Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Kollar?
Det dom KAN kolla är att 1

et finns en kassa kopplad till Skatteverket
2:Att det stämmer överens med kunder som passerat och antal inslag i nämda apparat
3:Att de som råkar sitta där har arbetstillstånd vilket är svårt då det kan röra sig om enbart besök av släkting
4:Flickorna begår inte något olagligt, vad jag vet så är det inte förbjudet att sälja sexuella tjänster
5:Om polisen kan bevisa att något sådant förekommer så åker kunden dit så det stänker för sexköp
6: Detta skall också bevisas, hur i all sin dar ska polisen kunna bevisa något sådant om han inte är inne i rummet? Han kan ju ta spermaprov på kunden vilket möjligen kan bevisa att det kilat för densamme,men näpperligen att tjejen har vare sig knulla runkat eller sugit av kunden,han kan ju bara ha blivit upphetsad eller hur, inget olagligt i att få en "avgång"
Nej sluta nojja så förbannat, blåneka om ni skulle få frågan, NI ska fan inte bevisa något, det är blanka knappen som ska för att kunna åtala.
1. Det är Skatteverket som kollar det. Inte Polisen.
2. Det är Skatteverket som kollar det. Inte Polisen.
3. Ja det kan dom kolla, men kan inte bevisa att dom jobbar.
4. Nej det är sant, men hyresvärden och ägaren till salongen kan åka dit för koppleri.
Skatteverket gör kontroller av 1 och 2 och kommer satsa mer på detta nu.
Polisen kommer satsa på att gå på koppleridelen för det är dom kan ha framgång. Det pågår mycket påtryckningar pga alla skriverier. Inte minst härinne.
Både Polisen och Skatteverket får god hjälp av den här tråden samt av tips och anmälningar från missnöjda massöser.
Ja, jag har kunskap från insidan från båda sidorna när jag säger detta.
Återigen kör på om ni vill, som ni vill..Men det har fullständigt ballat ur.
Sista besöket jag gjorde, på en sang flera "newbies" som velat byta tips pratat om, blev katoyägaren/förståndaren som masserade mig, sur när jag inte ville ha du, i mitt tycke, för dyra extratjänsterna hennes kvinnliga kollega erbjöd.
Hon sa att "vi tjänar inte pengar på massage, vi tjänar pengar på fucking och sucking. Vill du ha massage kan du gå nån annan stans."
Så långt har det alltså gått...