2018-04-16, 12:51
Medlem
Jag ska till Stockholm i veckan och känner att det vore trevligt med en massage med happy ending. Vet att man inte får skriva namnet men någon som vet ett bra ställe kan väl formulera sig så jag hittar
Citera
2018-04-16, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fangbang
Jag ska till Stockholm i veckan och känner att det vore trevligt med en massage med happy ending. Vet att man inte får skriva namnet men någon som vet ett bra ställe kan väl formulera sig så jag hittar

Frågade om samma tips innan jag var uppe, och fick till svar att det var att du måste ha grym otur om du inte får frågan om någon form av HE, oavsett vart i stan du är. Efter mitt huvudstadsbesök kan jag bar konstatera att det var helt riktigt! Om du håller till inne i stan så rekommenderar jag dock att ringa och boka tid, jag besökte 5 salonger innan jag hittade en som hade tid med drop in, och även där var det 3-4 st som blev nekade efter mig. Detta var dock runt 17-18 på kvällen, oklart hur det är andra tider
Citera
2018-04-16, 15:22
Medlem
Okey! Så ingen kan komma med något tips om någon är bättre än någon annan :P
Gäller det du skriver även de salongerna som ligger väldigt centralt, tänker vid T-Centralen?
Citera
2018-04-16, 16:39
Medlem
Var upp till Stockholm, drop in på 2 ställen. Ett vid 15.00-tiden och ett vid 18.00-tiden, olika dagar. Blev erbjuden från HJ till FS på en och endast HJ på den andra.
Citera
2018-04-17, 23:59
Medlem
Ny hets mot Thaisalonger i dn.se

https://www.dn.se/ekonomi/polis-sexhandel-och-skattefusk-pa-vanliga-massagesalonger/
Citera
2018-04-18, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleKille

https://www.dn.se/ekonomi/polis-sexhandel-och-skattefusk-pa-vanliga-massagesalonger/

Det går utför med DN. Liknar mer en kvällsblaska av Aftonbladets kaliber.
Citera
2018-04-18, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleKille

Har inte läst denna artikel, men om någon media skulle skriva hela sanningen om just Thaisalonger och redovisa omsätningen i siffror för hela landet skulle det troligtvis betraktas som hets mot folkgrupp.
Citera
2018-04-18, 22:42
Medlem
Nä nu är suget för stort! Blir nog en svängom i göteborg i morgon tror jag bestämt.
Kan det finnas någon ny spännande massös måntro?
Citera
2018-04-19, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Har inte läst denna artikel, men om någon media skulle skriva hela sanningen om just Thaisalonger och redovisa omsätningen i siffror för hela landet skulle det troligtvis betraktas som hets mot folkgrupp.

Det här är bra för Sverige. Sjuka summor pengar som cirkulerar som skulle kunna göra mer nytta än att göra Bengt, 56 nöjd för dagen.

Inget hets mot folkgrupp, Thaikvinnor är lömska och på utsidan snälla men inne så har dem ett EGO större än en flodhäst.
Citera
2018-04-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Det här är bra för Sverige. Sjuka summor pengar som cirkulerar som skulle kunna göra mer nytta än att göra Bengt, 56 nöjd för dagen.

Inget hets mot folkgrupp, Thaikvinnor är lömska och på utsidan snälla men inne så har dem ett EGO större än en flodhäst.

Sedan kan vi vända på det hela. Hade det inte funnits män som besöker dessa salonger så existerade inte salongerna.
Thaikvinnorna är inte dummare än att utnyttja detta.
Citera
2018-04-19, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Sedan kan vi vända på det hela. Hade det inte funnits män som besöker dessa salonger så existerade inte salongerna.
Thaikvinnorna är inte dummare än att utnyttja detta.

Dom männen bryr jag mig inte om. Upp till dem om de spenderar pengar på sex.
Dessa thaikvinnor som äger massageställen bör lagföras och sättas i fängelse.
Min erfarenhet säger att inte ge ens ett finger åt bordelltjejerna, för då tar dem hela handen.
Citera
2018-04-19, 15:19
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Dom männen bryr jag mig inte om. Upp till dem om de spenderar pengar på sex.
Dessa thaikvinnor som äger massageställen bör lagföras och sättas i fängelse.
Min erfarenhet säger att inte ge ens ett finger åt bordelltjejerna, för då tar dem hela handen.
Sättas i fängelse för ett brott utan brottsoffer? Detta förutsatt att ingen kvinna, eller kathoey , tvingats sälja sex. Kom igen när du stoppat den business där unga kvinnor kidnappas och hålls som sexslavar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in