2020-12-07, 08:30
Medlem
Läser ofta om att bröderna här hittar tjejer som direkt är blöta, jätteblöta och då väldigt kåta. Goda att smaka på?
Finns kanske några få som blir upphetsade, men tror knappast det är många tjejer som det verkligen går för i en trång salong med en tafatt kille som är 20 år äldre än den själva. Innan de går in i massagerummet så kletar de på ordentligt med glidmedel och har ni ännu mer otur så är den bistra sanningen att det våta kommer från sperman av kunden före er. Jätte gott? Mycket kan man dela med bröder, men där är en gräns.
Citera
2020-12-07, 09:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Läser ofta om att bröderna här hittar tjejer som direkt är blöta, jätteblöta och då väldigt kåta. Goda att smaka på?
Finns kanske några få som blir upphetsade, men tror knappast det är många tjejer som det verkligen går för i en trång salong med en tafatt kille som är 20 år äldre än den själva. Innan de går in i massagerummet så kletar de på ordentligt med glidmedel och har ni ännu mer otur så är den bistra sanningen att det våta kommer från sperman av kunden före er. Jätte gott? Mycket kan man dela med bröder, men där är en gräns.

Klart det är så som du skriver. Man kan också genomskåda de flesta recensioner här, mer eller mindre påhittade eller förvrängda just när det gäller att tjejen är blöt som en ourvriden tvättsvamp.
Citera
2020-12-08, 11:19
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Tror nog att många låter fantasin skena iväg när dom sitter och skriver.
Skulle själv aldrig slicka en våt salongsfitta, som många beskriver.
Citera
2020-12-08, 11:44
Medlem
det ända tjejerna är kåta på är pengar..det är status för thaitjejerna.
Sen spelas det mycket så att de är plaskvåta är bara snack.
Citera
2020-12-08, 14:24
Medlem
thaimans avatar
Jag stötte in den hårt, jag fyllde kondomen, det gick för henne minst två gngr, hon kved av vällust, osv, 14tisar som skriver skit.
Visst kan dom bli kåta inget tvivel om tvekan, men de så överdrivet detaljerade beskrivningar som en del har är ju bara taskigt självförtroende,
Citera
2020-12-09, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag stötte in den hårt, jag fyllde kondomen, det gick för henne minst två gngr, hon kved av vällust, osv, 14tisar som skriver skit.
Visst kan dom bli kåta inget tvivel om tvekan, men de så överdrivet detaljerade beskrivningar som en del har är ju bara taskigt självförtroende,
De roligaste är ju de som blir så upphetsade när de skriver så att de får fysiska lagar att upphöra alternativt redan glömt bort vad de skrev i början av meningen.
- jag låg på mage då sätter hon sig på knä mellan mina ben och börjar slicka min pung och anal samtidigt som jag kramar hennes stora silikonbröst, samtidigt som jag slickar och tittar på hennes plaskvåta fitta- mm tala om ledlös pojke.
Senast redigerad av clanton 2020-12-09 kl. 02:29.
Citera
2020-12-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
De roligaste är ju de som blir så upphetsade när de skriver så att de får fysiska lagar att upphöra alternativt redan glömt bort vad de skrev i början av meningen.
- jag låg på mage då sätter hon sig på knä mellan mina ben och börjar slicka min pung och anal samtidigt som jag kramar hennes stora silikonbröst, samtidigt som jag slickar och tittar på hennes plaskvåta fitta- mm tala om ledlös pojke.

Det låter som han den där gummigubben i Fantastic Four
Citera
2020-12-11, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag hade covid i maj månad och är imun så jag går ju som vanligt, men jag ser ju att det tunnats ut bland kunderna.
Här i Örebro kan man slinka in på drop-in nästan hur som helst, jag känner ingen av salongtjejerna som blivit smittad och då bör väl kunderna ha klarat sej också.

aha, så det är fastställt. Jag trodde bara det gjorde det svårare för en att få det igen under nästkommande månader inte att man blir absolut immun..
Citera
2020-12-12, 08:45
Medlem
Är det någon idé att försöka sig på massage med inslag av det sexuella om man är ung?
Citera
2020-12-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
Är det någon idé att försöka sig på massage med inslag av det sexuella om man är ung?
De e klart, du bör ju inte va under 15. Är du runt 20 så gillar nog thaibrudarna dig, dom behöver kanske bara nudda vid petternicklas så har dom tjänat sina 300
Citera
2020-12-12, 11:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:

"Innan de går in i massagerummet"

Flickorna tar också ofta några extra bloss ur ice-pipan innan massagen, speciellt om kunden ser motbjudande ut.
Citera
2020-12-12, 13:01
Medlem
Ni som fortf. kört under pandemin, kör ni fortf. FS eller annat än HJ nu i corona tiderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in