2013-10-05, 19:47
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Pitt
Skillnaden säger väl sig självt. Det kan finnas som sagt bra och dåliga massöser på ett å samma ställe. Så om jag skulle rekommendera ett visst ställe (vilket jag aldrig skulle göra här öppet) där jag blivit masserad av massös 1, så kommer du dit å blir masserad av massös 2 som är helt värdelös på detta, då blir det väl en viss skillnad...eller ?

Ja det stämmer. Som beskrivits tidigare så flyttar tjejer, av olika anledningar, runt mellan salongerna och jobbar på flera samtidigt. Så det är inte alltid så lätt att säga att just det är eller det stället är bra eller dåligt. Det beror på dagsformen kan man säga

Sen finns det ju ställen som har samma massöser längre tid, särskilt de som kör ensamma såklart, eller dom som är två st.

Sen finns det också ställen som, även om tjejer byts ofta, alltid har bra massöser.
Senast redigerad av thunders62 2013-10-05 kl. 20:28.
Citera
2013-10-05, 20:25
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Pitt
Skillnaden säger väl sig självt. Det kan finnas som sagt bra och dåliga massöser på ett å samma ställe. Så om jag skulle rekommendera ett visst ställe (vilket jag aldrig skulle göra här öppet) där jag blivit masserad av massös 1, så kommer du dit å blir masserad av massös 2 som är helt värdelös på detta, då blir det väl en viss skillnad...eller ?
Det är fortfarande tjejerna som avgör om stället är bra eller?
Alltså??????????
Citera
2013-10-05, 20:35
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det är fortfarande tjejerna som avgör om stället är bra eller?
Alltså??????????
Så om du har ett ställe med 2 bra massöser och 2 dåliga, är stället bra eller dåligt då?
Citera
2013-10-06, 16:25
Medlem
Dreamstates avatar
En sak jag undrat ett tag, hur många av er som går för denna typ av massager är överviktiga, jag menar det inte som en förolämpnig eller att det är en generalisering jag gör av folk med mycket "stela leder", det är en riktig undran.

Har någon varit med om att massören inte varit inne i det alls, eller kanske rent ut sagt verkat äcklad?

När man bara tänker på massagerna som koncept så verkar det inte som nåt konstigt, men jag undrar bara hur de brukar reagerar när t.ex Sven 55, 120kg går in och lägger sig på bänken.

Fick lite tanken när folk härinne pratade om hur snälla och rara thaitjejerna är, vilket jag helt håller med om, har aldrig träffat en thai bitterfitta, känns nästan som ett svenskt fenomen.
Citera
2013-10-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
En sak jag undrat ett tag, hur många av er som går för denna typ av massager är överviktiga, jag menar det inte som en förolämpnig eller att det är en generalisering jag gör av folk med mycket "stela leder", det är en riktig undran.

Har någon varit med om att massören inte varit inne i det alls, eller kanske rent ut sagt verkat äcklad?

När man bara tänker på massagerna som koncept så verkar det inte som nåt konstigt, men jag undrar bara hur de brukar reagerar när t.ex Sven 55, 120kg går in och lägger sig på bänken.

Fick lite tanken när folk härinne pratade om hur snälla och rara thaitjejerna är, vilket jag helt håller med om, har aldrig träffat en thai bitterfitta, känns nästan som ett svenskt fenomen.

Bänken ???

Finns inga bänkar hahaha

Det är i varje fall extremt sällsynt, på ca 60 salonger jag besökt så har det hänt EN gång att det funnits bänk.
Senast redigerad av B.Pitt 2013-10-06 kl. 17:25.
Citera
2013-10-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate

Jag är fit och under 30 och har kommit undan väldigt billigt på alla mina besök, verkar uppskattas av tjejerna då jag fått höra att medelkunderna brukar vara gamla gubbar
Citera
2013-10-07, 00:55
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
Jag är fit och under 30 och har kommit undan väldigt billigt på alla mina besök, verkar uppskattas av tjejerna då jag fått höra att medelkunderna brukar vara gamla gubbar

Jag förstår att du tycker om att framhäva dig själv. Men det du säger är bullshit.
Just i det här fallet, även om det är svårt för er att förstå, så spelar attityd, sätt och "trevlighetsgrad" mycket större roll än yttre faktorer.
Citera
2013-10-07, 07:26
Avstängd
thaimans avatar
Citat:

Ja du,det är inte lätt att vara ödmjuk
Citera
2013-10-07, 11:19
Medlem
Ni behöver ju inte tå åt er, jag svarade bara på hans fråga och att det stämmer överens med vad jag har fått höra av tjejerna själv.
Citera
2013-10-07, 15:37
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ni behöver ju inte tå åt er, jag svarade bara på hans fråga och att det stämmer överens med vad jag har fått höra av tjejerna själv.

Nu är det på följande vis förstår du "vackre" pojke,att tjejerna säger precis det du vill höra. dom är mera slipade än diamanter.
Det finns div byfånar därute som går på detta och kammen växer så till den grad att det blir återbesök ganska så snart just till den tjejen som kom med komplimangen.
och det var just detta som var andemeningen i hennes smörande ,du tror väl inte att vi som tillhör de äldre inte får höra samma sak?
"Vi tycker inte om unga killar, vi gillar bara äldre," men sug i dig du så blir du lycklig.
Jag har bara 8 års erfarenhet av detta så jag kanske inte skall yttar mig
Citera
2013-10-07, 15:40
Medlem
Vad är grejen med thaimassage utan HE?
Citera
2013-10-07, 16:19
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Det är nog ingen som tar åt sig särskilt mycket men faktum är att dessa tjejer är experter på att få dig att känna dig speciell och utvald, därav följer komplimanger och ett vänligt sätt. Det är, precis som thaiman säger, en del i deras affärsplan.

Så länge du är hel och ren och trevlig så bryr de sig nog inte särskilt mycket om du har ett sexpack eller inte. Det är bara en betald timme av deras vardag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in