2009-03-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Dumma frågor men jag svarar ändå så vi kanske slipper dig i tråden framöver.

Det är så gott som enbart asiatiska tjejer (oftast thailändskor) på dessa ställen. Backwalking ingår normalt sett inte i thaimassage. Läs på wikipedia vad thaimassage är.

Det finns så vitt jag vet inga massageställen där det jobbar ett gäng skandinaviska tjejer, möjligtvis någon massageskola då. Chansen att bli erbjuden något extra där är minimal.

Vadå dumma frågor? Jag är ju inte en insatt bög som går till thaiställen hela tiden så hur i helsicke ska jag kunna veta? Men tack för svaret.
Citera
2009-03-01, 14:41
Medlem
Dangerous_mans avatar
Hahaha skön tråd

När jag var i thailand 2002 tror jag... så fick jag massage. Först på ryggen och sen på bålen. då fick jag en jävla stor resning i badbyxorna, hon la handen under byxan och började runka mig.

Det skedde helt offentlig mitt i en badstrand. Tur att morsan inte såg det. fick ta en dopp i havet efteråt och tvätta av satsen i byxorna.
Citera
2009-03-01, 16:25
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luskaren
Vadå dumma frågor? Jag är ju inte en insatt bög som går till thaiställen hela tiden så hur i helsicke ska jag kunna veta? Men tack för svaret.

Är bögar överepresenterade på Thaisalonger? Tror knappast det! Däremot finns det en hel del lesbiska kvinnor som uppskattar ett besök..
Citera
2009-03-01, 18:20
Medlem
Bokias avatar
Någon som vet om den i Hässleholm ger happy ending:P?
Senast redigerad av Bokia 2009-03-01 kl. 18:22.
Citera
2009-03-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Är bögar överepresenterade på Thaisalonger? Tror knappast det! Däremot finns det en hel del lesbiska kvinnor som uppskattar ett besök..

Jag är fortfarande inte en BÖGJÄVEL som brukar gå dit.
Citera
2009-03-05, 02:13
Medlem
Skulle vilja ha rekomendationer!!

Har läst igenom den här tråden nu och blir väldigt nyfiken på att testa någon utav de här thaiställena med happyending,, Skulle uppskatta ett PM med några bra adresser till thaihak med bra chans till en liten grandfinale.

Tack på förhand
Citera
2009-03-05, 10:20
Medlem
fler rekommendationer

ja det finns ju ett par i sthlm har jag förstått. men jag är också nyfiken på afroställena. jag har varit på ett själv som var härligt på kungsholmen. massage + happy av en helt ok afrikansk tjej i sthlm. vet om ett till ställe på söder, men har inte vågat mig dit än. nån annan som har det?

det är utanför tråden jag vet, men kanske ska prata lite om det också?

oskar
Citera
2009-03-05, 21:56
Medlem
fulnicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskar76
ja det finns ju ett par i sthlm har jag förstått. men jag är också nyfiken på afroställena. jag har varit på ett själv som var härligt på kungsholmen. massage + happy av en helt ok afrikansk tjej i sthlm. vet om ett till ställe på söder, men har inte vågat mig dit än. nån annan som har det?

det är utanför tråden jag vet, men kanske ska prata lite om det också?

oskar

Tjena. Skulle gärna vilja veta vilket ställe på söder du vet om. Nyfiken och intresserad. Det på Kungsholmen är också intressant. Pris? Och fick du fråga eller frågade hon?

// fulnick
Citera
2009-03-06, 16:53
Medlem
Messerschmitts avatar
Finns det något ställe i söderort som inte erbjuder detta? Tveksamt..
Citera
2009-03-06, 20:33
Medlem
jag tror att dom allra flesta ger sådant. källarlokal förort då får man det
Citera
2009-03-06, 20:51
Medlem
en sak har jag aldrig förstått, alla dom som vill ha pm om ställen. Är inte en av kryddorna på det hela att gå till nya ställen och utforska djungeln på egen hand. kanske med hjälp av annan hand på slutet
Citera
2009-03-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmare
en sak har jag aldrig förstått, alla dom som vill ha pm om ställen. Är inte en av kryddorna på det hela att gå till nya ställen och utforska djungeln på egen hand. kanske med hjälp av annan hand på slutet

Håller med helt. Det är nästan tråkigt när man redan vet innan att man kommer bli erbjuden ett handjobb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in