2014-07-19, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Nu sällar jag mig till skaran som ärligt stör mig på din attityd. Ditt inlägg, citerat ovan, tolkar jag som att du på fullaste allvar menar att bara för att du svarat på en fråga, så är det det enda riktiga svaret och att ingen annan bör få svara?

Är det så? Isf kan du fara åt h-e. Är det inte så, så blir jag glad för att ha tolkat dig fel

Det är ju ofta så i den här branschen att sanningen är minst sagt tudelad. Inte minst när det gäller fantasirecesioner. Jag svarade på ett inlägg där nicket försökte komma med det enda sanna och riktigs svaret. Jag har alltid tidigare haft full respekt för Dej thunder, men nu börjar jag störa mej på din attityd.
Citera
2014-07-19, 19:59
Medlem
BlackPearls avatar
Hur brukar ni förhandla? Har varit på 2 ställe ett där det erbjuds Hj endast och ett annat där Bj är förhandlingsbart. Någon som lyckats få FS och hur har ni förhandlat isåfall?
Citera
2014-07-19, 20:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Hur brukar ni förhandla? Har varit på 2 ställe ett där det erbjuds Hj endast och ett annat där Bj är förhandlingsbart. Någon som lyckats få FS och hur har ni förhandlat isåfall?

Vad menar du? Om de tillhandahåller full service så brukar priset komma som ett brev på posten.
Och om du inte är nöjd med priset så prutar du till en nivå som passar pluskan,går dom inte med på detta så är det bara att gilla läget.
Citera
2014-07-19, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vad menar du? Om de tillhandahåller full service så brukar priset komma som ett brev på posten.
Och om du inte är nöjd med priset så prutar du till en nivå som passar pluskan,går dom inte med på detta så är det bara att gilla läget.

Om inte 1000 spänn är OK är man ingen thaiman.
Citera
2014-07-19, 21:55
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Det är ju ofta så i den här branschen att sanningen är minst sagt tudelad. Inte minst när det gäller fantasirecesioner.
Det är helt sant, men man lär ju sig se igenom det rätt snabbt Intressant hur mycket tid och ork vissa verkar ha för att skriva ihop såna

Allt gott, nu återgår vi den normala tonen!
Citera
2014-07-20, 10:40
Medlem
Heffners avatar
Är den någon/några som testat att besöka något ställe tillsammans med en "svåger" och få till en "dubbelmassage"???
Citera
2014-07-20, 13:28
Medlem
BlackPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Ok. Men brukar du/ni ha med kondom när ni går på
TM eller brukar de ha det själva?
Citera
2014-07-20, 13:50
Medlem
BlackPearls avatar
Tänkte på en sak till. Det fanns en video på xhamster som visar en film från TM i Malmö där hon ger b2b.. vet ni någonstans där det finns fler liknande videos från sverige någon haft spycam?
Citera
2014-07-20, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ok. Men brukar du/ni ha med kondom när ni går på
TM eller brukar de ha det själva?

Om Du envist framhärdar användandet av kondom är det bäst att Du tar med egna.
Citera
2014-07-20, 14:30
Medlem
BlackPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Om Du envist framhärdar användandet av kondom är det bäst att Du tar med egna.

Vad vill du säga med det? Menar du att Bj och FS skulle utföras utan kondom av tjejerna?
Citera
2014-07-20, 14:43
Bannlyst
Citat:
Vad vill du säga med det? Menar du att Bj och FS skulle utföras utan kondom av tjejerna?

Att ett 10-pack kondomer kostar 29:95 på Lidl, så snåla inte med tre kronor utifall att Du är osäker....
Citera
2014-07-20, 17:11
Medlem
Är det ingen som vet om någon petite smal tjej i stockholmsområdet som ger en bra massage, de stora tjejerna tar i för hårt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in