Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-17, 15:37
  #7189
Medlem
Trife-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Nej NU räcker det faktiskt..Jag skiter i detta med thaimassage och Flashback nu. Det är bara svartskallar, naiva idioter och pissebögar som springer på ställena nu för tiden och sen skriver om det här inne.

Nu blev jag lite nyfiken här. Stör det dig att utlänningar går på såna ställen?
Citera
2014-09-17, 16:13
  #7190
Avstängd
thaimans avatar
Jag tror inte att han har så mycket emot det, men jag vet hundraprocent att tjejerna hatar ilak Ilan som dom säger, även svarta, dom flesta säger att " alla är bokade" då dessa kommer in, man kan ju bara spekulera om vad som är orsaken
Dessutom så invandrare de är själva så vet jag att många röstade på SD
Citera
2014-09-17, 19:29
  #7191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag tror inte att han har så mycket emot det, men jag vet hundraprocent att tjejerna hatar ilak Ilan som dom säger, även svarta, dom flesta säger att " alla är bokade" då dessa kommer in, man kan ju bara spekulera om vad som är orsaken
Dessutom så invandrare de är själva så vet jag att många röstade på SD


De må hata folket ifrån Iran / Irak, samt svarta människor.
Men glöm inte bort att de alla ÄLSKAR pengar mer än själva livet.

Kommer ihåg en vän som sa till mig.
Det du inte kan köpa för pengar i Thailand, det finns inte.
Stämmer nog ganska väl in på thaimassage också, allt går med rätt betalning.
Citera
2014-09-18, 02:13
  #7192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
De må hata folket ifrån Iran / Irak, samt svarta människor.
Men glöm inte bort att de alla ÄLSKAR pengar mer än själva livet.

Kommer ihåg en vän som sa till mig.
Det du inte kan köpa för pengar i Thailand, det finns inte.
Stämmer nog ganska väl in på thaimassage också, allt går med rätt betalning.
Ja fast en av anledningarna till att de inte är omtyckta (utöver att tjejerna anser att de är respektlösa, aggressiva, stöldbenägna och luktar illa) är att de oftast vill betala MINDRE pengar. Även priset på själva massagen ska det prutas på.
Citera
2014-09-18, 17:24
  #7193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Ja fast en av anledningarna till att de inte är omtyckta (utöver att tjejerna anser att de är respektlösa, aggressiva, stöldbenägna och luktar illa) är att de oftast vill betala MINDRE pengar. Även priset på själva massagen ska det prutas på.


Visst är det så. känner flera tjejer som bytt från salonger i tex s-tälje, bara för att slippa dessa "kääk" som de kallar dem.

de tycker oftast de luktar illa (=ej duschat) , är allmänt otrevliga, händerna är som bläckfiskar,och givetvis snåla och respektlösa.
Citera
2014-09-18, 17:53
  #7194
Medlem
Hur stor chans är det att man ska få en HE på en mindre stad typ Gävle, verkar bara existera i storstäderna
Citera
2014-09-18, 18:05
  #7195
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickes64an
Hur stor chans är det att man ska få en HE på en mindre stad typ Gävle, verkar bara existera i storstäderna
0% om Du inte ger dej ut och testar
Citera
2014-09-18, 18:11
  #7196
Medlem
Ok ärligt så har jag testat nästan varje ställe några ggr utan nå lycka
Citera
2014-09-18, 19:11
  #7197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickes64an
Ok ärligt så har jag testat nästan varje ställe några ggr utan nå lycka

Då har du svaret själv om du redan har testat?
Citera
2014-09-19, 06:06
  #7198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
De må hata folket ifrån Iran / Irak, samt svarta människor.
Men glöm inte bort att de alla ÄLSKAR pengar mer än själva livet.

Kommer ihåg en vän som sa till mig.
Det du inte kan köpa för pengar i Thailand, det finns inte.
Stämmer nog ganska väl in på thaimassage också, allt går med rätt betalning.

Kundunderlaget skulle krympa en del tex i Malmö, om dessa damer skulle kategoriskt hålla på principer som bygger på några dåliga erfarenheter och fördommar....det finns "dåliga" kunder bland "faranger" med.
Citera
2014-09-19, 11:18
  #7199
Avstängd
thaimans avatar
Jag kan dra upp oändliga exempel på där just " svartskallar" lever en hel jävel om dessa inte får knulla.
Då ska dom ha tillbaka massageavgiften också detta är för djävligt, jag har full förstående förcatt de nobbar dessa då det för det mesta blir bråk.
Dessutom luktar dom skit i nio fall av tio
Detta har fan ingen med rasism att göra, bara vanligt folkvett.
Citera
2014-09-19, 19:53
  #7200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag kan dra upp oändliga exempel på där just " svartskallar" lever en hel jävel om dessa inte får knulla.
Då ska dom ha tillbaka massageavgiften också detta är för djävligt, jag har full förstående förcatt de nobbar dessa då det för det mesta blir bråk.
Dessutom luktar dom skit i nio fall av tio
Detta har fan ingen med rasism att göra, bara vanligt folkvett.

Jag kan bara instämma då jag är god vän med några ägarinnor och alla säger samma sak. De släpper inte in dem i shopen ens då de vet hur det slutar.
De vill bara knulla och när de får nej så börjar de bråka och vill ha pengarna tillbaka för de tycker de blivit lurade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback