2018-11-30, 09:44
Medlem
Jag bor i en bostadsrättsförening där det finns en thaimassage. Finns även några butiker och restauranger i kvarteret.
Har aldrig hört att det varit några problem med thaisalongen. De betalar sina avgifter och stör inte någon av vad jag har hört. Då vet jag personligen att det erbjuds mer än massage i salongen.

Hörde även om en razzia son gjordes mot sexköpare här i staden. Handlade mer om hotell och spränga lägenhetsbordeller.
Möjligt att det även kommer att bli besök på thaisalonger. I det fallet tror jag mer att det handlar om tips.
Vad jag fattade det som gällde det att komma åt tjejer som är offer för trafficking.
Citera
2018-12-01, 11:09
Medlem
Utan att antyda om HE eller dylikt, skulle ni med erfarenheter från Örebro med omnejd kunna tipsa om vart man kan stöta på tjejer under 30 som masserar?
Citera
2018-12-01, 17:44
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag bor i en bostadsrättsförening där det finns en thaimassage. Finns även några butiker och restauranger i kvarteret.
Har aldrig hört att det varit några problem med thaisalongen. De betalar sina avgifter och stör inte någon av vad jag har hört. Då vet jag personligen att det erbjuds mer än massage i salongen.

Hörde även om en razzia son gjordes mot sexköpare här i staden. Handlade mer om hotell och spränga lägenhetsbordeller.
Möjligt att det även kommer att bli besök på thaisalonger. I det fallet tror jag mer att det handlar om tips.
Vad jag fattade det som gällde det att komma åt tjejer som är offer för trafficking.

Oj, Oj, restauranger.. innebär svarta pengar och isidosättande av arbetsmiljölagen.
Och butiker med stora frågetecken om personalliggaren.

Ni ligger jävligt illa till.

Thaisalongen är nog minsta problemet där.

Lycka till !
Citera
2018-12-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Var på en salong i Gbg förra veckan.
Snacka om fantasi priser dom tog för vissa tjänster, hon ville ha 1500 för en BTB.... 500 för HJ.
Jag brukar betala 1400 för FS och massagen i Gbg och det tycker jag är dyrt. Billigare i Skåne...

Är inte på något sätt välbevandrad i Göteborg men jag gjorde ett återbesök till denna salong. En tjej som inte återfinns på hemsidan öppnade och hon hade ett sympatiskt utseende, söt med åtsmitande kläder, typ gymoutfit. Efter lite massage och prat - det visade sig att hon, precis som den förra massösen där jag hade, var från Stockholmsområdet - blev det dags för extra. Då inträffade exakt det som nämns här. Tydligen var hennes kläder ett sätt att hålla kroppen på plats så att säga. En välstoppad bh dolde ett par betydligt mindre bröst och hon hade en ganska så skrynklig mage. Men affären var redan undertecknad så vi satte igång. Ansiktet var som sagt trevligt att titta på och tack vare att hon gärna tittade en i ögonen hela tiden blev det en angenäm tillställning. Man kunde känna hur hon blev blötare under aktiviteten och sådant ger alltid mersmak.

Med ett blygsamt urval har jag konstaterat följande om Göteborg:
  • Ofta finns hemsidor med bilder på några av de som jobbar på salongen.
  • Många salonger verkar föredra britsar snarare än madrasser på golvet.
  • Priserna är ett par hundringar lägre än i Stockholm, Wagner30 hade nog otur med det där dyra stället.
  • Prisförhandlingarna har aldrig blivit utdragna, de frågar vad man kan tänka sig betala och jag har aldrig blivit nekad något till aktuellt pris.
  • Jag har inte besökt ett sådant ställe själv, men jacuzzi verkar vara mer förekommande i Göteborg.
Senast redigerad av Trabelsi 2018-12-08 kl. 10:53.
Citera
2018-12-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Är inte på något sätt välbevandrad i Göteborg men jag gjorde ett återbesök till denna salong. En tjej som inte återfinns på hemsidan öppnade och hon hade ett sympatiskt utseende, söt med åtsmitande kläder, typ gymoutfit. Efter lite massage och prat - det visade sig att hon, precis som den förra massösen där jag hade, var från Stockholmsområdet - blev det dags för extra. Då inträffade exakt det som nämns här. Tydligen var hennes kläder ett sätt att hålla kroppen på plats så att säga. En välstoppad bh dolde ett par betydligt mindre bröst och hon hade en ganska så skrynklig mage. Men affären var redan undertecknad så vi satte igång. Ansiktet var som sagt trevligt att titta på och tack vare att hon gärna tittade en i ögonen hela tiden blev det en angenäm tillställning. Man kunde känna hur hon blev blötare under aktiviteten och sådant ger alltid mersmak.

• Priserna är ett par hundringar lägre än i Stockholm, Wagner30 hade nog otur med det där dyra stället.
  • Prisförhandlingarna har aldrig blivit utdragna, de frågar vad man kan tänka sig betala och jag har aldrig blivit nekad något till aktuellt pris.
  • Jag har inte besökt ett sådant ställe själv, men jacuzzi verkar vara mer förekommande i Göteborg.

Det skulle vara intressant att veta vad priset ligger på i Stockholm och Malmö/Helsingborg.
I Göteborg skulle jag säga att priserna är följande.
HJ
Citera
2018-12-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi

Det skulle vara intressant att veta vad priset ligger på i Stockholm och Malmö/Helsingborg.
HJ 300-400 kr
BJ 500-600 kr
BTB 700-800 kr
FS 800-1000 kr

Kan nog finnas en del variationer beroende på om det är i slutet i månaden mm och hur bra man är på att förhandla
Citera
2018-12-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
HJ 300-400 kr
BJ 500-600 kr
BTB 700-800 kr
FS 800-1000 kr

Kan nog finnas en del variationer beroende på om det är i slutet i månaden mm och hur bra man är på att förhandla

Normala priser som du anger.
Finns en och annan som begär betydligt mycket mer, men då är det till att pruta eller tacka nej.
Citera
2018-12-09, 09:53
Medlem
Citat:
FS 800-1000 kr

Tycker det är svårt att komma under 1 000 kr för FS i Stockholm. Det var baserat på priset för FS som jag fick intrycket av att Göteborg var ett par hundringar billigare. Men som sagt, det varierar med tid, plats och tjej. Överlag börjar de flesta tjejerna i Stockholm budgivningen på 1 500 och sedan får man jobba sig nedåt. Drar förhandlingarna ut på tiden brukar jag neka helt.

Var på ett annat ställe i Göteborg, som jag antar också ligger centralt. Kom precis innan stängning, vilket var mindre populärt. Där var det också ganska mycket prat under massagen och när gissa-hur-gammal-jag-är-leken skulle avslutas lyfte hon på sin klänning för att jag skulle se vad som bedömdes i åldersfrågan. Det har jag inte varit med om tidigare. Det avslutades med ett naket HJ med fri åtkomst. Tyckte det var lite synd att FS inte stod på menyn - men ibland avviker jag som sagt från det önskemålet om allt annat verkar positivt.
Citera
2018-12-09, 15:09
Medlem
På mitt stamställe som jag har besökt många gånger. Där brukar jag fråga vad som erbjuds om jag betalar 1000kr. Massagen där brukar vara en bisak.
1000kr eller ibland en ökning med 200kr brukar ge en timme av lite och varje. Det brukar innehålla en halvtimmes massage och lite annat smått och gott.
Citera
2018-12-09, 22:59
Medlem
Citat:
HJ 300-400 kr
BJ 500-600 kr
BTB 700-800 kr
FS 800-1000 kr

Håller med om att Göteborg verkar vara lite billigare. Har fått FS några gånger utan alltför mycket prut för 800.
Fast tycker tjejerna är äldre och mulligare i Göteborg.
Men tyvärr börjar de lägga på hullet i Stockholm med så det är kanske rätt lika.
Citera
2018-12-09, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
På mitt stamställe som jag har besökt många gånger. Där brukar jag fråga vad som erbjuds om jag betalar 1000kr. Massagen där brukar vara en bisak.
1000kr eller ibland en ökning med 200kr brukar ge en timme av lite och varje. Det brukar innehålla en halvtimmes massage och lite annat smått och gott.

Betalar nog vanligtvis 800 kr men någon 1000 kr på mina stamställen och den massagen ser i stort sett ut som du beskriver den. Lite av det mesta till min fulla belåtenhet. Kanske det är lite billigare i Göteborg kontra Stockholm. Dock har ni ett klart större utbud.
Citera
2018-12-10, 08:38
Medlem
Citat:
Betalar nog vanligtvis 800 kr men någon 1000 kr på mina stamställen och den massagen ser i stort sett ut som du beskriver den. Lite av det mesta till min fulla belåtenhet. Kanske det är lite billigare i Göteborg kontra Stockholm. Dock har ni ett klart större utbud.

Rätt ska vara rätt. Jag bor i södra Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in