2010-01-19, 08:27
Medlem
varanuss avatar
Kristianstad?

Passerade Kristianstad för ett tag sedan. Noterade att det ligger en Thaimassage ute på Långebro. Någon som har provat denna? Bra massage? He?
Ålder på massörerna?
Citera
2010-01-19, 18:16
Medlem
Långbro

Bra massage , Ja, det finns även Handuk Efter duschen , massöserna mellan 45-60 år. MAO Erfarna
Citera
2010-01-19, 18:48
Medlem
nuendasts avatar
Så snart jag skrev om mitt första besök i stockholm gällande thaimassage och trevlig extra service. Så fick jag fler PM än jag någonsin tidigare fått. En del delade med sig av annan info och en del var nyfiken på var jag varit å så. Inget speciellt konstigt där alls.

MEN: av de svar jag fick så vad det ca 70 % som var från personer som varit anslutna i flera år, men aldrig postat ett enda inlägg på forumet alls.

En slump eller? Bara undrar.....

Tack till er som inte bara ville ha info utan också delade med er. Alltid trevligt.
Citera
2010-01-19, 19:03
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Så snart jag skrev om mitt första besök i stockholm gällande thaimassage och trevlig extra service. Så fick jag fler PM än jag någonsin tidigare fått. En del delade med sig av annan info och en del var nyfiken på var jag varit å så. Inget speciellt konstigt där alls.

MEN: av de svar jag fick så vad det ca 70 % som var från personer som varit anslutna i flera år, men aldrig postat ett enda inlägg på forumet alls.

Tack till er som inte bara ville ha info utan också delade med er. Alltid trevligt.

Jag känner igen det där med att man får PM från folk som har få eller inga poster men varit medlemmar ett tag. Kan ju vara "smurfkonton".

Jag har gett och fått bra tips här. Och jag delar ju gärna med mig men stör mig på dom som inte ens tackar.
Citera
2010-01-19, 19:35
Medlem
nuendasts avatar
jag har absolut ingenting emot att dela med mig, och en del gav även tips till mig. utan det jag mest undrade över jar just fenomenet att så många aldrig postat inlägg alls men uppenbart varit med i många år.

men det är kanske ganska vanligt att många läser och är medlemar men inte postar nått? skall man tänka efter ett par gånger innan man svarar eller bara köra på? har sett att en del andra skriver att dom vägrar svara till medlemar som inte skrivit minst 100 inlägg eller nått likande.
Citera
2010-01-19, 19:52
Medlem
Messerschmitts avatar
Jag tycker att man ska vara lite försiktig med tips, särskilt till alldeles nyreggade användare. Det kan ju handla om pojkvänner som vill kolla upp om den thailändska flickvännen jobbar på en "runk-salong" eller inte, en hyresvärd som vill ha bekräftat att hyresgästen bedriver bordellverksamhet och möjligen - men knappast troligt - polisen som vill ha koll på vilka salonger som erbjuder mer än massage.
Citera
2010-01-19, 22:20
Bannlyst
Tips och erfarenheter

Vet att man inte får skriva ut ställen eller adresser på forumet, vilket är självklart. Men om jag nu vill hitta någon att utbyta erfarenheter med, hur gör jag då??? Någon som har något bra förslag? Har testat med pm, men de flesta vill bara ha ha ha Jag vill ubyta, mao ge och ta... Jag syftar på ställen i den kungliga huvudstaden...
Citera
2010-01-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast

Tack själv för att jag fick ett svar
Fick du väldigt mycket PM? 10-tals eller rent av 100-tals?
Jag tror att i sociala medier generellt så finns det ofta/alltid en stor grupp som är followers, dvs. sådana som läser men inte tillför något. Det är synd för ett nätverk fungerar bättre om alla tillför något.
Citera
2010-01-20, 00:04
Medlem
steees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannesthlm
Vet att man inte får skriva ut ställen eller adresser på forumet, vilket är självklart. Men om jag nu vill hitta någon att utbyta erfarenheter med, hur gör jag då??? Någon som har något bra förslag? Har testat med pm, men de flesta vill bara ha ha ha Jag vill ubyta, mao ge och ta... Jag syftar på ställen i den kungliga huvudstaden...
Jag är ute efter samma sak, men själv botaniserar jag bland Göteborgs massageinrättningar
Citera
2010-01-20, 00:13
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adam.a
Tack själv för att jag fick ett svar
Fick du väldigt mycket PM? 10-tals eller rent av 100-tals?
Jag tror att i sociala medier generellt så finns det ofta/alltid en stor grupp som är followers, dvs. sådana som läser men inte tillför något. Det är synd för ett nätverk fungerar bättre om alla tillför något.

Kan också vara sådana som har ett alias de använder när de inte vill kompromettera sitt vanliga.
Citera
2010-01-20, 15:37
Medlem
Jag var på ett ställe i norra Stockholm och var egentligen bara ute efter en skön massage.

Jag började med att ligga på rygg och somnade nästan, efter en halvtimme bad hon mig vända mig om och då drog hon av handduken, skrattade och frågade om jag var blyg, men det var jag inte. Sen tog hon av sig alla kläder och började massera kuken och böjde sig ner och gav en försiktig avsugning.

Efter att jag kom, kände jag att hela situation var konstig och obekväm, men hon fortsatte med massagen och jag ville bara sticka därifrån. Sen frågade hon om jag kunde bli hård igen, tror att hon ville ligga, jag försökte klä på mig snabbt, och hon bad mig stanna och chilla ett tag. Betalade och stack på direkten.

Jag tyckte hela situationen var konstig och fett osoft. Massage är skönt men HE är för mig weird ending.
Citera
2010-01-20, 16:10
Medlem
StureSventons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haghenn
.

Jag tyckte hela situationen var konstig och fett osoft. Massage är skönt men HE är för mig weird ending.

Känner du dig våldtagen så tycker jag du skall anmäla direkt. Hon var i ett psykologisk överläge gentemot dig och du kände dig vanmäktig och förmådde inte säga nej fast du egentligen ville.

Vad fick du betala för hela kalaset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in