2008-10-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whateverwhat
Finns ett thaimassage ställe i Brevik på Lidingö.. Nån som vet om det är bra?

Har varit där ! Fick inget extra där inte .

Någon som hört något om extra på det stället ?
Senast redigerad av isaan 2008-10-20 kl. 17:39.
Citera
2008-10-21, 10:56
Medlem
Mogrens avatar
Lidingö Brevik

Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Har varit där ! Fick inget extra där inte .

Någon som hört något om extra på det stället ?
Jag har testat några gånger. Man verkar ha ändrat policy. Där ges numera inget extra.
Citera
2008-10-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Jag har testat några gånger. Man verkar ha ändrat policy. Där ges numera inget extra.

Har hon slutat som gav extra kanske, eller håller "Morsan" koll nu ?
Citera
2008-10-21, 18:02
Medlem
SpunkFloyds avatar
Jag skulle också uppskatta om någon som känner till något fint ställe i Göteborg ville dra iväg ett PM
Citera
2008-10-21, 18:04
Medlem
danny79s avatar
har det funnits något i gbg? verkar som det inte finns så mkt av sånt längre. En massage kanske bara är en massage ,, trååååkigt
Citera
2008-10-22, 01:14
Medlem
Klantskallar

Citat:
Ursprungligen postat av Mogren

Jag är en normal kille och jag har försökt hitta öppningar för lite extra behandling på södra sidan men inte lyckats! Är det så att all så kallad öppenhet om ämnet har gjort slut på denna möjlighet om den nu funnits.
Har fått härliga massager både olja och thai, så jag är nöjd. men ibland så skulle det inte kännas fel med lite extra.
Skulle jag hitta ett ställe skulle jag vara rädd om det och inte basunera ut det, utan stillsamt njuta.
Är nästa steg att visa upp er i aftonbladet på bild och njuta av uppmärksamheten? Då får vi väl nån ny lag som stoppar massage överhuvudtaget.Snälla tänk med andra huvudet!
Citera
2008-10-22, 12:36
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninero
Jag är en normal kille och jag har försökt hitta öppningar för lite extra behandling på södra sidan men inte lyckats! Är det så att all så kallad öppenhet om ämnet har gjort slut på denna möjlighet om den nu funnits.
Har fått härliga massager både olja och thai, så jag är nöjd. men ibland så skulle det inte kännas fel med lite extra.
Skulle jag hitta ett ställe skulle jag vara rädd om det och inte basunera ut det, utan stillsamt njuta.
Är nästa steg att visa upp er i aftonbladet på bild och njuta av uppmärksamheten? Då får vi väl nån ny lag som stoppar massage överhuvudtaget.Snälla tänk med andra huvudet!

Ja uppmärksamheten har nog gjort att verksamheten blivit striktare !

Och du gör rätt i att inte "basunera ut" eventuella erfarenheter i öppna ordalag på detta forum.
Citera
2008-10-28, 13:30
Medlem
Händelsefattigt

Hej alla,

Här verkar det vara tämligen händelsefattigt. Vad har hänt ? Har alla givit upp hoppet när det finns så många goa ställen !
Citera
2008-10-30, 15:18
Medlem
Herrtrosas avatar
OT: Vet inte om jag bryter mot några regler, i sådana fall så får jag be om ursäkt. Kolla RYS där jag skänker bort en gratis thaimassage-behandling. Vet inte om det ingår "lyckliga slut" etc, men det är i alla fall gratis. I Falun sker detta. Sedan så har kanske just du en fin historia att dela med dig av

Tänkte att det kunde vara ett gott tips till er som söker land och rike runt för att hitta något trevligt ställe

OnT: Har själv ingen kul historia att dela med mig av.

Radera gärna inlägget om detta skulle vara emot reglerna. Tack för mig
Senast redigerad av Herrtrosa 2008-10-30 kl. 15:25.
Citera
2008-10-31, 02:39
Bannlyst
Spelar det nån roll om man är under 18 i thaimassage? med happy ending menar jag..
kan man inte bara få avsugning ist för massage och d?
Citera
2008-10-31, 08:48
Medlem
Detta med happy ending är väldigt vanligt förekommande i Japan också, även blivit avsugen 1 gång där fast det sägs vara förbjudet. Oftast är det kinesiskor då.
Citera
2008-10-31, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-haps
Spelar det nån roll om man är under 18 i thaimassage? med happy ending menar jag..
kan man inte bara få avsugning ist för massage och d?
Är du sverige så kommer du med nästan 100% säkerhet inte få happy ending om du är under 18 (och även om du är över så är nog risken störst att du inte får det ändå)

Är du i thailand däremot så ses de väll som en självklarhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in