Citat:
Ursprungligen postat av
Wagner30
Var på en salong i Gbg förra veckan.
Snacka om fantasi priser dom tog för vissa tjänster, hon ville ha 1500 för en BTB.... 500 för HJ.
Jag brukar betala 1400 för FS och massagen i Gbg och det tycker jag är dyrt. Billigare i Skåne...
Är inte på något sätt välbevandrad i Göteborg men jag gjorde ett återbesök till
denna salong. En tjej som inte återfinns på hemsidan öppnade och hon hade ett sympatiskt utseende, söt med åtsmitande kläder, typ gymoutfit. Efter lite massage och prat - det visade sig att hon, precis som den förra massösen där jag hade, var från Stockholmsområdet - blev det dags för extra. Då inträffade exakt det som nämns
här. Tydligen var hennes kläder ett sätt att hålla kroppen på plats så att säga. En välstoppad bh dolde ett par betydligt mindre bröst och hon hade en ganska så skrynklig mage. Men affären var redan undertecknad så vi satte igång. Ansiktet var som sagt trevligt att titta på och tack vare att hon gärna tittade en i ögonen hela tiden blev det en angenäm tillställning. Man kunde känna hur hon blev blötare under aktiviteten och sådant ger alltid mersmak.
Med ett blygsamt urval har jag konstaterat följande om Göteborg:
- Ofta finns hemsidor med bilder på några av de som jobbar på salongen.
- Många salonger verkar föredra britsar snarare än madrasser på golvet.
- Priserna är ett par hundringar lägre än i Stockholm, Wagner30 hade nog otur med det där dyra stället.
- Prisförhandlingarna har aldrig blivit utdragna, de frågar vad man kan tänka sig betala och jag har aldrig blivit nekad något till aktuellt pris.
- Jag har inte besökt ett sådant ställe själv, men jacuzzi verkar vara mer förekommande i Göteborg.