2012-05-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiMPE
Ska till Lund imorgon och stanna till Fredag. Några "tips"?

Lunds domkyrka ska ju vara vacker enligt många så där har du ett "tips".
Citera
2012-05-16, 11:20
Medlem
Citat:

Ja, gå en kvällskurs i läsförståelse.
Citera
2012-05-16, 15:35
Avslutad
Citat:
Sätt dig på ett tåg där det står Köpenhamn på.
Citera
2012-05-16, 21:24
Bannlyst
Jag brukar träffa en thai som ger en helt fantastisk prostatamassage....helt underbart!
Men min fråga är - vad är risken att bli smittad av någon sjukdom om någon gubbe innan som fått samma behandling är smittad av något skit?
Jag menar, damen i fråga ger säkert flera såna behandlingar i veckan och frågan är då om det finns någon risk att en eventuell smitta kan sitta kvar i fingret, är det någon som vet?

Inga blajsvar tack......svara seriöst!
Citera
2012-05-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Jag brukar träffa en thai som ger en helt fantastisk prostatamassage....helt underbart!
Men min fråga är - vad är risken att bli smittad av någon sjukdom om någon gubbe innan som fått samma behandling är smittad av något skit?
Jag menar, damen i fråga ger säkert flera såna behandlingar i veckan och frågan är då om det finns någon risk att en eventuell smitta kan sitta kvar i fingret, är det någon som vet?

Förhoppningsvis är det ett seriöst ställe som tvättar åtminstone händerna efter varje behandling.
Citera
2012-05-17, 17:34
Medlem
Någon som vet ett riktigt bra ställe i Södra Dalarna som kan ge riktig massage som i Thailand?
Har varit på några ställen och inte varit nöjd.
Citera
2012-05-19, 12:28
Medlem
Måste ställa en obekväm fråga. Är det någon här som varit i närheten att bli haffad? Hört om någon salong som fått stänga pga illegal verksamhet?
Jag får en känsla att HE nästintill är en rutin på alla ställen. Eller har jag fel?
Citera
2012-05-19, 16:38
Bannlyst
Ni som varit runt på många thaimassageställen, ungefär hur vanligt är det att man erbjuder HE? Runda slängar i procent.
Citera
2012-05-19, 17:25
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:

Citat:

Samma här, kanske är samma thai!? VDet var däremot inte helt bra för min del, det kändes som om jag konstant kissade (även om jag inte gjorde det) och mina båda händer domnade av ända upp till armbågarna så jag bad henne sluta.

När det gäller smitta så får man ju förutsätta att hon tvättar händerna efter behandlingen, även om jag känner en viss oro för tex hepatit och annat eftersom det sker utan handskar. De flesta smittor klarar sig heller inte särskilt länge utanför människokroppen. Jag kan tänka mig att någon hand eller under nageln inte är ett bra ställe för vissa typer av virus att leva länge på.
Citera
2012-05-19, 22:00
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFryl
Måste ställa en obekväm fråga. Är det någon här som varit i närheten att bli haffad? Hört om någon salong som fått stänga pga illegal verksamhet?
Jag får en känsla att HE nästintill är en rutin på alla ställen. Eller har jag fel?

Har inte hört talas om någon som varit i närheten av eller blivit haffad.
Vilken illegal verksamhet menar du? (Sälja sex är inte olagligt.)
Om en salong får slå igen beror det i så fall enbart på olagligheter gällande bokföring och dyl. Ytterst få salonger har ett fungerande kassaregister enligt min erfarenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av japanesa
Ni som varit runt på många thaimassageställen, ungefär hur vanligt är det att man erbjuder HE? Runda slängar i procent.

80-90% om vi talar om någon av Sveriges 3 "storstads"-regioner. I mindre städer betydligt mer sällan.
Citera
2012-05-19, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Har inte hört talas om någon som varit i närheten av eller blivit haffad.
Vilken illegal verksamhet menar du? (Sälja sex är inte olagligt.)
Om en salong får slå igen beror det i så fall enbart på olagligheter gällande bokföring och dyl. Ytterst få salonger har ett fungerande kassaregister enligt min erfarenhet.

Tror Du har missat en del i utvecklingen. Dom är inga enfaldiga typer dom här thaitjejerna, även om en hel del av neandertalarna här försöker framställa dom som sådana.

Men Du har alldeles rätt, vad gäller ev. massage av kukar och fittor på olika sätt pågår ingen illegal verksamhet från salongernas sida. Lingam- (tantra) massage är väl förresten helt undantagen från sexköpslagen, så man borde även som kund känna sig fullständigt trygg.
Citera
2012-05-19, 23:47
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UWA
Tror Du har missat en del i utvecklingen. Dom är inga enfaldiga typer dom här thaitjejerna, även om en hel del av neandertalarna här försöker framställa dom som sådana.

Men Du har alldeles rätt, vad gäller ev. massage av kukar och fittor på olika sätt pågår ingen illegal verksamhet från salongernas sida. Lingam- (tantra) massage är väl förresten helt undantagen från sexköpslagen, så man borde även som kund känna sig fullständigt trygg.

Tycker absolut inte de är några enfaldiga typer, även om du nu inte skrev rakt ut att jag påstod det. Kassaregister förekommer ytterst sällan. Men jag kan bara tala för de salonger jag besökt. (rätt många) Jag beundrar deras företagsamhet och skiter fullständigt i om de slår in i kassan/bokför eller ej.

Inbilla dig inget! Det är precis tvärtom mot vad du skriver. All sexuell stimulans kan leda till fällning enligt sexköpslagen. Vad har du hört om undantag? Källa på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in