2013-10-07, 16:39
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S1CKCUNT
Vad är grejen med thaimassage utan HE?

Och det förstår du inte?
Nåja,då ska jag försöka förklara. De allra flesta av dessa tjejer har en gedigen utbildning på massage i Thailand.
Du kan gå till vilken svensk massagesalong som helst, betala dubbla priset och inte få ett dugg bättre behandling.
Alltså så går man dit för att få MASSAGE i första hand, sedan om det går att köpa på sig en liten bonus så är ju detta betydligt trevligare än att det står en karl och flåsar och knådar över en.
Massagen blir vad du betalar för, mjuk,hård du bestämmer själv, Din fråga är så jävla dum att man borde ju inte svara för du tillhör säkert vebbrunkarligan, som får ribba av en damcykel
Citera
2013-10-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu är det på följande vis förstår du "vackre" pojke,att tjejerna säger precis det du vill höra. dom är mera slipade än diamanter.
Det finns div byfånar därute som går på detta och kammen växer så till den grad att det blir återbesök ganska så snart just till den tjejen som kom med komplimangen.
och det var just detta som var andemeningen i hennes smörande ,du tror väl inte att vi som tillhör de äldre inte får höra samma sak?
"Vi tycker inte om unga killar, vi gillar bara äldre," men sug i dig du så blir du lycklig.
Jag har bara 8 års erfarenhet av detta så jag kanske inte skall yttar mig

Thai damernas sexuella preferenser lär inte skilja mycket från tjejer från övriga världen...så + i kanten på en snygg 30 åring ligger nog närmare sanning än + på 60 åring..naturligt urval..men deras acceptans för äldre män är betydligt högre än tex svenska kvinnors.
Citera
2013-10-09, 19:37
Medlem
bodknoddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Thai damernas sexuella preferenser lär inte skilja mycket från tjejer från övriga världen...så + i kanten på en snygg 30 åring ligger nog närmare sanning än + på 60 åring..naturligt urval..men deras acceptans för äldre män är betydligt högre än tex svenska kvinnors.
Med ålder kommer vishet.
Med vishet kommer förståelse.
Vill nog påstå att ditt uttalande inte tyder på att du inte är kommen till ålder.
Men oroa dig inte det finns hopp för dig också, likväl det fanns för mig i din ålder
Citera
2013-10-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodknodden
Med ålder kommer vishet.
Med vishet kommer förståelse.
Vill nog påstå att ditt uttalande inte tyder på att du inte är kommen till ålder.
Men oroa dig inte det finns hopp för dig också, likväl det fanns för mig i din ålder

Utan upplysning cementeras fördommarna...
Citera
2013-10-09, 22:01
Medlem
Har aldrig varit på thaimassage men vill gå på en med he, kollade runt lite på nätet efter salonger i närheten och märkte att en jag sett länge inte finns med någonstans på Eniro eller något sånt. Hittar heller ingen hemsida för denna salong så jag undrar om den kanske är lite dold för att den just håller på med sådana extratjänster? Tror ni att det är dit jag ska gå om jag vill ha lite större chans att jag får det jag är ute efter?
Citera
2013-10-10, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smooti
Har aldrig varit på thaimassage men vill gå på en med he, kollade runt lite på nätet efter salonger i närheten och märkte att en jag sett länge inte finns med någonstans på Eniro eller något sånt. Hittar heller ingen hemsida för denna salong så jag undrar om den kanske är lite dold för att den just håller på med sådana extratjänster? Tror ni att det är dit jag ska gå om jag vill ha lite större chans att jag får det jag är ute efter?
Det är väldigt många ställen som inte finns med på Eniro eller liknande siter.
Citera
2013-10-10, 14:14
Medlem
Något som jag tycker blir allt mer påfrestande är den rent ut sagt vidriga matkulturen thaihororna har. Helt sjukt vad det stinker mat när man kommer in ibland/nästan alltid. Ludren sitter på golvet och äter mat ur en skurhink. Inte riktigt den typen av brud jag gillar att knulla.

Jävligt tur att min förening inte tar in kreti och pleti i våra källarlokaler. Hade tiltat totalt om det stank så vidrigt i huset.

Finns det verkligen människor som vill knulla hororna när det stinker skabbig mat i hela lokalen?

Vidrigt säger jag och hävdar att tiggarnas skithål är renare en thailudrens.
Citera
2013-10-10, 17:36
Avstängd
thaimans avatar
Nu har jag ju " bara " 8 års erfarenhet av detta,jag har upplevt vid något enstaka tillfälle att det luktar thaimat i någon salong,att som du generalisera och kalla dessa tjejer både det ena och andra tycker jag bara är patetiskt, jag tyckte väl i början då du skrev här att du var lite rolig,men fy faan vad du har sjunkit i mina ögon.
Du är ynklig och en riktig loser, är det någon som fortfarande gillar dina inlägg så placeras denne någon i samma fack.
Man nervärderar inte människor på det viset som du gör,så är det bara.
Citera
2013-10-10, 20:20
Medlem
bodknoddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Något som jag tycker blir allt mer påfrestande är den rent ut sagt vidriga matkulturen thaihororna har. Helt sjukt vad det stinker mat när man kommer in ibland/nästan alltid. Ludren sitter på golvet och äter mat ur en skurhink. Inte riktigt den typen av brud jag gillar att knulla.

Jävligt tur att min förening inte tar in kreti och pleti i våra källarlokaler. Hade tiltat totalt om det stank så vidrigt i huset.

Finns det verkligen människor som vill knulla hororna när det stinker skabbig mat i hela lokalen?

Vidrigt säger jag och hävdar att tiggarnas skithål är renare en thailudrens.

Har du blivit nobbad?
Någonting måste ha framkallat detta utbrott, man kan ju bara undra vad.
Troligen något orsakat av dig själv
Citera
2013-10-10, 20:47
Medlem
Det har hänt mer än en gång, själv undviker jag runt lunch. De sitter och käkar torkad bläckfisk och rutten fisk osv som stinker allan. De försöker klämkäckt skrämma med "konstig mat" och blir rastlösa för man stör i lunchen. Att gå mellan en thaidam och matbordet är förenat med livsfara.

En del vill bjuda men man vill ju inte sleva in all deras pok pok som en hel karl och verka girig så jag avböjer alltid.
Citera
2013-10-11, 08:56
Medlem
Mat, ja det är viktigt för en Thai.

Min stammis-salong ligger på gångavstånd från kontoret och då det oftast blir lunchbesök för mig brukar massöserna bjuda på lunch efter massagen och skulle ta illa upp om jag nobbade men det är nog mest för att jag känner flera av dom privat.

Senaste käkade en ev tjejerna nudlar ur en sån där instant förpackning och riktigt sög i sig nudlarna vilket föranledde samtliga övriga massöser att fnittra hysteriskt och säga "precis som farangkuk" om de vita nudlarna som gled in mellan hennes läppar.

Stygga tjejer det här
Citera
2013-10-11, 11:20
Medlem
Lite spännande läsning:
https://www.flashback.org/leave.php?...r-thaimassorer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem