2014-11-12, 16:08
Bannlyst
Hej!

Någon som vet om det finns nå´n thaimassagesalong i Stockholmstrakten som har någon het filippinska bland personalen? Ombyte förnöjer ju s a s....
Citera
2014-11-12, 17:01
Medlem
Tror det finns en Filippinsk massös på en salong i Tallinge.

Tullinge menar jag såklart !
Senast redigerad av B.Pitt 2014-11-12 kl. 17:13. Anledning: Edit: Stavfel
Citera
2014-11-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddythehunter
Hej!

Någon som vet om det finns nå´n thaimassagesalong i Stockholmstrakten som har någon het filippinska bland personalen? Ombyte förnöjer ju s a s....
Jag vet en men hur det skulle kunna hjälpa dig vet jag inte vad jag kan förstå så är det mot reglerna att tigga om hjälp för att hitta salonger.
Citera
2014-11-13, 15:42
Medlem
Det finns f.ö. några på TMG som annonserar att de är från Filippinerna, och några som i alla fall erbjuder Filippinsk massage.

Google är alltid ett alternativ annars.
Senast redigerad av Bulten-i-Bo 2014-11-13 kl. 16:00.
Citera
2014-11-13, 16:22
Medlem
ingen aning om mitt inlägg passar in här men jag försöker så får mod göra vad han/hon vill...

jo, jag tänkte höra här....hur är kvaliteten på en thai-massage inkl ev handarbete eller dyl här i sverige jmf med i utlandet; säg amsterdam, berlin, prag, kph???

alltså får man betydligt mer för pengarna om man beger sig söderut (där gräset är grönt) eller kan man lika gärna stanna kvar? vad är er åsikt?

jag läser ju om "body slides", body-2-body o annat gött på diverse utländska massage-sidor för kanske 500 kr....
Citera
2014-11-13, 18:19
Medlem
BlueStars avatar
OT och metadiskussioner raderade, samt fler varningar utdelade. Ta era personliga vendettor via PM i stället, vi vill inte ha dem i trådarna.

/Mod
Citera
2014-11-13, 19:53
Medlem
Hur fungerar det när det står att en salong stänger exempelvis 21:00 om man vill ha 1 timmes massage. Är senaste tiden man kan droppa in 20:00 i så fall eller kan man droppa in fem i nio och be dom köra i en timma?
Citera
2014-11-13, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whatisnext
Hur fungerar det när det står att en salong stänger exempelvis 21:00 om man vill ha 1 timmes massage. Är senaste tiden man kan droppa in 20:00 i så fall eller kan man droppa in fem i nio och be dom köra i en timma?

Helt vanligt folkvett tolkar det som dropin senast kl 20.00. Jämför affärer, systemet osv. där du knappast får drälla omkring en timme efter stängningsdags. Din fråga tyder på en viss respektlöshet för seriöst arbetande thaimassöser.
Citera
2014-11-13, 20:43
Medlem
Citat:

Det finns folk som vill jobba mycket..även på seriösa ställen..
Men min erfarenhet säger att sena droppin oftas godtas på mindre seriösa ställen.
En av mina mest "flippade" upplevelser var efter stängning på ett mindre seriöst ställe.
så inga regler utan undantag. Du kan bara få ett nej..och kanske bli betraktad som lite konstig..damerna är vana vid det mesta..
Citera
2014-11-13, 21:05
Medlem
Citat:

Ring innan bara. Som snygg gest kan man betala lite extra tycker jag.
Thai ser inte riktigt på öppettider som vi svenskar, minst sagt. Flaggan uppe = öppet, flaggan intagen = stängt. Har försökt förklara för ganska många ägarinnor att svenskar inte fattar det och framförallt att det inte riktigt framgår på nätet var flaggan befinner sig, att vi bananer blir lite syrak om vi åker till en salong under "öppettider" och ingen finns på plats.
Vi faranger är knasiga alltså..
Citera
2014-11-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
ingen aning om mitt inlägg passar in här men jag försöker så får mod göra vad han/hon vill...

jo, jag tänkte höra här....hur är kvaliteten på en thai-massage inkl ev handarbete eller dyl här i sverige jmf med i utlandet; säg amsterdam, berlin, prag, kph???

alltså får man betydligt mer för pengarna om man beger sig söderut (där gräset är grönt) eller kan man lika gärna stanna kvar? vad är er åsikt?

jag läser ju om "body slides", body-2-body o annat gött på diverse utländska massage-sidor för kanske 500 kr....
Ja nu har jag bara erfarenhet från Tyskland och Thaimassage är seriösare där än här. Det förekommer inte alls extratjänster, bla för att prostitution är legalt där nere.
Citera
2014-11-13, 22:09
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swerog
Ja nu har jag bara erfarenhet från Tyskland och Thaimassage är seriösare där än här. Det förekommer inte alls extratjänster, bla för att prostitution är legalt där nere.
Har bara blivit masserad en gång i Tyskland, massagen var bra, inget tafsande, gott om sexhandel i närområdet. Tanten sa ingenting, men börjar plötsligt pilla mig på kuken (hon bad mig lägga mig naken), jag tänkte först att den kanske låg i vägen, men hon fortsatte dra, med andra handen stadigt placerad på min mage. Hon fortsatte tills det var klart, torkade/tvättade ordentligt och fortsate sedan massagen utan ett ord. Det enda hon sa var det ordinarie priset när jag sedan skulle betala, så jag antar att det på något sätt ingick i priset. På ett sätt är det ju skönt att spruta, men rent sexuellt så var det helt värdelöst, som en runkmaskin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in