Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 16:25
  #10201
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Det här är bra för Sverige. Sjuka summor pengar som cirkulerar som skulle kunna göra mer nytta än att göra Bengt, 56 nöjd för dagen.

Inget hets mot folkgrupp, Thaikvinnor är lömska och på utsidan snälla men inne så har dem ett EGO större än en flodhäst.

Före detta lättblåst torsk kan jag se. Bitter+
Sättas i fängelse? Dom försörjer sig själva, ligger inte samhället till last som vissa somliga, Men visst, dom kör en del svart, men peka på någon som aldrig gjort det.
Dessutom är det jävligt skönt knulla.
Citera
2018-04-19, 18:54
  #10202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Före detta lättblåst torsk kan jag se. Bitter+
Sättas i fängelse? Dom försörjer sig själva, ligger inte samhället till last som vissa somliga, Men visst, dom kör en del svart, men peka på någon som aldrig gjort det.
Dessutom är det jävligt skönt knulla.

Att en del av dem ligger till last för samhället är inte otänkbart...lyckats haka på någon looser till snubbe och hamnat i Svedala. Sen så skall man skaffa gryn att skicka hem för att inte tappa ansiktet....och det löser man genom att gneta i tm salong..
Borde balanserad med en avräkning från regeringens ulandsbidrag...
Detta är ett skrå där de som gör rätt för sig är i en nästa försvinnande liten minoritet.
Citera
2018-04-20, 08:13
  #10203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Före detta lättblåst torsk kan jag se. Bitter+
Sättas i fängelse? Dom försörjer sig själva, ligger inte samhället till last som vissa somliga, Men visst, dom kör en del svart, men peka på någon som aldrig gjort det.
Dessutom är det jävligt skönt knulla.

Det är väldigt enkelt att skriva nåt sånt, men svårare att hitta exakt fakta och belägg för det som påstås i texten ovanför.
Citera
2018-04-20, 10:04
  #10204
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Det är väldigt enkelt att skriva nåt sånt, men svårare att hitta exakt fakta och belägg för det som påstås i texten ovanför.


Och du har förstås belägg för dina påståenden ," att dom borde sättas i fängelse"?
Väx upp, ok alla är inte änglar, men att gå så långt som du skriver är fan absurt.
Citera
2018-04-20, 13:33
  #10205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och du har förstås belägg för dina påståenden ," att dom borde sättas i fängelse"?
Väx upp, ok alla är inte änglar, men att gå så långt som du skriver är fan absurt.


Det är mer en önskan än ett belägg skulle jag vilja påstå.
Är det absurt att sätta bordellmammor och andra som uppenbarligen är skyldiga till koppleri i fängelse?
Väx upp själv...?
Citera
2018-04-20, 14:31
  #10206
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Det är mer en önskan än ett belägg skulle jag vilja påstå.
Är det absurt att sätta bordellmammor och andra som uppenbarligen är skyldiga till koppleri i fängelse?
Väx upp själv...?
Dom är nog dessutom skyldiga till någon form av trafficking och ekonomiska brott.
Citera
2018-04-20, 17:12
  #10207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Dom är nog dessutom skyldiga till någon form av trafficking och ekonomiska brott.
Jaha så det är därför du försöker svärta ner alla salonger utom en norr om stan? Det blir dock en del problem här då du ju själv verkar utnyttja traffickingoffrens tjänster ganska ofta med tanke på hur många salonger du provat och dömt ut.
Citera
2018-04-20, 18:22
  #10208
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Dom är nog dessutom skyldiga till någon form av trafficking och ekonomiska brott.

Detta är vad ni byfånarna inbillar er.
Ingen thaibrudar håller på med trafficking INGEN!!!! Och om de stoppar några svarta kr i fickan? So wat? Det gör varenda jävel som får möjlighet.
Kom igen era gnällkukar, fatta vad som pågår i detta jävla såssesverige, här ska man med enda in i sängkammaren för att KOLLA vad vi håller på med.
Me NI????? Herre jävlar vilka moralkärringar, köp kjol för helvete, det tror jag ni klär i.
Citera
2018-04-20, 22:37
  #10209
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jaha så det är därför du försöker svärta ner alla salonger utom en norr om stan? Det blir dock en del problem här då du ju själv verkar utnyttja traffickingoffrens tjänster ganska ofta med tanke på hur många salonger du provat och dömt ut.
Det är ärliga recensioner.
Citera
2018-04-21, 02:03
  #10210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Det är ärliga recensioner.
Ja men se där du erkänner alltså att du nyttjat trafficking offer som bjudits ut av bordellmammor.
Men ärliga knappast hur mycket får du själv bordellmamman som du promotar genom att försöka få över gubbar till hennes salong?
Citera
2018-04-22, 07:57
  #10211
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Det är mer en önskan än ett belägg skulle jag vilja påstå.
Är det absurt att sätta bordellmammor och andra som uppenbarligen är skyldiga till koppleri i fängelse?
Väx upp själv...?

Varför denna önskan?
De jag känner bland thaitjejer väljer detta helt själva och en del väljer dessutom att lämna fasta vanliga jobb då detta är bättre o roligare dom dom tycker. De ger inte ett öre till någon mammasan om dom nu slulle göra extra, de jag känner skall tilläggas.
Varför denna önskan om att sätta dit dessa personer??
Citera
2018-04-22, 12:55
  #10212
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Varför denna önskan?
De jag känner bland thaitjejer väljer detta helt själva och en del väljer dessutom att lämna fasta vanliga jobb då detta är bättre o roligare dom dom tycker. De ger inte ett öre till någon mammasan om dom nu slulle göra extra, de jag känner skall tilläggas.
Varför denna önskan om att sätta dit dessa personer??

En bedragen byfåne som inte kan behålla en tjej, easy to understand
Och se " nicket" räcker långt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback