2018-10-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immse
Kartan har fungerat av och till, men alltmer av. Ibland fungerar den men oftast inte. De senaste dagarna inte alls. Det är likadant på en del andra webbplatser. Kan det vara så att Google numera ska ha bra betalt för att få länka till kartan?
Hur som helst är den lilla kartan en bra hjälp att se var salongen finns när man snabbt kollar igenom TMG. Den stora är bra när man söker i ett område.

Hoppas det fixar sig, att bara gå på adresser funkar om man känner orten väl, annars är det besvärligt och tar tid att leta.

immse
Kartan fungerar hjälpligt i dag men det står "For development purposes only" överallt på kartbladet.
Antar att TMG fuskar när de länkar till kartan. Utan att veta var det kostar så tycker jag nog att en så populär tjänst borde ha råd att betala för karttjänsten. Antar att de får en hel del intäkter från annonser.
Citera
2018-10-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaleDale
Tack! Det var ju en uppbar ledtråd som jag inte tänkt på. Jag bor i en "mindre" stad (topp 10 största i Sverige iaf) och det är inte jättemånga Thaimassage-salonger att beta av för att se vad som händer men alltid bra om man kan bättra på oddsen. Tack för input:en! Får väl prova i Sthlm nästa gång annars.
Har säkert testat 25 salonger runt om i Stockholm de senaste 2-3 åren och har nog erbjudits extratjänster varenda gång, lite skillnad för 4-5 år sedan, då kanske 2 av 3 erbjöd extratjänster (Vilket dock gjorde det lite mer spännande).
Citera
2018-10-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Har säkert testat 25 salonger runt om i Stockholm de senaste 2-3 åren och har nog erbjudits extratjänster varenda gång, lite skillnad för 4-5 år sedan, då kanske 2 av 3 erbjöd extratjänster (Vilket dock gjorde det lite mer spännande).

Håller helt med. Minns faktiskt inte när jag inte fick något erbjudande sist i Stockholm eller Göteborg.

Och ofta vill tjejen göra mer än HJ har jag märkt.
Citera
2018-10-22, 22:59
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
-----
Och ofta vill tjejen göra mer än HJ har jag märkt.
Så klart, HJ ligger ju lägst i pris (trots att man läser här i tråden om stolpskott som betalar alldeles för mycket för en handtralla de lika gärna kan göra hemma), så självklart vill tjejerna tjäna så mycket som möjligt.

Merparten gör FS även om priset varierar. Träffade på en gammal stjärna som på den gamla goda tiden hade en populär salong och säkert kunde begära vad hon ville för FS. Nu så här 5-6 år senare hade hon fått barn tidigare i år och nu smått börjat jobba på olika salonger igen. Hon förväntade sig att snabbt få pengar då kunderna säkert betala lika mycket som förr... lite sorgligt, hade inte hjärta att säga att hon kan glömma det. Önskade henne lycka till så klart.
Citera
2018-10-23, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Har kartfunktionen på tmg lagt av eller är det bara för mig den inte funkar?

"This page can't load Google Maps correctly." men när jag klickar på bilden så fungerar kartan precis som vanligt
Citera
2018-10-23, 19:13
Medlem
Försökte hitta svar på den här frågan utan att hitta den tyvärr..

Lämnar ni recensioner på TMG?
Kan man utgå från de recensionerna?
Citera
2018-10-23, 22:15
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trule
Försökte hitta svar på den här frågan utan att hitta den tyvärr..

Lämnar ni recensioner på TMG?
Kan man utgå från de recensionerna?

Det händer, försöker smyga in info.

Typ: Mycket seriös massage=inget extra
Eller: Hela kroppen gicks igenom=extra
En annan vink: Allt var bra det enda negativa var att det endast fanns draperier mellan båsen=kunden bredvid kunde höra när jag satte på bruden.

Lite så, använd fantasin...
Citera
2018-10-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Kartan fungerar hjälpligt i dag men det står "For development purposes only" överallt på kartbladet.
Antar att TMG fuskar när de länkar till kartan. Utan att veta var det kostar så tycker jag nog att en så populär tjänst borde ha råd att betala för karttjänsten. Antar att de får en hel del intäkter från annonser.

Är inte så säker på att tmg får intäkter av salongerna, kanske lite för de som har sponsrade annonser på förstasidan och söksidorna. Men tror knappast det är så mycket pengar, säkert mer i form av byteshandel skulle jag tippa.
Citera
2018-10-24, 07:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
Är inte så säker på att tmg får intäkter av salongerna, kanske lite för de som har sponsrade annonser på förstasidan och söksidorna. Men tror knappast det är så mycket pengar, säkert mer i form av byteshandel skulle jag tippa.

Du tippar FEL
Citera
2018-10-24, 07:50
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
Menar du att webmastern får knulla fritt på alla salonger eller?! Hur kul det än låter tvivlar jag på att det stämmer, det hade ju blivit ett av stans mest eftertraktade jobb...
Citera
2018-10-24, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Det händer, försöker smyga in info.

Typ: Mycket seriös massage=inget extra
Eller: Hela kroppen gicks igenom=extra
En annan vink: Allt var bra det enda negativa var att det endast fanns draperier mellan båsen=kunden bredvid kunde höra när jag satte på bruden.

Lite så, använd fantasin...

Tackar för svaret.
Förstod att det fanns koder i recensionerna.
Citera
2018-10-24, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Du tippar FEL

Jaha. Vad är rätt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto