det inte en billig hobby. Det börjar nog närma sig 200 salongsbesök under åren och uppskattningsvis har jag nog bränt 200K, tur man har hyfsad lön.

Har några få gånger gjort återbesök på den första salongen. Från besök 5 och framåt har det funnits möjlighet till både det ena och andra förutom massage.

/Berra
Citera
2018-02-20, 16:08
  #10053
Medlem
jag är av samma uppfattning att det nästan inte går att hitta ett massageställe i Stockholm som inte erbjuder HJ eller mer.
Citera
2018-02-27, 09:59
  #10054
Medlem
Att intresset för denna typen av massage är stort råder det ingen tvekan om. Men hur ser det ut med att gå tillsammans på massage?

Jag har själv aldrig gått ihop med någon annan, men har läst historier i recensionstråden om killar som bokat en par-massage.

Någon här som testat och vill berätta hur det var? Själv är jag nyfiken på det.
Citera
2018-02-28, 14:39
  #10055
Medlem
Är det någons som har bra tips på ställen med unga och attraktiva massöser helst runt Norrort eller centralt men spelar inte så stor roll!
Citera
2018-02-28, 15:54
  #10056
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansWiklund
Att intresset för denna typen av massage är stort råder det ingen tvekan om. Men hur ser det ut med att gå tillsammans på massage?

Jag har själv aldrig gått ihop med någon annan, men har läst historier i recensionstråden om killar som bokat en par-massage.

Någon här som testat och vill berätta hur det var? Själv är jag nyfiken på det.

Förstår inte vad du syftar på med tillsammans?
Med tjejen, med kompis eller ett helt gäng?

Med tjejen, går jättebra (om du väljer rätt ställe.
Med kompis, burkar vara svårt att få tid.
Ett helt gäng, nja varför gå ett helt gäng på massage där kanske 2, 3-4 tjejer jobbar, gå på PUB istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback