2018-10-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Menar du att webmastern får knulla fritt på alla salonger eller?! Hur kul det än låter tvivlar jag på att det stämmer, det hade ju blivit ett av stans mest eftertraktade jobb...

Jag hade en thaibrud ett tag som av någon märklig anledning trodde att jag jobbade för TMG. Jag fick ett helt annat mottagande. Ägare som visade mig runt i lokalerna etc. Korkat nog var jag ärlig och sa att jag inte hade någon koppling alls. Fel så här i efterhand. Fast alla trodde mig inte, ha ha. Det fanns till exempel en japan som drev en salong med många rum som vägrade tro mig och bjöd på gratis behandling i toppklass.
Citera
2018-10-24, 15:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Jaha. Vad är rätt då?
Dom betalar ganska höga annonskostnaden till TMG
Citera
2018-10-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trule
Försökte hitta svar på den här frågan utan att hitta den tyvärr..

Lämnar ni recensioner på TMG?
Kan man utgå från de recensionerna?

Ganska sällan faktiskt. Har väl gjort det någon gång när tycker det varit befogat. Typ en ny bra salong eller om jag vill varna någon för usel massage.
Citera
2018-10-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Dom betalar ganska höga annonskostnaden till TMG

Ja, för just annonserna. Att ligga sökbar kostar väl ingenting eller väldigt lite?
Citera
2018-10-24, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Ganska sällan faktiskt. Har väl gjort det någon gång när tycker det varit befogat. Typ en ny bra salong eller om jag vill varna någon för usel massage.

Är ju precis så. Antingen ger man fem stjärnor eller en överstruken om man lackat ur. Ger ingen som helst vägledning. Tre pers som ger en vettig bild av salongerna, typ.
Man har fått lite extrabehandling mot bra betyg ett par gånger
Citera
2018-10-24, 16:30
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Är ju precis så. Antingen ger man fem stjärnor eller en överstruken om man lackat ur. Ger ingen som helst vägledning. Tre pers som ger en vettig bild av salongerna, typ.
Man har fått lite extrabehandling mot bra betyg ett par gånger
Så gott som samtliga 5 stiärnor representerar full service. Den sk massagen är inget annat än ett förspel,
Citera
2018-10-24, 16:35
Medlem
Citat:
Så gott som samtliga 5 stiärnor representerar full service. Den sk massagen är inget annat än ett förspel,

Skitsnack. Många salonger som inte kör extra har genomgående höga betyg. Och salonger som varit knullnästen i åratal har väldigt skiftande betyg. Det finns ju två kategorier besökare.
Citera
2018-10-24, 18:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Skitsnack. Många salonger som inte kör extra har genomgående höga betyg. Och salonger som varit knullnästen i åratal har väldigt skiftande betyg. Det finns ju två kategorier besökare.
Ja du vet nog bättre
Jag har bara 12 års erfarenhet, så jag borde hålla käften
Citera
2018-10-24, 18:46
Medlem
Citat:
Ja du vet nog bättre
Jag har bara 12 års erfarenhet, så jag borde hålla käften

Mest förvånande att du tror dig ha rätt baserat på just det? Jaha. Jag har gått på thaimassage i nästan 20 år. Vet jag mer än dig bara därför? Du är ju så insyltad i skiten att du tänker som thaibrudarna.
Jag baserar det på att salonger som aldrig sysslat med extratjänster får höga betyg och att vissa som knullar hej vilt får blandade betyg. Är man ute efter massage är det ingen höjdare att besöka en salong som ger dig ett oljebad och frågar om du vill knulla efter en kvart. Om du är ute efter sex med en läckerbit och blir knäckt på mitten av en gammal kärring blir det inte heller högsta betyg.
Citera
2018-10-24, 19:06
Medlem
Citat:
Mest förvånande att du tror dig ha rätt baserat på just det? Jaha. Jag har gått på thaimassage i nästan 20 år. Vet jag mer än dig bara därför? Du är ju så insyltad i skiten att du tänker som thaibrudarna.
Jag baserar det på att salonger som aldrig sysslat med extratjänster får höga betyg och att vissa som knullar hej vilt får blandade betyg. Är man ute efter massage är det ingen höjdare att besöka en salong som ger dig ett oljebad och frågar om du vill knulla efter en kvart. Om du är ute efter sex med en läckerbit och blir knäckt på mitten av en gammal kärring blir det inte heller högsta betyg.

Huvudet på spiken.

Alla här i forumet vet att han svamlar. Och hänvisar till sin "erfarenhet". På sin höjd extremt subjektivt och innanför lådan. Legio på TMG är fem i betyg. En etta är när något gått snett på ett personligt plan med en eller fler i personalen på en salong. Väldigt få betyg däremellan.

Jag skulle kunna länka ett stort antal salonger med höga betyg genomgående som inte kör extra alls, på sin höjd runkar av eller på andra sätt stannar innan penetration.
Citera
2018-10-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Huvudet på spiken.

Alla här i forumet vet att han svamlar. Och hänvisar till sin "erfarenhet". På sin höjd extremt subjektivt och innanför lådan. Legio på TMG är fem i betyg. En etta är när något gått snett på ett personligt plan med en eller fler i personalen på en salong. Väldigt få betyg däremellan.

Jag skulle kunna länka ett stort antal salonger med höga betyg genomgående som inte kör extra alls, på sin höjd runkar av eller på andra sätt stannar innan penetration.

Ha ha. Kan typen. Min första resa till LOS gick -91. Mitt första besök på en svensk salong -99 tror jag. Jag har haft ett flertal förhållanden med thaibrudar. Seriösa och som älskarinnor. Då vinner jag alltså och vet alltid mer än honom?
Citera
2018-10-24, 23:48
Medlem
Citat:
Ja, för just annonserna. Att ligga sökbar kostar väl ingenting eller väldigt lite?

Precis, jag tipsade tmg om en salong som inte var med. Efter addressuppgifter (från mig) lades den in i guiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in