2021-11-16, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Tror vi ska se det som kontroller o inte Razzia. De är representanter ifrån Polis,Skatt,Socialen o kvinnojouren. Kollar id och kassan. Detta görs inom flera branscher och kommer att göras då o då.

Har du egen erfarenhet? Vad händer när man ligger näck i ett rum med värsta ståfräset? Knackar dom på?
Citera
2021-11-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Har du egen erfarenhet? Vad händer när man ligger näck i ett rum med värsta ståfräset? Knackar dom på?

Inte olagligt att ha ståfräs. Bara löjligt resonemang.
Citera
2021-11-16, 23:50
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Enligt tråden har det varit en hel del tillslag den senaste tiden. Är det nån av herrarna som råkat befinna sig på en salong vid en razzia och har erfarenheter att berätta om?

Jag har råkat ut för att någon stört massagen men:

Om polisen stör allmänna ordningen och dessutom börjar ställa felaktiga frågor får dom avlägsna sig omgående eller bli anmälda.

Är skattemyndigheten med får dom utföra sitt arbete. Men det får inte inkräkta på övriga tjänsteutövningen.

Allt detta om man inte går på förtäckt bordell.

Om ni är sexsökande mena kan det kanske kännas penibelt.. och svårt att förklara situationen.
Citera
2021-11-16, 23:53
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Inte olagligt att ha ståfräs. Bara löjligt resonemang.

Inte ens 1 av 10 som lyckas med det.
Bara golddiggers där ute som dissas tidigt.
Citera
2021-11-17, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Allt detta om man inte går på förtäckt bordell.

Om ni är sexsökande mena kan det kanske kännas penibelt.. och svårt att förklara situationen.

Du har sett i vilken kategori det här forumet är placerat va? Vilken relevans har ditt inlägg?
Citera
2021-11-17, 21:39
Medlem
Läser i en annan tråd om en man som torskar för att svishar till en thailändsk massös med ordet ”knulla”. Hur står det till med den intelligensen?
Citera
2021-11-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Läser i en annan tråd om en man som torskar för att svishar till en thailändsk massös med ordet ”knulla”. Hur står det till med den intelligensen?
Borde ju buras in för dumhet
Citera
2021-11-18, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psteen81
Borde ju buras in för dumhet
De buras inte in men de fälls för sexköp. I den senaste domen för koppleri på 3 salonger i Stockholm från i somras fälldes 5 män samtidigt för sexköp, alla hade dubbelswishat dvs först 500 kr för massage och sen ytterligare en summa 30-50 minuter senare. Det räckte för att bli fälld för sexköp. På salongen hade de principen att om massörskan får betalt för sex får hon ingen lön för massagen. Ägaren fälld för koppleri
Citera
2021-11-18, 11:28
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
De buras inte in men de fälls för sexköp. I den senaste domen för koppleri på 3 salonger i Stockholm från i somras fälldes 5 män samtidigt för sexköp, alla hade dubbelswishat dvs först 500 kr för massage och sen ytterligare en summa 30-50 minuter senare. Det räckte för att bli fälld för sexköp. På salongen hade de principen att om massörskan får betalt för sex får hon ingen lön för massagen. Ägaren fälld för koppleri
Har det verkligen varit rättegång än?
Citera
2021-11-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Har det verkligen varit rättegång än?

Nej, såvitt jag vet har det inte varit någon rättegång ännu. Från de förhörsprotokoll som nyligen släpptes var det några av männen som valde att erkänna men åtminstone ett par av de anklagade vidhåller sin oskuld och väntar på rättegång, om jag inte minns fel.
Citera
2021-11-18, 12:54
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
Nej, såvitt jag vet har det inte varit någon rättegång ännu. Från de förhörsprotokoll som nyligen släpptes var det några av männen som valde att erkänna men åtminstone ett par av de anklagade vidhåller sin oskuld och väntar på rättegång, om jag inte minns fel.
Jag har koll, ville bara se om ryktesspridaren också hade det
Citera
2021-11-18, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Jag har koll, ville bara se om ryktesspridaren också hade det
Sorry, misstog mig, det är stämningsansökan, inte dom. Däremot är det tydligt att det är bara de sexköpare som använt Swish som är med i stämningsansökan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in