Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Jag brukar träffa en thai som ger en helt fantastisk prostatamassage....helt underbart!
Men min fråga är - vad är risken att bli smittad av någon sjukdom om någon gubbe innan som fått samma behandling är smittad av något skit?
Jag menar, damen i fråga ger säkert flera såna behandlingar i veckan och frågan är då om det finns någon risk att en eventuell smitta kan sitta kvar i fingret, är det någon som vet?
Inga blajsvar tack......svara seriöst!
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Jag brukar träffa en thai som ger en helt fantastisk prostatamassage....helt underbart!
Men min fråga är - vad är risken att bli smittad av någon sjukdom om någon gubbe innan som fått samma behandling är smittad av något skit?
Jag menar, damen i fråga ger säkert flera såna behandlingar i veckan och frågan är då om det finns någon risk att en eventuell smitta kan sitta kvar i fingret, är det någon som vet?
Inga blajsvar tack......svara seriöst!
Samma här, kanske är samma thai!?

VDet var däremot inte helt bra för min del, det kändes som om jag konstant kissade (även om jag inte gjorde det) och mina båda händer domnade av ända upp till armbågarna så jag bad henne sluta.
När det gäller smitta så får man ju förutsätta att hon tvättar händerna efter behandlingen, även om jag känner en viss oro för tex hepatit och annat eftersom det sker utan handskar. De flesta smittor klarar sig heller inte särskilt länge utanför människokroppen. Jag kan tänka mig att någon hand eller under nageln inte är ett bra ställe för vissa typer av virus att leva länge på.